Bobblehead Bunny

5 Eylül 2013

Revlon Super Lustrous Ruj- 435- Love That Pink


Bugün size ülkemizde ne yazık ki erişim şansımızın pek olmadığı Revlon Super Lustrous rujdan bahsedeceğim. Yazayım dedim ki erişme şansı olanlar için fikir olsun :) Aslında Ebay'den alınabilir ama kozmetik yasağı olduğundan gelmeme durumu da var ne yazık ki. 


Ürün siyah, sağlam bir ambalajda. İki yıldır benimle, bir sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar. 


Numarası 435- Love That Pink


Resimlerde öyle görünmese de benim dudaklarımda çok pembe duran bir ruj. O yüzden kullanmaya çekiniyorum biraz. Ama hafif göz makyajı yaptığımda, ya da az sürüp dağıtarak kullanabileceğim bir renk. Pembe sevenler bayılacaklardır ama ben daha çok açık pembe, nude kullanıyorum :)

Bu ruju Walmart'ta binbir çileyle seçmiştim. Orada hiç tester olmuyordu. Kapağından bakıp beğendim, içinden bu çıktı. Denesem belki daha az cesaret isteyen bir renk seçerdim :)


Bu da kolumdaki duruşu. Rujun yapısı çok güzel. Dudakları kurutmuyor. Dudaklarımda 2 saat kaldığına şahit oldum bugün ki benim için imkansız gibi bir şeydir. Yalnız 4 saat sonunda kabuk kabuk bir tuhaf olmuştu, yani arada bir tazelemek gerekiyor. Ulaşabilirseniz mutlaka bir rengini edinin derim ben.

Ben 5 dolar gibi bir fiyata almıştım. Ebay'de de 5.95 dolar görünüyor. Bir de kargo katarsanız fiyat artar biraz. Bir de gelmeme ihtimali var tabii ama satıcıya kozmetik yazmamasını ve hediye olarak işaretlemesini belirtip, alışverişi de çok abartmazsanız sanırım bir sorun çıkmıyor. (Ben Ecotools alışverişimde bir sorun yaşamamıştım)

Siz Revlon hakkında ne düşünüyorsunuz? Benim tek temennim Gratis veya Watsons'ın en kısa zamanda  bu güzellikleri Türkiye'ye getirmesi :)

Sevgiler ^_^

12 yorum :

  1. cesaret isteyen renk :) Revlon gelirse özellikle rujları açısından çok mutlu olacağım bir marka (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer rujlarını ve lip butterlarını merak ediyorum ben de :)

      Sil
  2. Bu renkte güzel canım,sana yakışır :) Daha yeniyim buralarda ve açılış çekilişime beklerim http://thellbroth.blogspot.com/2013/09/mini-acls-cekilisime-davetlisinizz.html :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)Bakacağım çekilişe, teşekkürler :)

      Sil
  3. Çok beğendim ah revlon ah! Bir Türkiye'mize gelemedin ya :( Ne çektik be

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle. Bir gelse ürünleri hemen biter sanırım :)

      Sil
  4. İlginç ürünler hep sende =) Kimsede olmayan markaları tanıtmanı seviyorum ^,^ Rujun rengi çok hoş ama dediğin gibi ben de açık pembe ve nude tonları tercih ederdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok da ilginç bir şeyim kalmadı ya, yurt dışından gelme çoğu şeyimi tanıttım :)Sana çok yakışır ama o renkler, çok duru bir güzelliğin olduğu için :))

      Sil
  5. merhaba :)
    asLıNda güzeL bi reNk yoğuN pembe seveNLeriN tercih edebiLeceği bi ürüN gibi görüNüyo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      Ben de öyle düşündüm, yoğun pembe sevenler çok beğenecektir :)

      Sil
  6. Bence çok güzel bir renk. Sade bir göz makyajıyla dudak vurgulamak için ideal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sade göz makyajıyla olmadığında kötü oluyor zaten :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...