Bobblehead Bunny

30 Eylül 2013

Makyaj Düzeni Serisi-11- Koyu Kırmızı ve Kozmetik İmparatorluğu ^_^



"Makyaj Düzeni serisinin 11. yazısına hoşgeldiniz :) Geçen hafta Gamze bloğuma konuk olmuştu. Yazısını kaçırdıysanız tıktık. Bu hafta ise kozmetik düzenini deli gibi merak ettiğim canım arkadaşım Koyu Kırmızı bloğumda konuk :) Kendisinin o kadar çok başının etini yedim ki o da kullanmadıklarından arınmış. Buna rağmen hala o kadar çok şeyi var ki "Kozmetik İmparatorluğu" başlığından başka bir başlığı layık göremedim :) Uzun bir yazıya hazır olun, ama severek ve ağzınız açık okuyacağınıza eminim ^_^ "


Merhabalar..

Canım arkadaşım Alice'in, çok severek okuduğum Makyaj Düzeni serisinin, bu haftaki konuğu benim =)
Yazıya geçmeden önce, belirtmek gerekirse eğer, normalde bu kadar düzenli değilim.  Özellikle de kışlık eve yeni taşındığımız için, ürünlerimi sadece ortalıktan kalksın diye öylesine yerleştirmiştim. O haliyle ciddi anlamda dağınık göründüğü için, günlerdir odamı düzenlemeye uğraşıyorum ve sonunda eski halinden kat kat daha düzenli oldu diyebilirim. Bu süreçte, Alice'cim sağolsun kendi kullanmadıklarından arındığı yetmiyormuş gibi, beni de arındırdı =) Kullanmadıklarımdan kurtulduktan sonra  rahatlayacağımı o kadar çok söyledi ki, en sonunda kutu kutu dağıtırken buldum kendimi =) Cidden sadece kullandığım ürünlerin kalmış olması beni çok rahatlattı diyorum ve artık bol resimli makyaj düzeni yazıma başlıyorum =)


Gördüğünüz masayı kendim çizdim ve özel olarak bir mobilyacıya yaptırdım. Üzerinde makyaj fırçalarım, göz ve dudak kalemlerim var. Etrafı mumlarla çevrili olan aynamı, arkadaki desenini çok beğendiğim için daha çok dekoratif anlamda kullanıyorum. Makyaj fırçalarını ve kalemleri koyduğum saksılar ise, artık hepinizin bildiği gibi İkea'dan alındı. Ortada duran kutunun içindeyse pamuklarım var.

Masamızı tanıdıktan sonra ilk olarak alt taraftaki 4 büyük çekmeceden başlamak istiyorum =)



İlk çekmecede far paletlerim var. Sol üst köşede görünen renkli yuvarlaklar ise benim yaptığım farlar. Atmaya kıyamadığım fakat pigmentasyonu çok kötü olan farlarımı kazıdım, renkleri karıştırdım ve minik kutulara koydum. Çok güzel oldular bence =)


Bu çekmecemde yine İkea'dan aldığım düzenleyicim var. İçine tırnak ürünlerimi, takma kirpiklerimi ve tester ürünleri koydum. Sağ tarafta ise, 1 milyoncu tarzı bir yerden aldığım kutularım var. Küpelerimi ve yüzüklerimi bu şekilde saklıyorum.


Bu çekmecem biraz daha karışık. Islak mendiller, pamuklar, sık kullandığım yağlar hepsi burada. Kalpli kutunun içinde tokalarım var.


Bu da benim en sevdiğim çekmecem =) En soldaki yine İkea'dan aldığım bir kutu. İçinde rujlarım, glosslarım, lip balmlarım var. Diğer kutularda ise günlük bakımımda sık sık kullandığım ürünler var. Cilt bakımı, vücut bakımı, saç bakımı hepsi karışık =)

Büyük çekmeceler bu kadar. Şimdi de aynanın iki yanındaki minik çekmeceleri karıştıralım =)


Sol çekmecede fondötenlerim, BB Creamlerim ve renkli nemlendiricilerim var. Sağ çekmecede ise kapatıcılarım ve pudralarım var.


Burada ise, sol çekmecede makyaj bazlarım, aydınlatıcılarım, bronzerım ve kaş farlarım var. Sağda ise eyelinerlarım ve sürmelerim var.


