Bobblehead Bunny

4 Ekim 2013

Faberlic Zima Dudak Balmı


Faberlic ürünlerinin adını daha önce pek de duymamışken MsMelYas'la hediyeleşmemizde gelen kocaman paketten bir sürü ürünü çıkmıştı hatırlarsanız. Kullandıkça tek tek yorumladım. Bugün de size dudak balmını anlatacağım. 


Son derece şık bir ambalajı var. Dantel gibi desenlerine bayılıyorum :)


İçeriği bu şekilde. Gözüme ilk çarpan Propylparaben oldu. Ama her şeyde var artık, insan kaçamıyor. 


Açtığınızda böyle beyaz gibi duran bir balm çıkıyor karşınıza. Ruj şeklinde olması benim çok hoşuma gitti. 

Ürünün yumuşatmasını, nemlendirmesini beğendim. Sevmediğim tek yanı kokusu oldu. Jojoba gibi, meyve gibi vanilya gibi böyle tarif edilemez bir kokusu var. Ben kokuya karşı biraz duyarlıyım. Hani çok rahatsız etmedi ama daha iyi olabilirdi.

Faberlic ürünleri katalogla satılıyor. Kataloğuna göz atmak isterseniz tıktık.

Sizin şu anda kullandığınız dudak balmı hangisi? Elimdekiler bitmek üzere de, öneriye açığım :)


16 yorum :

  1. Tatlım,maşallah!Bitmek üzere diyorsun.Ben Nivea'yi severek kullandım daha önce.Muhtemelen yine Nivea'yi kullanacağım kışın bol bol.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Nivea var benim elimde de bir tane çok da harika değil ama idare ediyor :)

      Sil
  2. Blistex! Ben Med Plus'ı kullanıyorum ve soyulan dudaklarımı adam edebilmiş tek ürün bu. Dudak balmı işi de şampuan gibi bir garip, deneyerek biliniyor anca.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blistexi merak ediyordum zaten. Sen de önerince aklıma yazdım :)

      Sil
  3. canım ben watsons magic lip balm kullanıyorum çok memnunum kokusu yok gibi ve hafif bir pembelik veriyor denemelisin bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende vardı o, hatta yazısını yazdım ama ben bakım amaçlı değil renk verme amaçlı görüyordum onu :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Bu markanın hiç bir ürününü denemedim merak ediyorum açıkçası :) Ruj şeklinde olması benim de çok hoşuma gitti açıkçası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben güzel olduklarını düşünüyorum :) Bir ruju var hele onu yazmadım ama favorim o :) Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  5. Merhaba, ben Faberlic kozmetik seviyorum. Bu marka Türk pazarında yeni bir marka ve az bilinen. Ama bu kozmetik gerçekten çalışıyor ve uygun fiyatlı. Faberlic ve ürünleri hakkında burada bulabilirsiniz: http://faberlicturkey.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seviyorum Faberlic ürünlerini. Az bilinse de hoş ürünleri var. Teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Faberlic nivea ile kıyaslamayin. Cilt ürünleri denedinizmı? Oksijenli kozmetik sıradan bir kozmetik değil. Her kulanan memnun kalıyor. Sizin danışmaniz da olabilirim kenan198383@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. Kıyaslamadım zaten :) Cilt ürünlerini denemedim. Göz atarım bir. Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...