Bobblehead Bunny

5 Eylül 2013

L'occitane Vineyard Rose Shea Butter


Bugün mağazalarını görünce şeker görmüş çocuk gibi gözlerimi açıp baksam da fiyatı yüzünden çok da yaklaşmadığım L'occitane markasının bir ürününü tanıtacağım. Kendisi uzun zamandır benimle, o yüzden kutusu biraz eski ama kokusu hala mis gibi ^_^


Şu tasarımın güzelliğine bakın. Bayılıyorum şu metal kutulara ^_^


İçeriği de en az kendi kadar güzel. Ecocert onaylı bir ürün zaten. 


Mis gibi gül kokan (hayır güzel kokuyor, gül suyu gibi değil) bu ürünü nasıl mı kullanıyoruz? Dirseklerimize, dudaklarımıza, ayak topuklarımıza, kısacası kuruyan ve sertleşen bölgelere uyguluyoruz. Akşam uygulasak sabah yumuşacık oluyorlar ^_^ Yapısı yağlı zaten gün içinde kullanmaya çok uygun değil. 

Birebir aynısını internet sitelerinde göremedim ama 8ml saf shea yağı 24 liraya satılıyor. İndirimde belki düşünebilirim tekrar almayı ama şu durumda düşünmüyorum. El kremleri harikaydı ama ondan almayı düşünebilirim :)

Siz L'occitane hakkında ne düşünüyorsunuz? Kullandığınız ürünleri var mı?

6 yorum :

  1. Çok güzel görünüyor! Shea yağını alacağım kış gelmeden. Fiyatları beni de düşündürüyor o yüzden ben de pek alışveriş yapmıyorum. :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatları çok yüksek ama mesela ben el kremlerine kefil olabilirim o kadar güzeller :) Hele o shea yağlı olan ^_^

      Sil
  2. Bazı şeyler sırf kabı için alınır, bu da onlardan biri, ne şirin bi kutuymuş öyleee!:) Ben de geçen yıl duty freeden kremini almıştım, o kadar güzel kokuyo ki kıyamıyorum kullanmaya:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, o kadar şirin ki bitse bile o kutuyu atamam ben ^_^ Kremleri çok güzel :) Eminim kokusu da harikadır :)

      Sil
  3. YKM'de görüp hiç dikkatimi çekmeyen bir marka. Merak ettim şimdi bi daha ki sefere deneyeceğim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka incele, sür sürün kokla derim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...