Bobblehead Bunny

19 Eylül 2013

Kullanmadıklarından Arın-2- Göz Ürünleri


Kullanmadıklarından Arın serisinin ikinci yazısına geldik :) Geçen sefer yüz grubunu yazmıştım. Kaçırdıysanız tıktık. Bugünse göz ürünlerime bakacağız. Bu fotoğraflar dün yazdığım hediyeler gelmeden önce çekildi. Ama hediyelerimi vermem zaten kimselere ^_^ O yüzden tekrar çekmedim fotoğraf :)


Bu hepsinin genel bir görünüşü. Maskara ve kalemleri eklememişim :)


Nude Tude paletim ve kendi yaptığım, içinde farklı renkler olan palet. Nude Tude paletimi çok seviyorum. Asla ayrılmam :) Kendi yaptığım paletin yapımı için tıktık.

Kendi yaptığım palette en üstte Maybelline ve Revlon dörtlü far paletleri, iki yuvarlak olan Essence ikili far paleti, en altta Essence Oz Serisinden far, Essence Home Sweet Home Far ve Faberlic ikili Far var. Buradan sadece Essence'in ikili farını ve aplikatörleri yollamayı düşünüyorum. Çünkü kullanılmıyorlar. Revlon ve Maybelline farların da pek ömrü kalmadı. Altı aya kadar vedalaşırız sanırım :(


Burada ise çok sevdiğim H&M Smoky far paleti ve Flormar beşli palet var. H&M far paletimi hiçbir yere yollamam ama Flormar olanın yazısını yazınca gönderebilirim sanırım. Çok kullanmıyorum. 


Burada ise en üstte üç tane Essence Quattro Palet var. Üçünü de seviyorum ve gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. Alt sırada ise daha yeni edindiğim NYC palet, pigmentasyonuna bayıldığım Rimmel palet ve Catrice dörtlü palet var. Buradan hiçbiriyle vedalaşamam. Sadece daha güzel yeşil bir palet alırsam Essence olanı yollayabilirim. 


Essence 3d far ve Flormar'ın bu tekli farını ise çok seviyorum. İkisi de benimleler :)


Burada ise Emily ve Essence göz kalemlerim, Yves Rocher maskaram, yanında Yves Rocher ve Essence Eyeliner'ım var. Bir de stokta rimellerim var ki hiç sormayın :) Açmıyorum hiçbirini ki bozulmasınlar :)

Göz grubumla vedalaşmada çok iyi değildim sanırım. Ama yazıları yazılınca ve daha iyileri alınınca gidecek olanlar da var, en azından onu yazdım kafama :) Göz grubu için kendime koyduğum kurallar neler?

1- Asla bitene kadar yeni maskara alma. Yedekte 3 tane daha var şu an. Aynı anda iki maskara açma.
2- Aynı anda iki siyah eyeliner kullanma. Kuruyorlar zaten.
3- Mor ve mavi hiçbir şey alma. Kullanmıyorsun.
4- Mor ve mavi haricinde canlı renklerden de hoşlanmadığını unutma.
5-Kullandığım renkler: Kahve tonları, gri tonlar, pembe ve yeşiller. Bunun dışındakileri pek tercih etmiyorum. Almaya gerek yok.
6-Daha fazla kahverengi palete ihtiyacın yok.

Sizin göz ürünleri konusunda böyle kurallarınız var mı? Yazı dizisini beğendiniz mi?

34 yorum :

  1. Daha fgazla kahverengi fara ihtiyacın yok !! bunu bende hep kendime söylüyorum ama başarılı olamıyorum maalesef :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de başarılı olamayacağımdan korkuyorum :) Çok seviyorum çünkü o tonları ^_^

      Sil
  2. Kendi yaptığın palet bir harika olmuş. Bana da lazım böyle bir şey teklileri toplarım bir kenara.