Bir rimel aşığı olarak sol çekmecemde bol miktarda rimelim, sağ çekmecemde ise Physicians Formula ürünlerim ve Pastel allıklarım var.

Sol tarafta çeşitli markalardan allıklarım, sağ tarafta ise Benefit setlerim ve bir far paletim var.


Bu iki çekmecem de yine en sevdiğim ve sık sık kullandığım ürünlerden oluşuyor. Sol tarafta The Balm ürünlerim, sağ tarafta ise farklı markalardan farlarım var.


Bu çekmecelerde ise, sol tarafta Flormar ürünlerim, sağ tarafta da sevdiğim paletler bulunuyor.


Ve artık nihayet son çekmeceler.. Soldakinde bronzerlarım ve katı parfümlerim var. Diğerinde ise artık yıllanmış diye tabir edebileceğim ve neredeyse hiç kullanmadığım farlarım duruyor. Bunları atmaya kıyamadım =)


Odamda bulunan farklı bir dolabın üzerinde ise, taraklarım, parfümlerim ve Dairy Fun ürünlerim yer alıyor. Arkadaki kasa şeklindeki pembe kumbaram, çok hoş durmasa da, ben onu çok sevdiğim için sıkıştırdım oraya =)


Bu da yatağımın yanındaki komidinim. Burada gece yatarken kullandığım tırnak bakım ürünlerim ve lip balmım duruyor. Hello Kitty'li saatimi çok ama çok seviyorum =)

Odamda kozmetiğe dair kalan tek şey oje dolabım. Oje konusunda inanılmaz takıntılıyım. Bir mağazaya girince mutlaka oje alır öyle çıkarım. Bunun sonucunda da alttaki gibi bir görüntü çıkıyor ortaya.


Buradaki ojeler normalde çok daha fazlaydı ama Alice'cim sağolsun kullanmadıklarımdan ya da farketmeden 2 tane aldıklarımdan kurtuldum =)

Odamdaki kozmetik turum bu şekildeydi. Sıra geldi banyo dolabına. Banyo dolabında, daha çok, stokladığım ve kullanılmak üzere sırasını bekleyen ürünlerim var.
Bakalım neler varmış =)


Banyo dolabımın ilk katında vücut kremlerim, duş jellerim, el kremlerim ve vücut peelinglerim duruyor. Gerisini zaten resimden görüyorsunuz =)


İkinci katta makyaj temizleyicilerim, yüz yıkama jellerim, cilt bakım kremlerim, maskelerim ve termal suyum var. Bunlar da kullanılmak için sıra bekliyorlar.


Saç bakım ürünlerim ve saç şekillendiricilerim, vücut spreylerim dolabımın üçüncü katını oluşturuyor. Orada bir de diş macunu var. Onu bile stokluyorum, durumum çok vahim :(


Dolabımın 4. katında ise banyo ürünlerim var.


Dolabımdaki çekmeceye de, çok sevdiğim tek kullanımlık maskeleri, siyah nokta bantlarını ve yüz temizleme süngerlerini koydum.

Böylece benim makyaj düzenimin sonuna geldik =)

Şimdi de favori 5 ürünümden bahsedip, bu upuzun yazıyı sonlandıracağım =)


Mac Mineralize Skinfinish Natural Pudra: İnce yapılı ve uygulandığı zaman varlığını hissettirmeyen bir pudra. Aynı zamanda benim kuru olan cildimi daha fazla kurutmayıp, rahatsız edici gerginlik hissini vermemesiyle kalbimin baş köşesine kurulmuş durumda =)

Bourjois Healthy Mix Fondöten: Cildime verdiği sağlıklı görüntüyü çok seviyorum =)

Maybelline Rocket Volume Mascara: Şu sıralar çok severek kullandığım bu mascara kirpiklerimi hem uzatıyor, hem de istediğim dolgunluğu veriyor.

Sleek Kontur Kit: Hem bronzerını, hem de aydınlatıcısını çok çok severek kullanıyorum.

The Balm - Balm Jovi Palet: İçinde, hemen hemen, ihtiyaç duyduğumuz her türlü makyaj malzemesini barındırdığı için çok pratik. Aynı zamanda farların renklerini de çok seviyorum.

Benim makyaj düzenim ve favori ürünlerim bu şekildeydi =) Beni blogunda konuk eden canım arkadaşım Alice'e ve bu uzun yazıyı okuyan herkese çok teşekkür ederim. Umarım sıkılmadan keyifle okumuşsunuzdur =)

Sevgilerimle..


