Bobblehead Bunny

17 Aralık 2013

The Balm Mary-Lou Manizer


Aldığım ilk zamanlar kullanmaya alışamasam da yeni yeni aşk yaşamaya başladığım için sevgili Mary-Lou'nun yazısını yazma zamanının geldiğini düşündüm. Aslında hakkında çok yazıldı çizildi ama Mary-Lou'yu bir de benden dinleyin :)


Ambalajı bütün The Balm ürünlerinki gibi harika. Her çekmecemi açtığımda bana göz kırpıyor bu şirin kızımız:)


İçi burada çok parlak çıkmamış ama ışık vurduğunda oldukça parlak duran bir aydınlatıcı. O kadar parlak ki gerekenden fazla kullanırsanız ayaklı disko topuna dönüşebilirsiniz :)


Hafifçe sürdüğünüzde elde ettiğiniz görüntü böyle oluyor. Allık sürdükten sonra yanaklarınızın üstüne hafifçe sürebilir, kaş altınızı aydınlatabilir veya far olarak kullanabilirsiniz. Ben parlaklığı seviyorum derseniz hafifçe çene ve burnunuzu da aydınlatabilirsiniz. Ama fazlası çok itici duracaktır. Bu aydınlatıcıda fazla miktar sizi ışıldayan bir prensesten palyaçoya dönüştürebilir ^_^


Bunu da yoğun halini görün diye çektim.


İçeriği ise bu şekilde. The Balm kullanırken içerik açısından da kendimi çok mutlu hissediyorum :)

Kısaca özetlemem gerekirse Mary-Lou Manizer'ı özellikle yanaklarımda ve kaş altımda çok severek kullanıyorum. Açık tenlilere de yakışacağını düşünüyorum. Ayrıca pigmentasyonu çok iyi olduğu için çok da bereketli bir ürün. Böyle bir aydınlatıcı arıyorsanız Gratis'lerde 30 TL civarında satılan bu ürüne bir göz atın derim. İndirimde çok daha uygun bir fiyata da edinebilirsiniz ^_^

Siz Mary-Lou ile tanıştınız mı? Aydınlatıcılar hakkında ne düşünüyorsunuz?

20 yorum :

  1. Çok merak ettiğim bir ürün.Bilgiler için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Balm jovide var ve ben bunu sadece allıklarımın üzerine ışıltı katmak amacıyla kullanıyorum süper oluyor!! Güle güle kullan kuzum sende :**

    YanıtlaSil
  3. Aydınlatıcı kullanmayı bilmiyorum bile beeen :(

    YanıtlaSil
  4. Merhaba canım bende bu aydınlatıcıyı çok beğeniyorum mağazada denedim çok beğendim ama ışıltılı olması beni düşündürüyor, çok titiz kullanmak lazım. Benim gibi sabahın 6 sında gözü yarı açık makyaj yapan biri için fazla riskli :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, dikkatli olmak lazım biraz. Ben çok erken kalktığım zamanlar atlıyorum aydınlatıcı adımını, cidden sabahın karanlığında uğraşılacak bir makyaj adımı değil :)

      Sil
  5. Hiç aydınlatıcı kullanmadım ama denemek istiyorum...Mary-Lou güzel bir tercih olablir başlangıç için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Piyasadaki uygun fiyatlı en başarılı aydınlatıcılardan sayılabilir. Ben çok aydınlatıcı denemedim ama genel kanı bu yönde sanırım :)

      Sil
  6. the balm ürünlerinin paketlerine bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  7. İtiraf etmeliyim ki hic aydınlatıcı kullanmasam da sırf far olarak kullanmak icin bu devasa aydınlatıcıyı aldım. Far olarak kullanmadıysan denemeni tavsiye ederim. Htta bir sey itiraf edeyim ya kalkarsa diye dusunup stok yapasım geldi de tuttum kendimi :))) Bu arada tatlım fiyatı 40 lira.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Far olarak da denedim ama çok ışıltılı buldum sanki :) Stok yapılacak bir şey de değil bence kocaman :) Fiyat bilgisi için teşekkür ederim :)

      Sil
  8. guzel bir aydınlatıcı tonu ama zaten normalde de aydınlatıcı fazla surulduğu zaman ters etki yapabiliyor, iyi gunlerde kullan canım sevgiler:) the balm urunleri ayrı guzeller zaten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle oluyor biraz :) Çok teşekkür ederim :) Hepsi güzeller insanın direkt standı sırtlayası geliyor ^_^

      Sil
  9. Aldığımdan beri elimden düşmüyor, ayıla bayıla kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Az önce anneler günü indiriminden 25 TL'ye aldım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...