Bobblehead Bunny

13 Ekim 2013

Bitenler&Çöpe Gidenler 7


Merhabalar, bu bitenler yazımda pek bir şey göremeyeceksiniz çünkü bildiğiniz gibi çoğu biten ürünüm project pandekiler olduğu için ayrı yazıda yazıyorum onları. Ama bunları da bitirdim :) Bakalım neler bitirmişim?


1- Kalyon Tırnak Sertleştirici- Çok işe yaramıyor sanmıştım ama yarıyor muydu ne, sanki tırnaklarım inceldi bırakınca. Emin olduğumda yazısını yazacağım.

2- Watsons Cep Mendili- Çantama atıyorum :) 12'li şekilde iki liraya almıştım. Hem çok şirin hem de tam çantalık :)

3- Kalemtraşlarım- Biri açmıyor, biri bilmem ne olmuş derken baktım ki işe yarar açacak kalmamış. Kendime ikililerden aldım. Bunlar gidiyor.

4- Arko Zeytinyağlı Krem- Yapısına kokusuna bayılıyorum. Çantamdan eksik olmuyor :)

5- Benri Islak Mendil- İhtiyacınız varsa indirim bitmeden kapın derim. Ben makyaj masamın temizliğinde falan kullanıyorum, memnunum.

6- Benri Disk Pamuklar- Yemişim bunları anlaşılan bir ay içinde. Çok seviyorum :)

7- Lagrita Disk Pamuk- Evde pamuk stoğu bitince ve ben de pamuk almak için bayramı beklediğimden A101'den idareten alınmıştı. Kötü değil, ihtiyaç durumunda alınabilir.

8- Watsons Baby Wipes- Çantamda taşıyorum. Seviyorum aslında ama çanta için biraz büyük kaçıyor.

9- Cettua Burun Bandı- Sık sık bitirdiklerimden. Severek kullanıyorum.


Gördüğünüz gibi benim bitenlerim pamuk, ıslak mendil gibi şeylerle dolu bu ay. Umarım okurken sıkılmamışsınızdır. Sevgiler ^_^

26 yorum :

  1. Benri'nin ıslak mendilleri çok övülüyor, baya merak ediyorum :) Yine de az ürün yok ama canım benim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hani çok övmelik değil öyle de güzeller :) Az değil de hep pamuk falan :)

      Sil
  2. yenilere yer açılmış canımm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boş yer kalmadı bile şu indirimlerde alınanlarla :)

      Sil
  3. Arko zeytinyağlı kremi merak ettim. Benri pamuklar olmazsa olmazımız oldular :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok seviyordum da yapısını değiştirmişler galiba. Değişeni sevmedim :/ Aynen öyle oldular :)

      Sil
  4. Bol bol pamuk bitirmişsin.
    Yeniler gelsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yedim resmen pamukları :)
      Gelsin gelsin ^_^

      Sil
  5. Her şeyi bitirdiğin için sürekli azalıyor artık bitirdiğin ürünler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galiba ondan hayatım. Elimdeki çoğu şey yeni açıldı :)

      Sil
  6. Hay,sana maşallah!Helal olsun.Ha,gayret az kaldı!

    YanıtlaSil
  7. gözün aydın, darısı benim başıma:))

    YanıtlaSil
  8. şu burun bantları gerçekten işe yarıyor mu? elim hep gidiyor da işe yaramıcak boşuna para verme diyorum kendime :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım herkeste başka işliyor. Bende çok süper bir etki bırakmıyor. Yine de bayağı temizliyor. Ama annem bayıldı mesela. Ben kolaylık olsun diye alıyorum :) Bence dene, beğenmezsen bir daha almazsın :)

      Sil
  9. Benri pamuklar benim de hemen bitiyor arada yiyoruz heralde:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de fark etmeden yiyor olabiliriz :)

      Sil
  10. Bitenlerin benri koleksiyonu olmuş :) Ben de daha şimdi bitenler yazısı yayınladım :) benim bloğuma da beklerim :) Buyrun gelin efenimmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz öyle oldu sanki :) Baktım bloğuna, hatta yorum bile yaptım. Teşekkür ederim :)

      Sil
  11. alice pudramsı bir koku arıyorum tavsiye edebileceğin bir koku var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokular konusunda çok uzman değilim :) Ama Avon Soft Musk pudralı hoş bir kokuydu. Biraz ağır ama herkes sevmeyebilir. Bir de Gratis'te Library of Fragrance'ın Baby Powder kokusunu gördüm belki ona bakabilirsin. Üzgünüm çok yardımcı olamadım :( Ben biraz çiçekli kokuları seviyorum çünkü :)

      Sil
  12. Alice çok teşekur ederim sizi çok seviyorum ve okumaktan çok büyük keyif alıyorum:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben çok teşekkür ederim beni takip ettiğiniz için. Ben de sizi seviyorum ^_^

      Sil
  13. Bende seviyorum burun bantlarını :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...