Bobblehead Bunny

3 Eylül 2013

Streç Film Manikürü


Merhabalar. Bugün size çok uzun zaman önce yaptığım ama bir tülü paylaşma fırsatı bulamadığım bir çalışmayı göstereceğim. O kadar çok oldu ki kimin bloğunda gördüğümü unuttum. Her kimden esinlendiysem teşekkür ediyorum ^_^


Evet şu an içinizden streç filmle nasıl böyle bir görüntü oluşur diye düşündüğünüzü biliyorum. Ama o kadar kolay ki! Tek yapmanız gereken tırnağınıza istediğiniz renk oje sürüp, öncelikle üzerine uygun renkler seçmek. Sonra bu seçtiğimiz renkleri bir kağıda damlatıyoruz, elimizde buruşturup top ettiğimiz streç filmle sünger baskısı yapar gibi pıt pıt yapıyoruz. 


Baz olarak Essence Grunge me Tender'ı kullandım. Üzerine her yerine Kalyon 228 ile pıt pıt yaptım ^_^ Onun da üzerine Essence In Style'ı uçlarına uyguladım. En üste de simli Alix Avien 164 numarayı uyguladım.

Sonuç bu ^_^ Nasıl buldunuz?

Not: Anlatımım açık olmadıysa "Saran wrap manicure" diye Youtube'da aratıp çıkan videoları izleyebilirsiniz. 

12 yorum :

  1. Çok hoş olmuş, baya iyi bir fikirmiş. ^^

    Üşenmediğim bir zamanda ben de deneyeyim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^_^
      Çok basit aslında, üşenmeye gerek yok :)

      Sil
  2. Bunun turkuaz mavi üstüne altın renkli ojeyle yapılanını görmüştüm The Beauty Dept.'da. Öylesini de deneyebilirsin. :) Bu da mermer gibi olmuş çok renkli ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Altın rengi ojem yok ama olursa deneyebilirim. Turkuaz altın ikilisi de eminim güzel durur :) Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  3. İlk defa duydum ve cok begendım renklerde harıka :)

    YanıtlaSil
  4. sade ve tatlı duruyor ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. beğendim valla
    ama ben yapamıyorum yeteneksizim sanırım bunuda denicem;)

    YanıtlaSil
  6. İlginç bir fikirmiş :) Ayrıca çok hoş olmuş ^,^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle düşünmüştüm :) Teşekkür ederim ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...