Bobblehead Bunny

2 Eylül 2013

Makyaj Düzeni Serisi-7- Lady Skully ve Sevimli Kutuları


"Makyaj Düzeni serisinde her hafta bir bloggerı ağırlamaya devam ediyoruz. Geçen hafta konuğum Pamuk Şeker'di. Yazısını kaçırdıysanız ve okumak isterseniz tıktık. Bu hafta ise konuğum bloğunu çok sevimli bulduğum Skully's Wonderland bloğunun sahibi Ayda ^_^Bakalım onun makyaj düzeni nasılmış?"

Herkese selaaam :) Alice'in konuk yazar aldığını okuyunca hiç vakit kaybetmeden mail attım.Konuk olduğum için çok mutluyum :)


Makyaj malzemelerim odamdaki üst üste duran kutu raflarımda saklıyorum.Çok makyaj malzemem olmadığı 
için rahatça sığabiliyorum :)



En üstte normalde tatile ya da arkadaşıma kalmaya giderken yanıma aldığım minik makyaj çantam duruyor.Dışarıya götürmediğim zamanlarda içine rujlarımı ve makyaj fırçalarımı koyuyorum.



İlk raftaki kutuda rujlar dışındaki bütün makyaj malzemelerim duruyor.Ne alırsam buraya gidiyor yani :)



        2.raftaki kutuda ise ojelerim duruyor.


En favori 5 ürünümde şöyle ;

1) The Balm / Balm Jovi Palet : Kesinlikle çok çok sevdiğim,fiyatına göre acayip kullanışlı,yanımdan ayırmadığım ve birlikte sonsuza kadar mutlu yaşayabileceğim bir ürün. 
2) Bourjois / Ombre a Paupieres Far (06 Noir Cobalt) : Benim gibi sürekli Addams Ailesi'nden biri gibi gezmek isteyenlere önerebileceğim çok iyi bir ürün.
3) Maybelline Master Smoky Kalem Far : Simsiyah göz aşkımı 3 numaralı favori ürünümde de devam ettiriyorum.Hiç yanımdan ayırmadığım bir ürün,hani ıssız bir adaya düşsem kesinlikle bunu alırım yanıma.
4) Bourjois / 54 Rouge Glamour Ruj : Kırmızı ruju kendime hiç yakıştırmadığım halde en çok kullandığım ruj.Kalıcılığı çok çok iyi.
5) Essence Nail Art Twins ( Romeo / Julia ) : Rengine bayılıyorum.

Benim düzenimde böyle,umarım sevmişsinizdir.Alice'e beni konuk ettiği çok teşekkür ederim. :)



21 yorum :

  1. Ayy kutular ve makyaj çantası ne şeker öyle :)

    YanıtlaSil
  2. Çok sade ve hoş bi düzen olmuş, kutulara bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. bayıldıııımmm :) hepsi çok tatlı :) özellikle de törpü olduğunu düşündüğüm şey :) nereden aldın acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim,accessorize'den almıştım :)

      Sil
  4. Çok şekermiş kutuların :) bayıldım.Özellikle o cupcakeliye :D

    YanıtlaSil
  5. Aynan ve kutuların çok sevimli Ayda :)

    YanıtlaSil
  6. Senin şu kutularını çalacağım yakında. :-D Ve tabii o harika makyaj çantanı! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi oldu söylediğin,geldiğin zaman saklayacağım :D

      Sil
  7. cupcake hastası olarak kutuna bayıldııımm bayıldıımm, güle güle kullan işine çok yarıyordur eminimmm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler,yarıyor evet ama bir şey olacak diye ödüm kopuyor kullanmasam mı acaba diyorum sürekli :)

      Sil
  8. çok şirin kutu ve raflar :)

    YanıtlaSil
  9. Kutular,ayna,o taşlı fırçalar yok mu - hepsi çok şık.Bayıldım!

    YanıtlaSil
  10. Maymunlu pedikür şeyine bayıldım :D Senin cupcakelere olan aşkın ve momijilerin ♡ Düzenine ama en çok da kutularına bayıldım :)

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...