Bobblehead Bunny

12 Eylül 2013

Kullanmadıklarından Arın-1- Yüz Ürünleri


Geçen gün yeni bir seriye başlayacağımdan bahsetmiştim. Bu konudaki yazımı okumak için tıktık. Serinin ilk yazısı ise yüz ürünleri üzerine olacak. 


Gördüğünüz üzere yüz grubunda çok fazla ürünüm yok. Ama benim asıl amacım allık dışındakileri tek ürüne indirmek. Ya da tek olmasa da aynı işleve sahip bir ürüne sahip olmak. Şimdi tek tek nelerim var bakalım. 



BB krem

Bu tek BB kremim. Hayatımda hiç fondöten kullanmadım. Kelimeyi doğru yazmayı bile bilmiyorum hatta, kontrol ettim de yazdım. BB krem ise arada sırada cildimde sorun olduğunda işime yarayan bir ürün. Ama her gün kullanmıyorum yine de. O yüzden bir tanesi çok uzun süre gider sanırım bana. 


Pudra

Pudralardan ilki sürekli kullandığım L'oreal True Match pudram. Kendisine aşığım. Kapatıcılığından memnunum. İkincisi ise matlaştırıcı pudram olan The Balm Sexy Mama. Üçüncüsü de Catherine Arley pudram. İlk ikisine kesinlikle ihtiyacım var. Ama Catherine Arley pudrayı sevsem de o olmadan da yaşayabilirim. Onu göndereceğim.


Bronzer

Aslında bu Yves Rocher'in bronzlaştırıcı içeren bir pudrası ama ben sadece ara sıra kontür yapmak için kullanıyorum bunu. Bronzerlardan pek hoşlanmıyorum. Bu yüzden bu ürünü lazım olur diye yollamıyorum. Ama bir bronzer daha almam saçmalık olur. 


Aydınlatıcı

En dertli olduğum grup bu. Aydınlatıcıyı da çok sevmesem de içinde birbirinden çok sevdiğim üç ürün var. Genelde kaş altıma ve yanaklarımın üstüne kullanıyorum. Mary Lou mükemmel bir aydınlatıcı. Essence'in aydınlatıcısı da daha doğal duran bir ürün. Benefit Girl Meets Pearl ise harika bir krem aydınlatıcı. Hem de canım Ceren'imin hediyesi :) Üçünü de ayrı seviyorum. Üçüyle de vedalaşamam sanıyorum :)


Allık

Gelelim allıklarıma. Soldan sağa sırayla;


Allık grubunda kendimi çok sıkmıyorum. Sonuçta renkleri farklı farklı. Sahip olduğum allıkların hepsinin de ayrı güzel olduğunu düşünüyorum. Renk olarak benzer olan allığım yok. Sadece kendimi asla ondan fazla allık edinmemek üzere tembihleyip kendime mora ve kahveye dönen renkleri pek sevmediğimi hatırlatıyorum. Işıltıyı da sevmiyorum. Mesela Hot Mama az da olsa ışıltılı duruyor, o yüzden en az kullandığım allık diyebilirim. 


Kapatıcı

Elimde iki adet kapatıcı var. Biri Catrice All Round Concealer ki ben renk seçenekleri açısından kendisini çok seviyorum. Diğeri ise The Balm Time Balm kapatıcı. Catrice'in kapatıcılığı daha az ama içindeki yeşil ve pembe renkler çok işime yarıyor. Time Balm'ın ise kapatıcılığı çok güzel. İkisini de seviyorum. Sadece şu Balm'daki aptal süngerden kurtulayım. Hiç sevmedim ama ne hikmetse bir türlü atmadım. Bu arada bunlar çöpe gidene kadar kapatıcı almak yok. Aynı anda iki tane almak da yok bir daha :)

Ayrıldığım Ürünler

Catherine Arley pudra, Time Balm kapatıcının kendi olmasa da süngeri.

