Bobblehead Bunny

23 Eylül 2013

Makyaj Düzeni Serisi-10- Hgk Günlükleri Gamze ve Rafı


"Bir makyaj düzeni yazısına daha hoşgeldiniz :) Bu bizim onuncu haftamız. Geçen hafta Miss Firuz konuğum olmuştu. Okumak isterseniz tıktık. Bu hafta ise konuğum Hgk Günlükleri bloğunun sahibesi sevgili Gamze. Kendisi bize hem kozmetik hem de makyaj düzenini anlatacak. Bakalım onun düzeni nasılmış?"

Merhabalar efendim, buradan sevgili Alice’in ‘ooo kimler gelmiş, hoş gelmiş’ dediğini duyar gibi oldum. Hoş buldum. J

Alice’in konuk yazar alacağını ilk okuduğumda ben de kesin katılacağım dedim. Ama konu biraz tuhaf acaba yapabilir miyim diye düşündüm kendi kendime. Sonra dedim ki ‘amannnn ne olacak sanki benim içimle dışım bir’. Evet itiraf ediyorum benim bir makyaj düzenim yok!
Daha doğrusu düzenli bir dağınıklığım var. Dağınık bir makyaj düzenine hoş geldiniz diyorum sizlere. J

Kitaplığımın bir rafını tamamen kozmetik malzemelerine ayırdım bu yüzden uzun rafın fotoğrafını üç parçada çektim. 


İşte sol köşe.


Ortasııı… nasıl da karmaşık görünüyor.



Sol köşedeki Turkcell kutum. Kaplayacaktım ama kendisi zaten hediye kutusu olduğu için kalsın istedim. Çok yıpranırsa belki sonra. Ayy pardon makyajdan bahsediyorduk konuyu dağıttım. J


Bu canlı kutunun içinde neler var neler… onlara bir göz atalım isterseniz.


Kapağı açınca bu şekilde. Sıralı, dizilmiş, düzenli değil. Küçük boyutlu birçok şey kaybolmasın diye bunun içindedir. 


İçindekilerin bir kısmını çıkarınca nelere sahibim görebilirsiniz. Tabii bir kısmı. Küçük kutular ortalığın dağınıklığını toplamak için çok işe yarıyor. Organizer kutulardan çok kullananlardanım bende. Ancak kozmetik kısmını bir yerlere kaldırınca kalıyor kenarda, kullanmıyorum. Bu şekilde hepsinin elimin altında olması daha kolayıma geliyor.

Yaz geldiğinden beri pek makyaj yapmıyorum. Neredeyse hiç yapmıyorum. Bu yaz burada gördüklerinizin hepsi yan gelip yattı. J Bir tek siyah rimel çok çalıştı. J

Makyaj malzemelerini tekrar gönderelim uykularına devam etsinler. Size başka şeyler tanıtacağım.


İşte bu güzellikler de kutunun içinde kalanlardan, en altlara saklandıklarından bakınca bulmak zor oluyor. Beyaz üzerine boyama olan el yapımı, babamın hediyesi. J


Alice yazısında en sevdiğiniz ürünleri de tanıtın demişti. Yaz boyunca kullanmaktan bıkmadığım ikiliyi tanıştırayım sizlerle. Colors-White bu yazın vazgeçilmezi oldular. Parfüm yarıda deodorant ise bitmek üzere. Tam bir yaz kokusu çok hafif. Okulun kapanmasına yakın almıştım ve okul açıldı hala kullanıyorum en azından bitene kadar tekrar parfüm almayı düşünmüyorum. J


Benim en pratik dostum da işte burada. Kendisi çok şık görünüyor değil mi? Çok da kullanışlı.


Mini bir cüzdanın içinde ne cevherler yatıyor. Hepsi bir arada, güvende, kaybolma ihtimali yok. Sanırım yazımın en düzenli kısmı burası. J


Size makyaj düzeniyle ilgili pek yararlı olamadım sanırım. Hangisini nasıl saklamalı, çözüm önerileri ne olmalı konusunda bilgi sunamadım. Çünkü her şeyin elimi uzatabileceğim mesafede, gözümün önünde olması hoşuma gidiyor. Laf aramızda ben küçükken de böyleymişim. J

Benim yazımı okuduğunuz için Alice’in sevgili izleyicilerine ve yazımı yayınladığı için Alice’e çok çok teşekkürlerimi sunar, güzel günler dilerim.

12 yorum :

  1. Merhaba blogunuzu yeni kesfettim ve hemen takibe aldım :) bana da beklerim

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Bana göre çok normal hatta derli toplu düzenli :)

      Sil
  3. Dogal ve ictenlik.. :-) tebrk ederm. Ben makyaj malzemelermle zaman gecrmeyi cok sevdigm icin surekli toplu kaliyorlar surekli elim onlarda :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) herkesin kendine göre düzeni farklı tabi ki ama ben böyleyim işte seviyorum biraz ortalığı dağıtmayı :)

      Sil
  4. Gerçekten benden bile karmaşık bir düzeni var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düzensiz bir düzen diyorum ben buna daha bi yumuşak oluyor öyle deyince :)

      Sil
  5. Alice <3 Çok teşekkür ederim yayınladığın için :)
    Ben demiştim düzenim yok diye bloggerlar tarafından da test edilip onaylandı bu.
    Sana konuk olmak çok güzeldi en kısa zamanda bana da beklerim canım ;)
    ღღღღღღღღღღღღღღღღღღღღ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim konuk olduğun için :) Herkesin düzeni kendine, olsun :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...