Bobblehead Bunny

10 Eylül 2013

Yeni Yazı Dizisi- Kullanmadıklarından Arın! / Tanıtım


Merhaba sevgili izleyicilerim. Bugün size bir mini yazı dizisinin tanıtımını yapacağım. Biliyorsunuz ki kozmetik diyetindeyim. Hazır diyetteyken kullanmadığım makyaj malzemelerinden de arınayım dedim. Ben düzenli aralıklarla yaptığım için çok şey çıkmadı belki ama umarım birilerine ilham kaynağı olurum :)
Makyaj ürünlerine merakımız yüzünden tonla şey alıyoruz. Hatta bazen bir şey yeni çıktı diye heves edip bile alıyoruz çok beğenmesek de. Peki sonuç ne? Aynı renk rujdan üç (hatta bazen çok daha fazla) ayrı marka, birbirine benzeyen beş far, beğenilmeyen ürünler, kenara atılmış, hiçbir zaman kullanılmayacak, son kullanma tarihi geldiğinde çöpe gidecek ürünler. Neden paramız çöpe gitsin? Hani herkes için konuşmuyorum ama ben öğrenciyim, çöpe atacak param yok benim ama ne yazık ki attığım oldu. Bunu daha fazla yaşamamak için bir yol haritası çizmek ve kullanmadığım ürünlerden arınmak amacıyla bir yazı dizisi başlatmaya karar verdim.

Yazı dizim biraz kendimle konuşmak gibi de olacak, hani kimse okumaz belki beğenilmez ama ben kendime en fazla şu kadar ruj edinebilirsin, birden fazla concealer alma, şu renk far kullanmıyorsun hiç boşuna satın alma gibi standartlar koymak istiyorum. Yani bir yandan makyaj çekmecemi düzenleyip kullanmadıklarımdan arınmış olacağım, bir yandan da kendime bir takım kurallar koyacağım ki ona göre gidip boşuna kullanılmayacak bir ürün almayayım. 

Yazılarım Yüz-Göz-Dudak-Tırnak diye dört kısma ayrılacak, en son kendime koyduğum kurallar ve yaptığım hatırlatmalar üzerine genel bir yazı paylaşabilirim. 

Umarım severek okursunuz. Fikirlerinizi belirtirseniz çok sevinirim :)

20 yorum :

  1. Ben fikrine bayıldım, son günlerde ben de aynı şeyi düşünüyordum! Dört gözle bekliyorum yazılarını :)) Yakın zamanda ben de arındım, project pan yapıp elimin hiç gitmediklerini bitiriyorum şu ara. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Çok sevindim böyle düşünmene :) Makyaj ürünleri project panle de zor bitiyor işte, o çok sıkıntı :(

      Sil
  2. Ben çok tuttum bu fikri! Merakla bekliyorum neler yazacaksın diye, senin bu tip yazılarınla acayip gaza geliyorum zaten ya. ^__^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Esin'cim. Ben de heyecanlandım sen öyle diyince şimdi ^_^

      Sil
  3. Evet evet merakla bekliyorum..

    YanıtlaSil
  4. Alicecim gene cok guzel bir fikir uretmissin. Cok mantikli gercekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, sözlerin beni mutlu etti :))

      Sil
  5. canım kesinlikle çok doğru bir şey yapmışsın takip ediyor olacağım. Benimde böyle sınırlarım var mesela artık oje almıyorum sadece pahalı ama cidden kullanabileceğim aşık olduğum ojeleri almaya karar verdim GR holiday koleksiyonu gibi =)) sonra kırmızı rujlarımdan biri bitene kadar yenisi yok (: ya da aylığım diye bir dizi hazırladım ben de kullanmayı unutuğum farlara rujlara sıra getiriyorum özellikel sıraya koydum ne güzel farlarım varmış kenarda kalan bunu fark ettim :) gayet iyi oluyor tavsiye ederim (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Çok mantıklı kararlar almışsın sen de. Umarım ben de böyle hoş kararlara varıp senin gibi hayata geçirebilirim :) Tekrar teşekkürler ^_^

      Sil
  6. Bence çok iyi düşünmüşsün canım,yazılarını merakla bekliyor olacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, siz cesaret verdiniz ya, daha büyük bir istekle yapacağım ^_^

      Sil
  7. Guzel bir dusunce tatlim gercekten ayni seyi bende yapıyorum naalesef:( bende protec pan yapiyorum ve kirmizi pembe ruj, allik ve far almamaya çalışıyorum. Yazilarini bekliyorum tatlim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz az çok yapıyoruz ne yazık ki. Teşekkür ederim :) Olsun o da bir şey sonuçta. İlk fırsatta ilk yazısını yazacağım :)

      Sil
  8. Cok yararlı olacak gibi duruyor sabırsızlıkla beklıyorum yazılarını:)

    YanıtlaSil
  9. Kesinlikle çok güzel bir fikir hayatım :) Her yeni yazın gibi bu yazılarını da bekliyor olacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım ^_^ İyice heyecanlandım bak şimdi :)

      Sil
  10. Çok iyi olmuş bence fikir, sen yaz biz okuruz, bekliyoruz :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...