Bobblehead Bunny

9 Ekim 2013

Essence Quattro Far-05- to die for


Bugün size her makyaj çantasında olması gerektiğini düşündüğüm kahverengi tonlarda bir Essence dörtlü farı tanıtacağım. Daha önce yeşil rengini tanıtmıştım. Okumak isterseniz tıktık.


Ambalajı çoğu Essence ürünününki gibi orta kalitede. İki günde elinizde kalmaz ama çok da kaliteli denemez yani :)


Kendisi 05 numara. İsmi de to die for.


Bendeki bol bol kullanıldığından biraz oyuklar oluşmuş farda ama siz idare edin beni :)


Bunlar da renkleri. Yukarıda numaralandırdığım sırayla.

1 numarayı kaş altımı aydınlatmak ya da acil makyaj yaptığımda göz kapağımın rengini eşitlemek için, 2 numarayı da bazen kaş altıma, bazen de göz kapağıma, 3 numarayı crease bölgesini gölgelendirmek için, 4 numarayı da kaş doldurmada ve gözün dış kısmını gölgelendirmede kullanıyorum. Fazla tozutmadığı için uygulamak da kolay :)

Ben bu farı çok seviyorum. Hem aradığınız her şeyi içinde bulabileceğiniz kadar pratik, hem yumuşak ve renk vermesi iyi, hem de sizi idare edecek kadar kalıcı. Bir de uygun fiyata! Daha ne olsun değil mi ^_^

Essence Quattro farları Gratis ve Rossmann'larda bulabilirsiniz. İndirimsiz fiyatı 10 lira. Benim gibi indirime denk getirirseniz 5 liraya bile edinebilirsiniz.

Makyaja yeni başladıysanız, uygun fiyata bu renklerde bir far arayışındaysanız, ya da benim gibi kahverengi tonlarda farlara doymuyorsanız öneririm ^_^

Siz Essence farlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Favori renginiz hangisi? Kahverengi tonlarına takıntınız var mı benim gibi?



16 yorum :

  1. İnanır mısın benim de en çok kullandığım palet bu :)

    YanıtlaSil
  2. Kahverengi farlara doymuyorum ben de!:D Renkler güzel görünüyor ihtiyacım olsa hiç kaçırmazdım.:)) Güle güle kullan.:**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İhtiyacımızı alıyor olsak keşke sadece :) Evde 369736272 tane kahverengi far var yine gidip alırım bıraksan :D Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  3. Haftasonuna kadar kalmış olursa indirimlerden faydalanmayı düşünüyorum.
    Ben de kahve tonlarında farları çok severim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhtemelen kalmış olur bir şeyler :) Bir kahve sevdalısı daha ^_^

      Sil
  4. Kahve kahve kahve ♥ Almalara doyamadım kahve farları, bunu da alırım yakında :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı renkler dolu hepimizin belki de ama yine gidip kahve alıyoruz :D

      Sil
  5. En sevdiğim Essence ürünü bu sanırım. Güzel günlerde kullan hayatım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de en sevdiklerim arasında. Teşekkür ederim hayatım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...