Kendime notlar

1- Çok önemli özel bir gün olmadıkça fondöten alma.
2- Aynı anda birden fazla BB kremin olmasın.
3-Bir kapatıcı özelliği olan bir matlaştırıcı pudran olması yeterli, gidip bir tane daha alma.
4-Daha fazla bronzer ve aydınlatıcıya ihtiyacın yok, doğru düzgün kullanmıyorsun bile.
5-Ondan fazla allığın olmasın. Bu on allık da aynı renklerde olmasın. 
6-Allıkta şeftali ve pembeleri tercih ediyorsun genelde ve ışıltılı allıkları pek sevmiyorsun. Mora ve kahverengiye (bronz) dönen renkler de tercihin değil.
7- Elindeki kapatıcılar bitmeden yenisini alma. Aynı anda iki tane de alma. Zaten ömürleri ne ki, bittikçe alırsın. 

Yüz grubu üzerine analizim ve tembihlerim bunlardı. Kendimi daha iyi tanıdığımı hissettim böyle yazınca, artık gidip gereksiz ve kullanmayacağım şeyler almam sanırım. Çok yüz grubu ürünüm yok ama umarım severek okumuşsunuzdur.

Yazıyı severek okudunuz mu? Sizin yüz grubunda kendinize koyduğunuz kurallar var mı?

Teşekkürler ^_^


43 yorum :

  1. Çok güzel bir yazı olmuş bende böyle bir yazı hazırlamayı düşündüm geçen gün ama kendimle yüzleşmekten korktuğum için bir süre ertelemeye karar verdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsana en zor gelen kendisiyle yüzleşmek zaten :) Umarım o gücü kendinde bulursun, biz de yazını okuruz :) Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  2. Hepsi birbirinden guzel urunler ozellikle the balmin alliklarina bayiliyorum onun disinda yine the balmin bazini tavsiye ediyorum muhtesem bi urun ozel gunler icin kullanabilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balmın allıkları çok güzeller. Bazı bende yok ama kullanmıştım, gerçekten güzel :) Teşekkürler :)

      Sil
  3. çok güzel bi yazı olmuş, harika bi noktaya değinmişsin canım :) kesinlikle benim de var bu tarz kurallarım, 2 tane bronzerım olduğu için ölüp bittiğim pf matchmaker'ı almıyorum, onlardan biri bitmeden almak yok diye kural koydum kendime :D ayrıca dün nyc'nin kalem rujlarından da almadım çok zor tuttum kendimi çok fazla rujum var diye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Sanırım böyle kurallara ihtiyacımız var, yoksa mağazayı toplayıp geliyoruz :)

      Sil
  4. Yazına bayıldım!
    Benim de böyle bir analiz yapıp(!) kendime ciddi uyarılarda bulunmam gerekecek. Özellikle bb krem ve allık konusunda :p
    Canım bu arada merak ettim yeşil ve pembe kapatıcıları ne zamanlar kullanıyorsun?

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :))
      Umarım analizi başarıyla yaparsın :)
      Pembeyi koyu renkli yerlere, yeşili kızarıklıklara uyguluyorum :)

      Sil
  5. kesinlikle fondotenim bitmeden yenisini bende almamalıyım.. kozmetiğin beraberinde getirdiği koleksiyon alışkanlığından arınmamız dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dileğine sonuna kadar katılıyorum :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Okuduk canım :) Bende senin gibiyim hiç fondotenim olmadı daha heves için almayı dusunuorum aslında ama almamam gerek :) Pudra var bende de fazla kullanmıyorum bile halbuki :)Severek okudum ellerine saglık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Kullanmayacaksan alma bence, hiç gerek yok :) Çok teşekkür ederim tekrar ^_^

      Sil
  7. Çook güzel bir yazı olmuş :) Kendime notlar kısmını aynen kendime uygulamayı düşünüyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Fikir verdiysem ne mutlu bana :)

