Bobblehead Bunny

30 Eylül 2013

Pastel Kisses Dudak Balmı-40- Nar


Gün geçmiyor ki yerli firmalar yeni ürünler çıkarmasın. Bu çabalarını takdir ediyorum ama biraz daha özgün olmalarını salık veriyorum onlara. Kendi tasarladıkları, daha önce yapılmamış bir şey görsek fazlasıyla takdir ederiz onları. Belki de yerli kozmetik firmaları bloggerlarla böyle çalışmalar yapsa çok güzel sonuçlar alınır. Neyse mesajımı verdikten sonra ürüne geçiyorum. 


Ambalajının çok sevimli göründüğünü düşünüyorum. Ama taşıması çok kolay değil ve fırçası ambalajından ayrılıp duruyor. Çevirmeli, hemen açılmayan bir şey yapılsa daha iyi olurdu bence. 


Kapağı açıp fırçayı da alıp bu şekilde kullanıyorsunuz. Fırça hijyen açısından çok iyi olmuş ama keşke kılları daha yumuşak olsaymış. 

Ürünün içerisinde paraben bulunmuyor. İçerik listesini bir yerinde göremedim. Ama tek zararlı madde paraben değil, umarım içinde daha zararlı maddeler yoktur. Bende olan ürün narlı. Nar nasıl kokar emin değilim ama bu çok değişik kokuyor. Kokuya hassasiyeti olan biriyseniz rahatsız olabilirsiniz. Ama sürdükten sonraki dakikalarda koku uçuyor sanki. 


Sürdüğünüzde çok hafif renk veriyor. Renkli dudak balmı sevenler sevebilir. 

Dudakları pek de nemlendirmiyor. Kuru dudaklara bakım yapma özelliği hiç yok. Sürdükten sonra verdiği nem çabucak kayboluyor. 

Koyu Kırmızı'mdan hediye geldiği için çok sevdim hediyemi, rujun hemen altına uygulamak için uygun buldum ama genel anlamda dudağa hafif renk mi versem, nemlendirsem mi napsam diye var olma amacını bulamayan bir ürün olmuş. Şirinliği ve renklendirmesi için alırım diyorsanız siz bilirsiniz ama kışın çatlak dudaklarıma iyi gelen bir dudak balmı arıyorum diyorsanız aradığınız şey olmadığını düşünüyorum. 

Gratis ve Watsons'lardan 10 liraya alabilirsiniz. Ayrıca Pastel'in online satış sitesi de açıldı. Oradan da edinebilirsiniz.

Siz bu ürün hakkında ne düşünüyorsunuz? 

Bir de yerli firmaların alıntıları hakkında ne düşünüyorsunuz?


10 yorum :

  1. canım bende düşünüyordum almayı iyi oldu yazını okuduğum çok teşekkür ederim:) bir çok blogda mucize ürün diye lanse edildi malum benimde bitirmeye çalıştığım milyon ruj olduğundan fazlalık bir ürün olacaktı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mucize bir ürün değil açıkçası. Elinde muadili varsa hiç gerek yok :)

      Sil
  2. Merak ettıgım bır urundu yazdıgına sevındım :)

    YanıtlaSil
  3. Haha bence de keşke özgün olsalar gerçekten :) Neyse bir işe yarayacağını sanmıyordum doğru tahmin etmişim ama olsun güzel günlerde kullan hayatım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen :)) Teşekkür ederim canım benim ^_^

      Sil
  4. anlattığına bakılırsa şirinliğine kanıp almaya da gerek yokmuş, iyi ki almamışım dedim :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani çok beğeneni de çıkabilir ama ben orta seviye buldum kendisini :) Olsa da olur olmasa da kategorisine koyuyorum :)

      Sil
  5. güzel görünüyor ama rengini çok az veriyormuş, almaya gerek yok sanırım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...