Bobblehead Bunny

22 Ekim 2013

Bloğumun Birinci Doğum Günü ^_^

Tam bir yıl önce bugün bloğumu açmıştım. Bir yıldır beni sürekli mutlu eden, kafamı dağıtan bir yer oldu. O kadar tatlı insanlar tanıdım ki blogumu açtığım için çok mutlu oldum :) 

Bir yılda 753 olmuşuz. Bu takipçi sayısı hiçbir sey degil aslında en güzeli beni okumaya değer görmeniz, yazılarıma yorum yapmanız, beni soru sormaya layık görmeniz. 

Beni hiçbir yerden takip etmediği halde takip eden okuyucularım da varmış, bloğumu adsız yorumlara açtığımdan beri çok tatlı yorumlar geldi :)

Çok dolandırdım galiba :) Demem o ki takipçim olun olmayın, bir yerlerde Alice ne yazmış diye merak eden, okuyan herkese teşekkür ediyorum. İyi ki varsınız.İyi ki acmışım bloğumu. Umarım hep okursunuz yazılarımı  ^_^

Sizi seviyorum ^_^

34 yorum :

  1. tebrikler umarım daha çookkk uzun yıllar beraber geçirirz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Umarım öyle olur ^_^

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Hep beraber olur umarım :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. İyi ki açmışsın bu blogu. İyi ki tanımışım seni :) Beraber nice güzel yıllara canımm <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de iyi ki tanımışım seni Pek Bilmiş ^_^ İyi ki açmışım senin gibi böyle güzel insanlarla tanışmışım :) Nice yıllara hep beraber ^_^

      Sil
  4. iyi ki doğmuş alicenin blogu :)

    YanıtlaSil
  5. Ayyy iyi ki açmışsın blogu,iyi ki tanıdık seni,nice güzel yazılı yıllara diyelim!:**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihi, çok teşekkür ederim ^_^ İyi ki varsınız hepiniz :)

      Sil
  6. İyiki blog acmissin, iyiki yazilarini bizimle paylasiyorsun nice yaslara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Hepiniz iyi ki varsınız, yoksa tadı olmazdı buranın :)

      Sil
  7. Ben de seni seviyorum <3 Ben hep merak ediyorum Alice ne yaptı diyee :)) Sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihi, çok teşekkür ederim. Ben de seni merak ediyorum aslında ^_^

      Sil
  8. Hayırlı olsun. Darısı bizim de başımıza ve nice nice 753'ler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Darısı başına ^_^ Hepimize nice 753'ler :)

      Sil
  9. bloğunuzun 1.ylı kutlu olsun. nice senelere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Hep beraber inşallah :)

      Sil
  10. canııım iyiki buralardasın 7000 takipçileri gör inş.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz görürüz umarım :) Sen de iyi ki buralardasın, teşekkür ederim :)

      Sil
  11. İyiki kozmetik bloğu olrak açmışsın canım nice yıllara :-*-*-*-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, hep beraber olsun :)

      Sil
  12. Sen de iyi ki varsın canım seni iyi ki tanımışım iyi ki varsın <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim ^_^ Asıl sen iyi ki varsın ^_^

      Sil
  13. çok güzel bir duygu olmalı canım tebrik ederim darısı başıma inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Darısı başınıza :)

      Sil
  14. İyi ki blogunu açtın.Seni tanıdıma çok mutlu oldum.İyi ki doğdun blogun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki canım, senin gibi tatlı insanları tanımama vesile oldu :) Ben de seni tanıdığım için çok mutluyum. Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  15. İyi ki açmışsın blogunu yoksa senin gibi tatlı birini tanıyamazdım,nice nice seneler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy, çok çok çok teşekkür ederim. O senin tatlılığın bir kere ^_^

      Sil
  16. O zaman nice nice bloglu yıllara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Hep beraber olsun :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...