      Sil
  8. The Balm allıkları çok merak ediyorum. Bayramda Gratis yine bir indirim yapsa diyet falan dilemeyip alacağım. Zaten çok çok fazla allığım da yok. Güzel bir proje olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Balm allıklar harikalar, bence edinmelisin :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  9. Ayyy bayildim bu yazina zevkle okudum :) hatta izin verirsen tekrar yazmaya basladigimda boyle bi yazi da ben yazmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Çok hoşuma gider tabii ki böyle bir yazı görmek. Birilerine ilham vermiş olmaktan gurur duyarım ^_^

      Sil
  10. Süper bir yazı olmuş,hayran kaldım sana,asla yapamayacağım birşey:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Ben zaman zaman yapıyorum, daha önce çok şey verdim. Verdikçe insan bir gün verebileceği şeyler almamaya çalışıyor, iyi oluyor bence :)

      Sil
  11. canım benim ne güzel bir öz eleştiri yazısı olmuş hem kısa kısa tanıtmışsın ürünleri hemde kendinle konuşur gibi :)) ben pek sevdim ilk yazını okuduğumda ne demek istiyorsun diye düşünmüştüm de şimdi çok daha iyi anladım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, yorumun beni çok sevindirdi :) İlk yazdığımda ben de anlaşılmaz diye çekindim ama şimdi daha açık olmuş sanırım :)

      Sil
  12. Çok güzel bir yazı olmuş :) Her zamanki gibi insanları faydalı işler yapmaya yönlendiriyorsun ve şevk veriyorsun. Benim cilt ürünü olarak bir tane NYC allık hariç hiç ürünüm yok. Kullanmadığım için pudra bile almadım. Allığım ise tam cilt tonumda, sürünce belli olmuyor pek :) The Balm allıklarından Bitirme Projeme rağmen %40 ya da %50 indirim yakalarsam almayı düşünüyorum. Bir de göz altı için önerebileceğin güzel kapatıcılar var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim, mutluluktan uçacağım birazdan :) Seni tebrik ediyorum kullanmadığın şeyleri almadığın için :) The Balm allıklar çok güzel zaten kaçırma derim. Göz altı için bir şey öneremem çünkü bunlar benim ilk concealerlarım, çok da tecrübe sahibi değilim ^_^

      Sil
  13. bende sendenim canım. fondöten kullanmayı bilmiyorum bile:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şaşırdım, aslında benim gibi olanlar da varmış demek :)

      Sil
  14. Yazdıklarına harfiyen katılıyorum ve bu yazıyı ben yazsam kelimesi kelimesine aynı şeyleri yazardım :) Ten grubu ürünleri gereksiz yere biriktirmemek lazım. Ayrıca BB krem varken günlük olarak fondöten kullanmak gerçekten çok gereksiz hemde zararlı. Ama allıklar konusunda sana katılıyorum :D allık olsun çöpten olsun mantığı bende de var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı düşünüyor olmamıza sevindim :) BB krem tercih meselesi ama kapatıcılık yetmiyorsa mecbur kullanılır mesela. Allıkları da alıyoruz bekleyip bekleyip çöpe gidiyorlar ama güzeller napalım :))

      Sil
    2. Ah evet resmen insanı yoldan çıkartıyor allıklar :)

      Sil
  15. yuz urunum yok alicecim ama goz urunlerini bende yazmak isterim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu olurum fikir kaynağı olduysam :) Ben de göz ürünlerimi yazacağım yakında, seninkini okumak da çok zevkli olur :)

      Sil
    2. Supersin al al nereye kadar harika bir konuya deginmissin tebrik ederim

      Sil
  16. Keyifle okudum yazını canım, yine bir fikir edindim seninle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, fikir verdiğime sevindim :)

      Sil
  17. Hayatım yazına bayıldım ben de en kısa sürede böyle bir şey yapmalıyım sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Senin de ihtiyacın var bence :)

      Sil
    2. Kesinlikle var :) Umarım yapar ve senin kadar başarılı olurum :*

      Sil
    3. Arin vs gibi seyler yapmak istpyorum ama oyle koltuga moltuga sigmayacak kadar coklar naapsam :(

      Sil
    4. Yere hepsini serip seçebilirsin belki çok kullanmadıklarını ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...