Bobblehead Bunny

10 Ekim 2013

Alışveriş-16-Rossmann ve Gratis Bayram İndirimi Alışverişlerim


Kozmetik diyetinde olduğumu biliyorsunuz diye başlayacağım söze :D 2 ay kadar çok iyi gittim o konuda. Hiçbir şey almadan önüme baktım ama şu son indirimler beni kendine mıknatıs gibi çekti. Öncelikle Rossmann'a gitmek durumunda kaldım. 


Bunun dışında aldığım çok fazla şey var ama kendime değil. O yüzden eklemedim. Annemin siparişleri için gittim. Yaşlanma karşıtı kremler, maskeler, saç kremleri, peeling vs. tonla şey aldım. Bunlar da benim kendime aldırdıklarım diyebilirim :) Toniğim bitmek üzere, Rival de Loop'tan tonik aldım. 5 liraydı. Çok sevdiğim göz kremim de yarıdan az kaldı. Rossmann kolay kolay indirime girmiyor. Aldım o yüzden. 7.5 liraya geldi. Isana ısıya karşı koruyucu sprey de hem meraktan, hem de böyle bir ürüne ihtiyacım olduğu için alındı. 2.5 lira. Rossmann indirimini çok güzel atlattım yani :D Bu arada harika bir indirimdi. Daha sık yapsalar çok mutlu oluruz :)


Geldik Gratis indirimine. Çoğunlukla ihtiyaç alışverişi oldu. Ama o sağ alt köşede gördüğünüz far ve rujun ihtiyaç olduğuna ne ben sizi inandırmaya çalışayım, ne de siz inanın :D Bildiğiniz diyeti bozdum yahu :/ Burada olmayan bir maske ve pamuk da almıştım. Annem görünce bana da lazımdı, ben de pamukla maske alsam mı falan dedi. Ben de ona verdim gitti :) 


Birden fazla olan ürünlerden birer tane koydum ki çok yer kaplamasın :D

Benri Kare Pamuk- Zamlanmış bu ürün. 4 lira olmuş. İndirimle 2.40'a geldi. 3 tane aldım.
Benri Disk Pamuk- Bu da 2 liraydı sanki, 2.25 olmuş. İndirimle 1.35'e geldi. 6 tane aldım. 
Benri Makyaj Düzeltme Çubuğu- Elimdekiler azaldı epey, yedek alındı. İndirimle 1.50. Sanki bu da pahalanmış.
Benri Aseton- Bir tane Mangolu, kalanı koyu renk için olanlardan aldım. Toplam 5 tane. Tanesi 1.50'ye geldi. 
Benri Islak Mendil- Bendeki bitmek üzereydi. 1.35'e geldi. Bu da pahalanmış.

Gratis, Benri ürünlerine zam geldiği gözümden kaçmadı :/


Cettua Burun Bandı- 2.25'e geldi. 2 tane aldım. 
Cettua Yağ Emici Mendil- 1.50 lira. 
Murnauers Mask- 1.35. Bunu kasadaki kız güzel diyince aldım gitti :D
Purederm Oksijen Maskesi- 1.50'ye geldi. Etikette 2 lira yazıyordu. 2.5 liraymış. İki tane aldım. Biri anneme gitti :)
Pierre F Gentle Peel of Mask- Dün uyguladım bu maskeyi. Sabah baktım yüzüm aydınlanmış ben de bugün bir tane daha aldım :D Bir süre daha kullanayım çok beğenirsem tam boy da alırım. Bu da pahalanmış. 2.40'a geldi. Normal fiyatı 3.50'den 4 liraya çıkmış. 



Dıdıdıdııııım. Geldik azarlanmam gereken yere :D

Deftere ihtiyacım vardı. Hep istiyordum da. İndirimle 5.10'a alındı. Çok güzel bir defter, bayıldım ^_^

Lypsyl Dudak Balmı- Aslında şu an elimde yarım yamalak, birkaç tane dudak balmı var ama kışın ihtiyacım olan nemi vermiyorlar. Bu yüzden bunu aldım. İndirimle 4.65'e geldi. 

Törpü- İhtiyacım vardı. 2.10'a alındı.

Dıp dıp, dıp dıp :D

Maybelline Color Tattoo- On and on  Bronze- Çok ihtiyacım vardı. Bir Color Tattoo'm yok diye geceleri ağlıyor, o olmadan makyaj yapamıyordum :((((( 8 liraya alındı yanılmıyorsam. 

