Bobblehead Bunny

11 Ekim 2013

Eylül Favorileri


Ekim'in üçte biri bitmişken hala Eylül favorilerimi yazmaya fırsat bulamamıştım ben :( Okullar açıldı ya, akşam üstü bitkin bir halde geliyorum. Çoğunlukla fırsat bulamıyorum yazmaya :(


Bu ay makyaj ürünlerinde tercihlerim sonbahara girdiğimiz için değişti :) Yazın kullanılmayan bordo rujlar hemen ortaya çıktı :) 

Tanıtımlarını yazdığım favorilerime isimlerine tıklayarak ulaşabilirsiniz :)


1- H&M Metallic Far Paleti- Ceren hediye etti. O kadar sevdim ki, elimden düşmedi bu ay ^_^ Mor renk dışında günlük makyajlarımda hep elimin gittiği bir palet oldu. 

2- Yves Rocher Sexy Pulp Maskara- Bayılıyorum diyebilirim. Kirpiklerimi mükemmel yapıyor! 

3- Essence Jel Eyeliner- Çok severek kullanıyorum. Kalıcılığı sebebiyle elim en çok buna gidiyor. 

4- Flormar Jumbo Eyeshadow-J04- Tuba hediye ettiğinden beri defalarca kullandım. Bayıldım diyebilirim :) Kullanması çok pratik :)


5- Rimmel London Apocalips- Celestial- Çok severek kullanıyorum. Gül kurusu rengine bayıldım. Doğum günü hediyemdi. Teşekkür etsem tekrar birileri kızacak :D

6- Rimmel London Kate- 107- Sonbaharla bütünleştiğini düşündüğüm harika bir ruj ^_^


7- Garnier Yağlı ve Karma Ciltler için BB Krem- Aldığımdan beri her ay favorim oldu galiba :)

8- The Balm Mary Lou Manizer Aydınlatıcı- Yanaklarıma kattığı ışıltıya deli oluyorum ^_^

9- The Balm Time Balm Concealer- Aslında çok aşırı memnun değilim ama orta seviyede kapatıcılık sağlıyor:)

10-The Balm Instain Toile Allık- Rengine aşığım. En az hediye eden kadar güzel ^_^ Her gün kullandım diyebilirim :)

11- L'oreal True Match Pudra- Elim başka pudraya çok nadir gidiyor. Mükemmel pudra benim için bu sanırım ^_^

Benim Eylül favorilerim bunlardı. Sizin favorileriniz nelerdi?

Sevgiler ^_^

26 yorum :

  1. Ben de Garnier bb kreme aldigimdan beri asigim <3 :)

    YanıtlaSil
  2. Jumbo kalemlerden bir ben almadım sanırım hep unutuyorum bir de kat e mossları :/ Paletteki en açık renk çok güzel görünüyor güle güle kullan hepsini :) Bu arada çekilişime beklerim http://misspoine.blogspot.com/2013/10/misspoinenin-ilk-cekilisi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisini de çok severek kullanıyorum bence bakmalısın :) Çok teşekkür ederim :) Hemen bakıyorum.

      Sil
  3. Güle güle kullan,canım.Rimmel 107 bayılıyorum.Bir de isteğim olacak senden,mary-loi nasıl uygulandığını gösterebilirmısın/anlatabilirmısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. 107 harika <3 Bir yolunu bulursam anlatmaya çalışırım :)

      Sil
    2. Çok sevinirim,teşekkürler

      Sil
  4. Rimmel London'ın rujunun rengi çok hoş rahat sürülen kremsi rujlardan mı? Birde kalıcılığı nasıl :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle rahat sürülen kremsi rujlardan değil. Kate serisi genelde dudak kurutan cinsten. Ama diğer rujlara göre daha kalıcı diyebilirim :)

      Sil
  5. gördükçe alasım geliyor yaa.sanırım bir an önce benim de kozmetik diyetinize katılmam gerek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kozmetik diyetini de bozdum iyi mi :D Zaten ay sonuna bitiriyoruz ama :)

      Sil
    2. gratis ve watsons indiriminden sonraaa bir yıl diyet yapsam ancaaa :)

      Sil
  6. Garnier BB krem benimde yaz kış favorim canım :) Hepsi birbirinden güzel ürünler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevmeyeni var mı acaba ^_^ Çok teşekkür ederim canım :)

      Sil
  7. Ben rimmelin stay matte pudrasıyla aşk yaşıyorum,disko topu gibi parlayan anlımı dize getiriyor:)

    YanıtlaSil
  8. Öğrencilik en zor meslek, kolay gelsin =)

    Favorilerin gerçekten favori olmaya layık güzellikte ^,^ Aralarından en çok merak ettiğim Apocalipsler, bir tek ben alıp kullanmadım diye tahmin ediyorum : )

    Güle güle kullan ^,^ Rt için de kocaman tişkür bu arada =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)

      ^_^ Apocalipslerden bende üç tane var. Hepsini çok seviyorum, bence sen de denemelisin :)

      Teşekkürler :) Çekilişe katıldım ben aslında, ama her zaman Rt ederim, mesele katılmak değil ^_^

      Sil
  9. celestiali bende severek kullanıyorum, Lorealin pudrasının numarası nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengi çok hoş :) L'oreal pudrayı ben Amerika'dan almıştım. Aynı renk var mıdır bilmiyorum ama numarası n1- soft ivory :)

      Sil
  10. Essence jel eyeliner benim de favorim, ama kozmetik diyetinden dolayı almıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyet bitse bile artık satmıyorlar onu sanırım :/

      Sil
  11. Hihi yazdığı şeye bak ya yerim seni :-* Bakalım yenileri sevecek misin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben seni yerim :) Ya yeniler meniler deme öyle ne gerek var ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...