Bobblehead Bunny

29 Ekim 2013

Diadermine High Tolerance Yüz Yıkama Jeli ve Tonik


Bugün size uzun zamandır kullandığım, hatta bitirdiğim bir ikiliden bahsedeceğim. Diadermine High Tolerance serisinden yüz yıkama jeli ve tonik. 


Bu seriyi aldığım zamanlarda cildim oldukça hassastı. O yüzden içeriği düzgün, cildimde alerji yapmayacak bir şeyler almayı istiyordum. Bu serinin paraben, silikon ve parfüm içermediğini okudum. O yüzden bir şans vermek istedim.


Bu toniğin içeriği. Pek çok üründen daha masum bir içeriği var. Yine de PEG-40'ın hoş olduğunu düşünmüyorum. (İçerik konusunda uzman değilim, yerli ve yabancı kaynakları okuyup mantık süzgecinden geçiren biriyim sadece. O yüzden bir yanlışım varsa, bu konunun uzmanıysanız tabii ki düzeltebilirsiniz)


Bu da yıkama jelinin içeriği. 

Peki nasıl kullanıyorum ve yorumlarım neler?

Öncelikle belirtmem gerek ki benim karma bir cildim var. Çok sorunlu bir cildim yok ama zaman zaman sivilce çıkıyor. Cildimi sabah uyandığımda jel ile yıkıyorum. Köpürmeyen bir jel olduğunu söylemeliyim. Ama bence bu hoş bir şey. Ne kadar köpük o kadar detarjan sonuçta :) Yıkadıktan sonra pamuk yardımıyla tonik uyguluyorum. Ardından da cildimi nemlendiriyorum. Tonik de alkolsüz. Cildinizi incitmiyor kısacası. 

Akşam eve geldikten sonra ilk işim Bioderma H2o ile makyajımı temizlemek oluyor. Yatmadan önce de aynı sabah olduğu gibi cilt bakım rutinimi uyguluyorum. Farklı olan tek şey nemlendiricim ama o da bugünkü konumuz değil :)

Makyaj temizlerler mi bilmiyorum. Ama cilt bakımınızla makyaj temizliğinizi ayrı tutmanız gerek, onu biliyorum. Yani önce makyaj temizlenmeli, sonra cilt temizlenip, toniklenip, nemlendirilmeli. Eskiden ben hiçbirini yapmıyordum itiraf ediyorum. Makyajımı ne ile temizliyordum anlatmak bile istemiyorum :D Göz altımdaki minik yağ butonlarına selam olsun :D Her neyse, cildinde bir değişim var mı yaptın yapalı derseniz, yine sivilce gibi sorunlar yaşasam da yumuşacık oldu cildim diyebilirim. 

Genel olarak ben bu seriyi sevdim. Cildimde herhangi bir soruna sebep olmadılar. Cildim gerçekten hassas ve bir kızarıklık falan yaşamadım. Yine de cilt ürünleri çok karmaşık bir konu, her ciltte farklı etki gösterebilir, asla garantisini veremem. Ama içeriği çok kötü olmayan, hassas ciltlere uygun bir temizleme jeli ve tonik arayışındaysanız bir bakın derim.

Bu arada fiyatları 12 lira falandı. Ben ikisini, bir indirim yakalayıp 18 liraya falan almıştım. 

Sizin kullandığınız temizleme jeli ve tonik hangisi? Cilt bakım rutininizi aksatmadan uyguluyor musunuz? 





12 yorum :

  1. Ailece bu temizleme jelinden sonra diadermine ürünlerinden uzak duruyoruz. Önce ben kullandım suratımi tamamen sivilce kapladi sonra karfesime verdim ondada aynısı oldu oda annene vermiş :) annrmdr hile sivilce yaptı :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şaşırdım öyle olmasına. Acaba makyaj temizliği için kullandınız da yetersiz mi geldi? Ya da belki de ürün hatalıydı. 3 kişinin de aynı sorunu yaşamasına şaşırdım :/ Ben bir sorun yaşamadığım için şaşırdım :)

      Sil
  2. Diaderminedan inanılmaz korkuyorum.Bu markanın ürünlerine artık büyük dikkatle yaklaşacağım.
    Ben Loreal köpük jelini kullanıyorum,çokta memnunum.Tonik ise Faberlic markasına ait yağlı ciltler için tonik kullanıyorum.Ve hiç aksatmadan sabah ve akşam uyguluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım göz makyaj temizleyicisini beğenmemiştin değil mi :S Benim korktuğum bir marka değil şimdilik :) Faberlic'in cilt bakım ürünlerini merak ediyorum ben de ama cesaret edemem sanırım. Hiç aksatmamak lazım zaten en iyisi :)

      Sil
  3. merhabalar
    temizlemek için ben de bu ürünü kullanıyorum ve memnunum sadece kokusu pek cezbetmiyo :))
    tonik de sebamed kullanıyorum cilt doktorum önermişti gayet güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ^_^
      Çok da kötü bir kokusu yok ama normal bence :) Sebamed hiç denemedim, bakabilirim aslında, teşekkürler :)

      Sil
  4. Daha normal ciltler belki kullanabilir amam akneye yatkın bir cildim var, ben korkuyorum bu tarz ürünlerden illa ki akneli ciltler ya da yağlı ciltler için olan ürünler olacak. Ben Ave kullanıyorum temizleme jeli olarak ve çok memnunum ondan önce Acnecinamide kullanıyordum o da fiyatına göre oldukça başarılı tavsiye ederim. Tonik olarak ta Yves Rocher kullanıyorum, biraz değişik losyon gibi kıvamlı bir tonik ama güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, akneye yatkın ciltlerin ve yağlı ciltlerin bakımının farklı olması lazım, biraz hassas bir konu o :) Benim akne sorunum olmadığı için dediğin ürünler bende işe yaramaz, hatta cildimi kurutup tahriş eder büyük ihtimal. Ama eminim yorumları okuyan yağlı veya akneli ciltleri olan kişiler faydalanacaktır. Çok teşekkür ederim yorumun için :)

      Sil
  5. Lovely blog and nice post ^^

    Do you want to follow each other? :)
    fantasyfashioned.blogspot.de
    xoxo ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you :) I will be following your nice blog ^_^

      Sil
  6. Great blog :)
    Would you like to follow each other via GFC, Bloglovin and Facebook?
    Let me know :)

    Kisses!

    http://www.gagcloud.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...