Bobblehead Bunny

25 Eylül 2013

Kullanmadıklarından Arın-3- Dudak Ürünleri


Kullanmadıklarından arın serisinin 3. yazısına hoşgeldiniz :) Çok bir şey olmasa da elimden geldiğince kullanmadığım ürünleri elimden çıkarıyorum. Zaman zaman çıkardığım için elimde pek bir şey yok aslında. Ayrıca kendime kurallar koyuyorum. Serinin tanıtımı için tıktık. Yüz grubu ürünleri için buraya, göz grubu ürünleri için şuraya tıklayın. 


Dudak grubu ürünü çok fazla yok elimde. Bu mu fazla değil diyebilirsiniz ama normalden fazla olsa da aşırı olduğunu düşünmüyorum :) Bu elimdekilerin topluca görünüşü :)


Dudak grubunda daha önce de azaltmaya gittiğim oldu. Bu zaten elimden on tanesinin falan çıkarılmış hali. Rujları elerken kullandığım yöntem bu. Ürünleri yan yana, renklerine uygun şekilde dizmek ve sonra aynı veya çok benzer renkleri olabildiğince elemek. Özellikle birebir aynı tondan iki rujum varsa birini göndermeye çalışıyorum. Ya da aldığım hiç kullanılmayan rujlarla vedalaşıyorum :)


İlk grup, kırmızı ve bordolar. 

1- L'oreal Infallible Kalıcı Ruj- Ciddi anlamda kalıcı bir ruj. Bunu sürün, istediğinizi yanaklarından öpün, hiçbir şekilde çıkmıyor. Keşke buraya gelse diyeceğim ama eskiden vardı sanki 50 liraydı fiyatı. Fazla ömrü kalmadı bu rujumun. zaten gidici :)
2- Miss Sporty-053- Kiremit kırmızısı gibi olan tek rujum. Yapısına hastayım zaten. Vazgeçemem <3
3- L'oreal Color Riche Star Secrets Ruj 320- Bu rujun da rengine aşığım. Çok ömrü kalmayanlardan. Yollamaya gerek yok. 
4-Flormar Long Wearing-L38- Çok sevdiğim bir ruj değildi. Yanındaki bordolarla mutluyum. Gereksiz buluyorum. Gidiyor o yüzden. 
5- Golden Rose-55- Rengi koyu olduğundan deneme şansım olmadı pek. Ama Ceren'in çekilişiyle geldi. Şansımı bir yere göndermem :)
6-Rimmel London 107- Nefis bir renk. Çok kullanamadım bunu da. Bir yere gidemez :)
7-Maybelline Color Sensational-155- Yapısı çok güzel. Yazısını yazacağım bir ara :) Ama bir yıldan fazla ömrü yok. Böyle plum renkleri fazla kullanmıyorum.



Burada ise pembe, coral rujlarım var. 

8- Revlon Super Lustrous- 435- Böyie iddialı renkler pek bana göre değil sanırım. Ama çok ömrü olmayan, bolca kullanılmış bir ruj. Ömrünün dolmasını bekleyecek.
9-Miss Sporty-054- Yine çok sevdiğim rujlarımdan. Yollamam hiçbir yere :)
10-Flormar Long Wearing L14- Evet bu seriyle pek anlaşamadık. Renk de kullandığım bir renk değil. Yazın bir iki kere sürdüm sadece. Gönderiyorum. 
11-Rimmel London 022- Project Pan'de zaten. Ama çok sıkıldım. Bitmese bile gidici sanki. 
12-Rimmel London Kate-101- Bunun da rengine bayıldım. Yeni sayılır zaten. Vallahi bırakmam bir yere :)


Burada da pembeden nude renklere doğru gidiyoruz.

13-NYC Modern Love Ruj- Severek kullanıyorum. Belki sonradan sıkılırım ama şimdilik benimle. 
14- Miss Sporty-050- Yine favorilerimden. Sık sık kullanıyorum.
15- Faberlic Ruj- 4200- Rengine, dokusuna bayılıyorum. MsMelYas hediye etmişti. Kimseciklere vermem :)
16-Rimmel London Kate-113- Diğerlerinden değişik bir yapısı var bu rujun. Ama harika bir nude bence :)
17- Rimmel London Kate-07- İlk Kate rujumdu. Çok seviyorum rengini :)


Uçları berbat kalemlerim için özür dilerim öncelikle :) Dudak kalemi çok kullanmıyorum. Elimde şurada yazdığım iki Essence kalem var. Bir de Ceren'in hediye ettiği Golden Rose 51 numara kalem. Bitmek üzere 51 numara. Daha fazla alma planım yok şimdilik :)


Gelelim dudak parlatıcılarıma. İlki daha açmadığım Yves Rocher Sexy Pulp parlatıcı. En sondaki The Balm parlatıcısını muadili olarak görüyorum. O bitsin, o zaman açarım. İkincisi I love serisinden olan bir ürün. Kokusu çok hoş :) Üçüncüsü aslında allık kategorisine de koyabileceğim The Balm Stainac. Prom Queen olması lazım renginin. Sonuncusu da The Balm'dan Pink my Lemonade. Zaten çok parlatıcım yok ve kullanmıyorum da. O yüzden yenisi kesinlikle alınmamalı diyorum. Ama elimdekileri seviyorum. Hiçbiri gitmesin :)


Bunlar da dudak balmlarım. İkincisi H&M ürünü. Az kaldı ikisinde de, gönderilecek bir şey yok :) Bir de Faberlic Zima vardı ama onu unutmuşum çekmeyi, çantamda çünkü :)


Toparlamam gerekirse bu rujların ömrü az kaldı. 2 aydan 1 yıla kadar değişiyor. Bu kadar zamandır kullanılan ürünü kimseye veremem zaten. O yüzden ömürleri dolana kadar benimleler.