    İhtiyacım olmayan ürünleri ya da kullanmadıklarımı hemen elden çıkarıyorum. Dağınık kalabalık çekmeceleri sevmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)

      Ben de aynı şekilde kullanmadıklarımı hemen yolluyorum. O yüzden fazla bir şey yok aslında, elimde olanlar genelde sevdiklerim :)

      Sil
  3. kurallara bayıldım yalnız :) al benden de o kadar ama bazen yine dayanamayıp alıyorum bişler elimdekileri bitirmeden :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ah bir kendimizi tutabilsek zaten :)

      Sil
  4. Ben de katılmak istiyorum bu kozmetik diyetine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bu yazı dizisinin kozmetik diyetimle alakası hem var hem yok ama tabii ki katılabilirsin. Ama biz diyeti bitirmek üzereyiz, çoğu bitti azı kaldı :)

      Sil
    2. Fark ettim :)Benim de çok fazla yapacağım bir şey yok alışveriş konusunda biraz kendimi frenlesem yeter :)

      Sil
    3. Frenlemen için destek verebilirim tabii ki :)

      Sil
  5. ah canım far sürmeyi bilmeyen beceremeyen sürdüğü kalem 2. dk akan biri olarak bu kadar göz grubu ürünü bir arada görünce gözlerim fal taşı gibi açıldı:))keşke bir sonraki yazında uygulamalı far örneği olsA:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar da çok değiller ya :) Fotoğraf çekmeyi beceremediğimden öyle bir yazı koyamıyorum ne yazık ki :(

      Sil
    2. Ben yapmayı düşünüyorum :)

      Sil
  6. Asla bitene kadar teni maskaea alma kuralına kesinlikle evet diyorum :) Elinde beklemede 7 maskarası olan biri olarak yeni maskara almamaya söz verdim ben de kendime.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 7 maskarayla durumun benden vahimmiş :)

      Sil
    2. Aynı anda 2 tane açıyorum biri uzatıcı diğeri dolgunlaştırıcı oluyor :) Böylece iş daha kolay oluyor. Ama gerçekten durum vahim :)

      Sil
    3. Ben iki tane açmaya kıyamıyorum ama ya. Zaten bitmeden kuruyorlar :(

      Sil
  7. Vallahi tutuyorum kendimi, almıyorum, almıycam.
    En azından elimdeki 1-2 renkli kozmetik bitsin yahu!
    Seni kurallar da süper bu arada :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkli kozmetik de bitmek bilmiyor :(
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  8. hiç bişekilde kulanmadığın farları beyaz veya şeffaf ojelerine katarak kullanabilirsin :) ben beyaz ojeyi kullanacağım kadar su şişesinin kapağına döküyorum farı azcık ezip koyuyorum çok işe yarıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç kullanmadığım bir farı oje yaptım, yakında yazısı gelecek :)
      Teşekkür ederim yine de :)

      Sil
  9. evet ya mor ve mavi bende hiç kullanmıyorum hem hiç yakışıyor hemde her aldığımız palette bu renkler oluyor, hiç kullanışlı da değiller. mümkün olduğunca almamak lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, sevenlerini bilemem tabii de ben kaçınıyorum :)

      Sil
  10. Ahhh bende kendime diyorum daha fazla kahverengi krem tonlarinda fara ihtiyacin yok diye ama kendimi tutamiyorum kiii . Dusunuyorum su an ihtiyacim olan bir sey yok ama alinacaklar listem baksan upuzun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahve krem tonlarına pek çoğumuz aşığız sanırım :) Benim de dilek listem aynen öyle upuzun ihtiyacım olmasa da :)

      Sil
  11. Ay ay bi türlü koyamadım şu kuralları kendime :/ Keşke becerebilsem ben de neyse ama senin yapmana seviniyorum en azından :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurallar sana işlemez sanmıyorum :) Ben senin yerine de yaparım :)

      Sil
  12. flormar tekli farın numarası nedir acaba? far paletin çok şirin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimdeki 21 numaraydı ama şimdi ambalajlar değişti ya, numaralar aynı mı emin değilim :( Teşekkür ederim :)

      Sil
  13. Gerçekten 2 tane mi kalemin var?? Bir bloggera göre çok az geldi ve şaşırdım ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten ikiydi :) Ama epey geçti bu yazının üzerinden. Sanırım şu an 4-5 falan :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...