The Balm Ruj- Mai Billsbepaid- The Balm rujlara çok özeniyordum. Doğal duruşuna vuruldum ve aldım gittiiiii. Çok ihtiyacım vardı çok çok çok nasıl. Hiç rujum yok benim bilirsiniz :(

Bu diyet olayını ben başlattığım için olay şeye döndü bu alışverişimle sanki. İmamlı cemaatli bir söz vardır hani esprili bilirsiniz. Diyet arkadaşlarım alışverişe boğulurlarsa şaşırmayacağım. Siz yine de bana uymayın olur mu ^_^

Genel olarak ihtiyaçlarımı aldığım bir alışveriş oldu. İndirimden memnun kaldım. Ama Gratis'in bazı şeylere zam+indirim yapmasını hoş bulmadım. Ayrıca bazı ürünlerin etiketinde az olan fiyat yazıyordu. Büyük bir yanlış bence. Eve gelince fark etmiş olmasam orada söylerdim. Watsons indirimi beni hiç mutlu etmedi bu arada. Üzgünüm Watsons belki sadece Rimmel London için gelebilirdim sana. 

Siz indirimden neler aldınız? Rossmann, Watsons ve Gratis indirimlerinden hangilerini beğendiniz ve ne düşünüyorsunuz? Bir de indirim yazınız varsa lütfen link bırakın ben de keyifle okuyayım ^_^


31 yorum :

  1. Rossmann indirimine gidemedim:( watsons indirimini beğenmedim:) en iyi indirim yine Gratis'teydi. Bu arada zamlar benimde gözümden kaçmadı ve etiketler değişmemişti. Bu arada kendi markalarında da %50 indirim yapsalar daha rahat olacak. Bir kaç parça bir şey aldım yazısını yazınca link bırakırım artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rossmann'ı kaçırman kötü olmuş :( Bizim gibi takip eden kimsenin gözünden kaçmaz bence zamlar :) %50 olsa bence de çok daha iyi olacak. Yüzde kırkı hesaplamak da zor :)

      Çok sevinirim bırakırsan, olur ya gözümden kaçar :) Bu arada dudak balmını senin yazın ve önerin üzerine aldım. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Dımdırı dım yaaaa :) Güle güle kullan aldıklarını :)

    YanıtlaSil
  3. Gratis'e yarın ikinci bir parti için daha gideceğim, pamuk stoklamak lazım. Watsons'a da uğrarım belki. Bitse de yazılarını paylaşsam diye bekliyorum ben de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkinci bir parti dedin de şimdi :D Merakla bekliyorum canım :)

      Sil
  4. Gratis'e gitmedim, gitmeyi planlıyorum tekkullanımlık su maskelerden ve pamuklardan almak için. Birde belki flormar asetonlar indirimdeyse depolayabilirm :D http://cadininkozmetikkazani.blogspot.com/2013/10/rossmann-50-indiriminden-aldklarm.html Rossman alışverişini kaçırmadım ama =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maskeler de pamuklar da alınmalı, yetmedi stoklanmalı :D Rossmann çok güzeldi ama, iyi etmişsin kaçırmamakla :)

      Sil
  5. Şimdilik sadece gratise gidebildim ve Balm Nude Tude far paleti aldım. Haftasonu br tur daha düzenleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nude Tude palet bir harika, güle güle kullan :)

      Sil
  6. Güle güle kullan tatlım 2 parçadan diyet bozulmaz ;) pazartesi gene başlarsın :P :D ben en çok gratis indirimini kaçırdığıma üzülüyorum daha indirim devam ediyor kaçırmadın diceksin biliyorum ama para bitti aşk bitti durumu maalesef :/ almak istediğim çoook şey vardı ben bi ağlayıp geliyorum :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyetteyken birkaç dilim börek yiyip, aman pazartesi yine başlarım diyenler gibi oldum desene :D Para olmayınca hiçbir şey de olmuyor :/ Olsun iyi tarafından bak, gereksiz harcama yapmazsın :)

      Sil
  7. Güle güle kullan aldıklarını. Gratis gece zam sabah indirim yapmış sanırım. Benim de fazla bir şey alasım yokta pamuk ve aseton da almadan olmaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Gratis biraz öyle yapmış bence de. Aslında tüketici olarak hakkımızı korumamız lazım, çaktırmadan pahalanmış pek çok şey :/ Pamuk ve asetonsuz bence de olmaz :)