Bu ikisi ise gidici olanlar. Birkaç defa kullanılan ürünler olduğu için kullanacak birine gidecek (gitti bile)

Bu yazı yazıldıktan sonra bana hediye gelen hiçbir şeyden sorumlu değilim :D Ben azalttım arkadaşlarım çoğalttı sağ olsunlar. Bana yasak ama almak, diyet bitse de yasak :) Neyse gelelim kurallarıma;

1- Asla bu kutuyu dolduracak kadardan fazla ruj formunda ürünüm olmayacak. Yani 21 taneden fazla. 21 bile fazla da işte, kozmetik merakım yüzünden böyle, napalım :)
2-Dudak parlatıcısı alınmayacak.
3-Mor, pembe, mercan gibi kullanmayacağım hiçbir rengi almayacağım. Önceden o renkler de elimde olsun diye düşünüyordum ama anladım ki olsa da kullanmıyorum. 
4-Bitmeden benzer renkte dudak kalemi veya fazladan dudak balmı alınmayacak (bitmeye yakınken yedeklenebilir)
5- Rujlarım 6 ayda bir aynı şekilde nüfus sayımına tabi tutulacak. Son altı ayda hiç kullanılmayan rujlar gidecek. 
6- Kullandığım renkler; kırmızı, bordo, pembe, şeftali, nude. Dışarısına çıkmayı düşünmüyorum artık. 

Benim ruj grubu için kendime koyduğum kurallar bunlardı. Aslında hala gidebilecek ürünler var ama çok sevdiklerimi de bağrıma basıp yollamıyorum. Umarım bir süre sonra onlarla da vedalaşabilirim.

Siz dudak grubu için ne düşünüyorsunuz? Kendinize koyduğunuz kurallar var mı?



20 yorum :

  1. Aynı durum bende de var hep aynı renkleri alıyorum bakıyorum iki ruj tıpatıp aynı renkte olabiliyor, kullanmadığım ama rengine bayılıp aldığım da oluyor o yüzden bende kural koydum aynı renklerde ruj almayacağım diğeri bitene kadar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sen de başarılı olursun :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Canım ellerine sağlık yine çok güzel bir yazı olmuş :) Okudukça aşka geldim şimdi tüm rujlarımı sereceğim orta yere :))))) Benim dudak grubumda şu an ağırlıklı Project Pan-1 ürünlerim mevcut, hatta o kadar abarttım ki uysa da uymasada başka ruj kullanmıyorum illa onlar bitecek :)) Dudak kalemim 1 tane var o da hediye geldi ayda yılda bir kullanıyorum pek alışık değilim. Dudak parlatıcısı da çok nadir elime gelenlerden, kışın elim hiç gitmez o yüzden almıyorum artık çöpe gidiyor yoksa!
    Sevgiler , öpücükler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ser ayrıştır, makyaj malzemelerin rahatlar :) Umarım project panin çok başarılı olur da bol bol yer açılır :)

      Sevgiler :)

      Sil
  3. Kıyıp ta yollayabiliyorsun :) Ben huyumu bildiğimden bunu da alayım kullanırım belki diyemiyorum hep aynı renklere gidiyor elim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıymasam boşa duracaklar ne yapayım :) Benim de huyumu öğrenmem lazım artık senin gibi :)

      Sil
  4. Ben genelde balm surup cikiyorum ve pek rujumun oldugu da soylenemez, renkli balmlar (mesela maybelline baby lips her ne kadar israrla turkiyeye gelmesede) bayiliyorum onlaraa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkli balmlar çok güzel oluyorlar. Şu meşhur Baby Lipsler gelse de biz de denesek :)

      Sil
  5. HEPSİ ÇOK GÜZEL BEN OLSAM HİÇ BİRİNİ AYIRAMAM :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayırmak zorunda kaldım çok olduğu için :)

      Sil
  6. Canım cidden tebrik ediyorum. Şu yaptığını yapabilmek gerçekten çok zor. Hele benim için imkansız. Kıyıp atamam ki ben =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :) Senin için imkansız olduğunu biliyorum, ikna edemedim seni zaten :)

      Sil
  7. Kimseciklere vermem :) - bayıldım,tatlım!Güle güle kullan.
    Ayrıca,bir sürü rujun var.Bir ömürde bitiremezsin onları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vermem tabii ki hediyemi :) Tekrar teşekkür ederim :)
      Aynen bitmezler de işte bozulurlar :)

      Sil
  8. Nekadar az rujun var, benim 40-50 arasi basimdan nasil aticam bilemiyorum :D ayrica bir dudak parlatici ve koruyucu koleksiyonu varki ne sen sor ne ben soyliyeyim rujlarimin bilmem kac kati hicbir yere sigmiyorlar versem okadar seyi kime verecem bitse nasil bitecek :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benzer renkleri eleyebilir, son kullanma tarihi geçenleri yollayabilirsin belki ^_^

      Sil
  9. Selam :) kullanmadığın rujları satmayı düşünür müsün?Bazılarına bayıldım diyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)

      Ben kullanmadığım ürünleri çevremde kullanabilecek birine veriyorum genelde :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...