Bobblehead Bunny

9 Eylül 2013

Makyaj Düzeni Serisi-8- Bakımlı Olmak Aşktır ve Düzeni


"Makyaj Düzeni serisinin sekizinci haftasındayız. Geçen hafta konuk olan Lady Skully'nin yazısını okumak isterseniz tıktık. Bu hafta ilk defa ufak bir aksilik yaşandı. Yazması gereken arkadaşım taşındığı için sorun yaşayınca ne yapacağımı şaşırdım. Koyu Kırmızı sağ olsun Bakımlı Olmak Aşktır'ın bloğuma konuk olmasında vesile oldu. Her işte bir hayır vardır derler, çünkü çok tatlı birini tanıma şansına eriştim bu sayede:) Konuğum olmayı kabul ettiği için Bakımlı Olmak Aşktır'a teşekkür ediyorum ^_^ Bakalım onun düzeni nasılmış?"


Merhabalar Sevgili Okurlar :)

Aslında hiç aklımda yokken Sevgili Koyukırmızı'mın aracılığı ile Alice'e konuk oldum. Pek bir makyaj düzenim yok aslında bu evde kendimi geçici hissettiğim için kendime öyle kutulardan çekmecelerden oluşan minik bir düzen yaptım. Bakalım benim düzenim nasılmış.


İlk olarak rujlarla başlayalım. Rujlarımı gördüğünüz gibi bana bir arkadaşımın hediyesi olan bu minik şeker kalpli kutuda saklıyorum. İçerisinde çeşitli markaların rujları var. Ayrıca apocalipslerim ve birkaçta gloss var.

Yüz grubu ürünlerim ise bu şekilde metal bir kutunun içersinde. Ben kututnun yamulduğunu fotoğrafa bakarken fark ettim. Nasıl yamulttum bilmiyorum ama değişim zamanı gelmiş onu anladım :)) Allıklarım, pudralarım, fondöten - bb kremlerim, kaş farım ve içimden gelen diğer ürünler bu kutuda elimin altında duruyorlar.


Göz ürünlerimin bir kısmı ise bu üç katlı çekmecede duruyorlar. 


İlk katta rimellerim, jel ve likit eyelinerlarım var. Birde iki bronzerımı koymuşum oraya onlar karışıklığıma gelmiş galiba :) Üstteki kutuda olmaları gerekti :)


Orta katta farlarımın bir kısmı var. Rimmel, Flormar ve diğer markalardan değişik paletlerim var.


Alt katta da yine farlarımın kalanı var. The Balm'lar altta kalmış ama bakmayın onlar hep üste çıkıyorlar =)) 


Ojelerimin bir kısmı da yine Koyukırmızı'mın bana göndermiş olduğu bu şirin kırmızı kutuda duruyor. 


Kalan kısmıda ayakkabı kutularımdan birisinde duruyorlar. Bir süredir oje sürmüyorum. Cidden iyi bir temizlik yapmalıyım galiba ve bu iki kutu da dolunca daha da oje almayacağım :)


Bu minik makyaj çantasında ise her ay düzenli olarak seçtiğim "Aylığım" başlığında paylaştığım kozmetik ürünleri bulunuyor. Bu ay ki seçili ürünlere ise buradan bakabilirsiniz.


Cilt bakım ürünlerim ise kitaplığımın böyle ara ince uzun bir katı var orada duruyorlar. Uzun olduğu için iki kısımda çektim. Alttaki ojeler ise henüz kullanmadığım ya da sık kullanmak için seçtiğim ojeler :) 


Kremlerim, toniklerim, roll onlarım, temizleme ürünlerim ise bu şekilde kitaplığımın bir katında yerlerini alıyorlar.


Son olarak göz kalemlerim ise bu çikolata rengi kupamda duruyorlar. Kalemlerim de genellikle Emily kalemlerden oluşuyor. Ben kendilerini pek seviyorum.


Ha bir de en son Urfa gezimde aldığım makyaj aynam var :) Neden bu kadar geç almışım böyle bir aynayı diye çok hayıflandım. Gerçekten her eve lazım kendileri.

Beni konuk ettiği için öncelikle Alice'e, bu kadar uzun bir yazıyı okuduğunuz için de siz okurlarımıza çok teşekkür ediyorum. 

15 yorum :

  1. Merhabaa bu postun altında alakasız olacak ama seni mimledim :) http://pudrakokulu.blogspot.com/2013/09/mimlendim-2.html

    YanıtlaSil
  2. Ay ne güzel bu seri ya! Baktıkça kalkıp tekrar tekrar düzenleyesim geliyor malzemelerimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel iltifatın için :)

      Sil
  3. ben teşekkür ederim canım sayende düzenimi tekrar gözden geçirmiş oldum =))

    YanıtlaSil
  4. Çok hoş şu yazıları okumak, bu da yine hoş bir düzen, kalpli kutuya bayıldım :)

    YanıtlaSil
  5. bendee konuk olmak istiyoruuum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğunuz var mı acaba? Blogger olmayan okuyucularım için ayrı bir şey düşünüyorum da :)

      Sil
  6. var ama yeni daha :) http://pinkmaydanoz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aliceojelerdiyarinda@gmail.com adresine mail atarsan ayrıntıları konuşuruz :)

      Sil
  7. Ya bu etkinlik bu günlere kadar geldi işte :D Seni tebrik ediyorum kutluyorum bitanem çok büyük keyifle okuyorum bütün yazıları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hayatım, umarım uzun süre devam eder bu seri :)

      Sil
  8. Ben bu yazıyı nasıl kaçırdım cidden kızdım kendime :( Bakımlıolmakasktır'ın makyaj düzenini ilk kez görüyorum böyle topluca. Koleksiyon süper. Seni de tebrik ederim canım bu seriye bayılıyorum. Çok sevdiklerimin bir arada olduğu bu yazıyı okumak çok keyifliydi. Öpüyorum ikinizi de =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayıldım ^_^ Çok teşekkür ederim canım güzel yorumun için. Öpüyorum ben de :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...