      Sil
  8. Ben sonunda the balm allığıma kavuştum :)) onun dışında gratisten hiç bir şey almadım. Tabi rossmann san kaldırdıklarım hariç :-D
    Güle güle kullan hepsini :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı olsun ^_^ Hangisini aldın acaba? Rossmann tam kaldırmalıktı ama :D

      Teşekkür ederim ^_^

      Sil
    2. Instant Houndstooth olanını aldım :)) Tabi bu alışverişlerden kredi kartım hiç memnun değil. Bayram dönüşü taksit ödemeye başlayacağım :)

      Sil
  9. rossmanı kaçırdım ben evime çok uzak diye gdemedim. bugün gratisteydim ve benri ıslk mendil pamuk kulak çubuğu vb depoladım :) sen de aldıklarını gzel günlerde kullannn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzüldüm kaçırmana :( Olsun en azından Gratis'e gidebilmişsin :) Teşekkür ederim, sen de güzel günlerde kullan ^_^

      Sil
  10. bende watsons'a sadece rimmel için gitmeyi düşündüm ciddi ciddi. 10 saatlik mesaiden sonra gitcektim ki yeni aldın BB krem ve fondoten neye gidiyosun dedim kendi kendime. Elimde tüm para olmasınında etkisi büyük kıyamıyorum bozdurmaya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayılıyorum o kendimizi vazgeçirmeye çalışırkenki iç savaşımıza :D
      "X yerden Y şeyi alayım" ........."Nereye gidiyorsun yahu evde var ya!"

      Para bozdurma işinde ben de aynıyım. Bütünse bozdurmamak için uğraşırım :D

      Sil
  11. Alicee bozdun mu diyeti ama yok yok sayılmaz 2 urunden :)
    Bende gittim aldım birseyler tekrar gidcegim ama sinirim bozuldu urunler resmen saklanmıstı ya.
    En cok Rossmann indirimini begenmiştim aslında . sac bakım ve diş bakım urunleri cok iyiydi ama Gratis'e ozel urunler ayrı tabiki o yuzden Gratis indirimini de begendim . Watsons indirimindense hic memnun kalmadım . Sırf Rimmel London icin gittim yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayılır bence bozdum :D Pazartesi başlarım diyete artık :D
      Çalışanlar kendilerine saklıyorlar. Bir kere biri bana Balm Jovi palet getirmişti öyle. Ben kendime ayırdım aslında ama buyrun alın diye. Ben de yok almayacağım sen kimseciklere verme dedim :D
      Ben de Rossmann ve Gratis'i beğendim indirim olarak. Watsons'a ise sadece Rimmel London için gidilir :) Bence Watsons'da kendine ait ürünlerde %40 indirim yapmalı :)

      Sil
  12. güle güle kullan canım hepsi harika.ben de color tatto bronz peşinde koşoyorum.bakalım inşallah bulucam bi yerde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Bugün kullandım ben bayıldım, umarım sen de bulursun ^_^

      Sil
  13. Canım bein diyet gitti diye üzülme arada olur ve 2 ay zaten hiç bir şey almadık ve ben halen almadım :( Krem tonik gibi ürünleri mecbur alıyoruz ama çünkü onlar kozmetik değil, ekmek su gibi acil ihtiyaç

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada olura şartlarsam kendimi diyet gider :D Sen harikasın o konuda :) Krem, tonik, pamuk, aseton vb. şeyler dediğin gibi su gibi gidiyor yani. Benim onlarda fazla stoğum da yoktu. Son ana kadar dayandım ama almak zorunda kaldım artık :)

      Sil
  14. Güle güle kullan aldıklarını.Hak ettin canım.Çok çaba harcadın diyet için.Zaten,dediğin gibi çoğo ihtiyaç.İçin rahat olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Çoğu ihtiyaç diyerek kendimi avutuyorum ben de dediğin gibi :)

      Sil
  15. Aldıklarını güle güle kullan. Benri asetonu 1.25 almıştım geçen indirimde, makyaj düzeltme çubuğu 75kuruşa geliyordu, disk pamuk 1tlye geliyordu baya baya zam gelmiş gratis abartmaz umarım zamları :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ben de yakın fiyatlara almıştım sanki. Bayağı zam gelmiş cidden umarım bir daha yapmazlar :/

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...