Bobblehead Bunny

9 Ekim 2013

Gratis İndiriminden Neler Alınmalı?



Gratis bayram indirimini incelemek için tıktık.

Gratis'e bayılıyorum. Gratis indirimlerine ayrıca bayılıyorum :) Hazır Gratis indirimi kapıdayken Gratis'e ilk defa gidenlere ve gidince kafası karışanlara kılavuz olması için bir yazı hazırlıyorum :)

Gratis'e girdiğimizde ilk yapacağımız şey The Balm standına koşmak. Çünkü ürünler %50 indirimde olduğundan öyle bir hızla tükeniyor ki hemen yakalamak lazım :D Daha önce kullandığım The Balm ürünleri üzerine yorumlarımı okumak isterseniz tıktık. Ama hiç The Balm ürünü olmayanlar önce paletlere(özellikle elimde Mary Lou ve Frat Boy var diye almadığım Balm Jovi'ye) , sonra allıklara, en son da rujlara, parlatıcılara yönelmeli bence :) Sexy Mama pudra da güzel, yazım için tıktık. 

Bunun dışında "Gratis'e özel markalarda indirim" olayı benim asıl değineceğim şey. Çünkü %40 indirimle çok uyguna geliyorlar ve harika ürünler var. Bir de mağazanın her bir yerine dağılmış ürünleri bulmak ve yakalamak ayrı bir çaba istiyor. Mağazanın kalabalık olduğunu da hesaba katarsak gözden bir şey kaçırmadığınıza emin olmak istersiniz değil mi ^_^

Gratis'e özel markalardan ilki Benri. Benri'nin yuvarlak ve kare pamuklarına aşığım diyebilirim. Evde hiç kalmadı sayılır. Yarın beşer beşer mi onar onar mı alırım artık bilmiyorum :D İndirimde yuvarlaklar 1.20, kareler 2 liraya geliyor yanılmıyorsam. Benri'nin asetonunu da beğendim ben. 2 lira gibi bir şeydi. Yarın o da stoklanacak :) Ayrıca 72'li ıslak mendili var. Yine 1.20'ye alabileceğiniz en iyi ıslak mendil diyebilirim. Makyaj düzeltme çubukları da benzer bir fiyattaydı ve ben memnun kalmıştım :) 

Gratis'e özel ikinci marka ise Cettua. Yağ emici mendilleri ve burun bandından son derece memnunum ben. Fiyatları 2 lira civarında indirimde. Alınmalı diyorum :)

Cala makyaj temizleyici mendillerden ise Aloe Veralı olanı kullandım. İçinde 30 tane falan var. Makyajı gayet güzel temizliyordu. Gözde biraz zorlansa da pratik bir ürün diyebilirim. Yanılmıyorsam o da 2-3 lira bir şey.

Bunun dışında Eklips ürünlerine göz atmakta fayda var. Ben seyahat için küçük kavanozlarını, aynasını, törpüsünü falan kullandım.  Ama kendinize uygun bulabileceğiniz pek çok fonsiyonel ürünü var :)

Gratis indiriminde maskelerin olduğu standa bakmadan olmaz :) Daha önce NPW maskeleri denedim ve memnun kaldım. Bunun haricinde cilt tipinize uygun maskeler bulabilirsiniz. İndirimde alıp denemekte fayda var ^_^

Giovanni saç ürünlerini hiç denemedim. Ama içeriklerinin temiz olması sebebiyle denemeyi düşündüklerimden. İndirimde şans verilebilir :)

Pierre F- Esteticians Formula isimli marka da içeriği temiz olan Gratis markalarından. Daha önce bir tek gentle peel of maskesini denedim. Yüzümü yumuşacık yaptı :) Ürünlerinin deneme boyları da mevcut. Onları alabilirsiniz denemelik. Ben bir bakmayı düşünüyorum :)

Yardley ve The Library of Fragrance markalarının parfüm ve kokucuklarına bakabilirsiniz. Ben daha önce denemedim ama hoş kokular var :)

Bunun dışında kırtasiye ve ev eşyalarında da indirim oluyor. Mutlaka bakın derim :)

Ayrıca denemelik ürünlere de göz atmakta fayda var. İlk etapta büyük boy almak istemeyenler için ideal. Giovanni ürünlerinin deneme boyları mevcuttu mesela. Ayrıca deneme ürünlerin arasındaki Accentra el kreminin vanilyalısını severek kullandım :) 

Bunun dışındaki ürünler hakkında fazla bir fikrim yok :) Ama bol bol turlayın derim mağazayı :) La Ligne, Bee Beauty, Body Care gibi markaları da barındırıyor Gratis.

Ayrıca pek çok renkli kozmetik ve cilt bakım markasında da %50 indirim mevcut. Maybelline, L'oreal, Garnier, Diadermine, Flormar, Pastel vb. markalar buna dahil. İhtiyaçlarınıza göre onlara da bakmanızı öneririm tabii ki :)

Keyifli alışverişler ^_^




17 yorum :

  1. Sürekli blogger sayfasını yeniliyordum kim yazacak diye :) sen yazdın. Aknetrent tedavim yeni bittiği için bende kozmetik diyeti/orucu yok :) Isparta'da bi tane Gratis var. Sabahtan yağmalamaya koşacağım :) İlk kozmetik alışverişim olacak yaşasın indirimmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihi :) Diyeti/orucu bu aralar renkli kozmetiğe uyguluyorum ben de :) Bakım ürünlerim falan bitmek üzere çünkü hep :) Sabahtan hemen koş sen de, geç saatlere kalmaz falan :) Umarım istediğin her şeyi bulursun ^_^

      Sil
  2. Ayyy çok faydalı bi post olmus ellerine saglık :)

    YanıtlaSil
  3. Dersten 10'da çıkacak olmam büyük bir lütüf oldu. İlk alanlardan olacağım herhalde. Bol bol oje demek bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar erken o kadar iyi :) Ojelerde pek indirim yok ama :/

      Sil
  4. ben sana zuzu desem sen anlarsın zaten heycanlandım daha önce konuştuğumuz eldivenlerden ve göz jel/torbasından alıcam yine faydalı bi paylaşımda bulunmuşsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili zuzu :) Al hepsini al :) Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  5. Sadece the balm dan güzel bir allık istiyorum. Baska bir şeyde gözüm yok :))

    YanıtlaSil
  6. Harika derleme, eline sağlık!

    YanıtlaSil
  7. Bi tek ojelerde indirim yapmıyorlar. Ben de bi tek onlar için gidiyorum! :/

    YanıtlaSil
  8. Haksızlık etmişim gibi geldi. Sally Hansen'da %50 indirim varmış ama bütün İzmir'de en uzak mağazada :)
    Sally Hansen sayesinde yollar koşa koşa aşılacak nerdeyse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben baktım ikinciye yüzde elli diyordu sanırım :/ Sadece o mağaza için mi geçerliymiş?

      Sil
    2. Evet tüm İzmir'de tek bir mağaza dediler. Normalde %50 indirim ve 2.üründe de %40 indirim vardı. Tanesi 9,50 olan ojelerin 3 tanesini 10 liraya aldım. Ama sonradan fark ettim. Resmen 2 Sally Hansen oje 5küsür liraya denk geliyor. Ya zaten Flormar'ı bile artık o kadara satıyorlar. Sanırım bi tur daha yapıp, oje dışında hiçbir şey almayacağım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...