27 yorum :

  1. Yuh :D cidden imparatorlukmuş ha.süpermiş düzenin filan :D

    YanıtlaSil
  2. ÖÖffff be haketten tam bir imparatorluk ! bak bak bitmedi ,görsellere bakınca içim açıldı =}}

    YanıtlaSil
  3. Sanırım bu zamana kadarki en düzenli ve en güzel yazı bu olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. İmparatorluk tanımını haketmiş.;) Çok güzel görünüyor,hepsini güzel günlerde kullan.:)

    YanıtlaSil
  5. Çok şık ve gerçekten düzenli görünüyor....kendi tasarımınız olan çekmeceli dolaplara da bayıldım :)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel bir yazı olmuş keyifle okudum, makyaj masasına bayıldım :) stok bakımından da yalnız değilmiş :)))

    YanıtlaSil
  7. Yazanında yayınlayanında eline sağlık. Çok zevkli bir yazı olmuş. Oje dolabına bayıldım. Bende bu tip bir dolap istiiyprum mutlaka :)

    YanıtlaSil
  8. Bu yazı yayınladıklarının en güzeli ve en dolusu!

    Bu evdeki ürünler rahatlıkla 10 genç kıza yeter :)

    Hayran kaldım !!!

    YanıtlaSil
  9. İmparatoriçe diyorum :D Valla kozmetik ürünü almadan önce Tuba'nın odasını ziyaret etmeli =)) Benzer renkten 2 tane ojem olunca annem başımın etini yerdi eskiden Tuba'nın odasını göstermek istiyorum. isyannnnn =)))

    YanıtlaSil
  10. Canım yeniden teşekkür ederim beni blogunda ağırladığın için =) Yorum yapan herkese de çok teşekkür ederim. Güzel yorumlarınızla beni mutlu ettiniz =))

    YanıtlaSil
  11. Burda bir kozmetik dukkani goruyorum :)) Cok guzel organize edilmis gule gule kullansin herseyi :)

    YanıtlaSil
  12. Kozmetik imparatorlugunun da imparatoru :D masallah cok begendim:)

    YanıtlaSil
  13. offff offf diyorum sadece..okurken sonu gelmeyecek sandım bi an:) hepsini güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  14. Hersey ne kadar guzel ve duzenli. Hele oje dolabinin hastasiyim :)

    YanıtlaSil
  15. Sephora mağazasıyla yarışır bir düzenmiş gerçekten :) Benim bir kutuya sığan koleksiyon parçamdan utandım. Bu da bizim fakirhane işte der gibi olmuş benim yazım bunun yanında ahahah :) Şaka bir yana hepsini güzel günlerde kullansın :)

    YanıtlaSil
  16. okurken çok eğlendim. Oje dolabına bayıldım çok güzel her şey :)

    YanıtlaSil
  17. şaşkınlıktan küçük dilimi yutucam aman allahım bir servet yatıyor burda :)

    YanıtlaSil
  18. tubaaaaaaaaaa dibim düştü resmen. naptın sen yaaa :)

    YanıtlaSil
  19. Çok teşekkür ederim herkese =))

    YanıtlaSil
  20. Güzel görünüyorlar, ama ben iyi ki bu kadar kozmetiğe sahip değilim dedim. Fazla görünce üzülüyorum nedense israf olduğunu düşünüyorum :/

    YanıtlaSil
  21. Gerçekten tam bir imparatorluk,düzene bayıldım,harika.....

    YanıtlaSil
  22. gelmiş geçmiş en şahane ve en etkileyici Makyaj Düzeni katılımcısı:)

    YanıtlaSil
  23. Ben de güzel yorumlarınız için hem kendi adıma hem Tuba adına teşekkür ediyorum ^_^

    YanıtlaSil
  24. Rimellerin cennet misali :))) Kendi rimellerim gözüme fazla görünmedi gözüme şu an. Yok yok bende de bir bu kadar var ama rimel aşktır yaa. Diğer tüm ürünleri bağışlayacak birini de ararsan taliplisi olabiliriz :D

    YanıtlaSil
  25. Bir kadın daha ne ister ^^ Nutkum tutuldu hele o ojelerin olduğu bölüm yok muu ♡

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...