Bobblehead Bunny

18 Eylül 2013

Koyu Kırmızı'dan Gelen Sürpriz Hediye ^_^


Bugün hediye paylaşma günüm :)

Blog dünyasına ilk girdiğim zamanlar tanışmıştık Koyu Kırmızı bloğunun sahibesi Tuba'yla. Kendisi ilk on takipçimden biri olur :) Ben Polonya'dayken konuşmaya başlamıştık ve mektuplaştık da. Benden desteğini hiçbir zaman esirgemedi, ne zaman bir şey istesem ya da fikir sorsam hep yardımcı oldu. Bana o kadar destek olduğu yetmezmiş gibi doğum günümde beni böyle mutlu etti :) Aslında geçti bir gün ama doğum günü haftam sayılır bu, bir güne sığmıyor zaten :)

Bugün akşam yemeğine oturmuştum ki zil çaldı. "Kim ooooo" dedim "Kargoooo" dediler. Allah Allah nedir ki dedim, annem de "Çekiliş mi kazandın yine" dedi :D "Yok anne, kazanmadım." diyip kimliğimi alana kadar paket geldi. Merakıma yenik düştüm "Nerdenmiş?" dedim. Kargocu da "Ankara'dan" dedi. Ankara diyince aklıma Tuba geldi hemen ama, beklemiyordum yine de hediye :) Pakedi alıp hemen makasla giriştim. Bir paketlemiş ki anlatamam :)


Bir sürü baloncuklu pıtırcık ve hediye pakedini kesip biçtikten sonra sonunda burada gördüğünüz güzelliklere ulaştım :) Şu sepetin güzelliğine bakar mısınız? Çok şeker ya ^_^


Sepetin içine düşüp kaybolan maskara dışında her şeyi fotoğrafa sığdırmayı başarmışım :)


Heyecanımdan yine numaralandırmayı unutmuşum :) Ama gruplarına göre ayırdım, sanırım karışmaz :)

Dairy Fun- Banyo tuzu- Adı bu sanırım, küvete atılıp eriyenlerden. Kokusu harika ^_^
Pastel Kisses Lip Balm- Nar- Merak ettiğim bir üründü, hissetmiş sanki :)
Yves Rocher Portakallı Duş Jeli- Bir yazısında yazmıştı, portakallısını merak ettiğimi yazmıştım diye hatırlıyorum. Nasıl da aklında tutmuş ^_^
Oxygen Bubble Ve Aloe Veralı Yüz Maskeleri- Değişik yüz maskeleri denemeyi çok seviyorum. Özellikle bubble olanı merak ediyordum :)


NYC Pudra- Wishlist'imde vardı. Rengi tam bana uydu, yapısını çok sevdim gibi :)
Flormar Jumbo Eye Pencil- Kalem farlardan çok istiyordum. Diyet bitsin ilk iş edinecektim. Tuba hediye almış bana ona söylemediğim halde. İçimi okumuş :) Bir de rengi de harika bir zümrüt yeşili. Bayıldım :)
NYC Big Bold Maskara- Wishlist'imde vardı :) Ceren'den de geldi bir tane, pişti oldular :) Ama maskara çabuk bitiyor, ikisini de kullanacağım :)
Rimmel London Apocalips Celestial- Rengini çok sevdim :) Zaten Wishlist'imde vardı :) Ceren de bana bu rengi alacakmış aslında, bulamamış. Her işte hayır vardır derler, aynen öyle :)
Rimmel London Kate Ruj-16 Numara- Bu da Wishlist'imde vardı. Tuba çok kopya çekmiş oradan ^_^ Yakaladım hihihi ^_^
Ecotools Six Piece Essential Eye Set- İşte bu sete cidden ihtiyacım vardı. İçindeki fırçalar elimde pek yok, çok işime yarayacak. Bu da Wishlist'imde vardı :)


NYC Turbo Dry Top Coat- Kaç şişe bitirdim zaten, yedek oldu :)
NYC Oje-No-Numarasına Bakmaya Üşendim:)(Yazı yazarken kalkmaya üşeniyorum, üzgünüm:( )- Bende olmayan bir renk, sevdim rengini :)
Flormar Black Dot Oje- Bu rengi almak da aklımdaydı, Tuba hissetmiş sanki :)


Böyle iyi niyetli, beni seven ve düşünen güzel insanlarla tanıştığım için o kadar mutluyum ki. Benim doğumumu, varlığımı, yaşamımı anlamlı kılan zaten sevdiklerim :) 

Çok teşekkür ederim Tuba. O kadar sevindirdin ki beni anlatamam ^_^ Bugün bir kere daha iyi ki doğmuşum dedim ^_^ Kocaman teşekkürler ^.^

17 yorum :

  1. hayırlı olsun, çok tatlısınız :)

    YanıtlaSil
  2. Sen her şeyin en güzeline layıksın arkadaşın da hediyelerinde çok güzel :) Tuba çok tatlı biri :) Sepetine ben de bayıldım wishlistin de tamamlanmak üzere :) Hepsini güzel günlerde kullan hayatım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim :) İkiniz tamamlamaya yemin mi ettiniz beraber naptınız :) Hiç gerek yok öyle şeylere, bana da alacak şeyler bırakın ^_^ Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  3. Hayırlı olsun :) Geçmiş doğum günün de kutlu olsun bu arada...

    Bu yüzden seviyorum blogları.

    SAmimiyet dolu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Samimiyetsizlik de dolu ama iyi yanını görelim :)

      Sil
    2. Ha anladııım......... Kusura bakma gece saat geçti diye sanırım yaklaşık 10 kere içimden tekrarlayınca anladım :)

      Ama samimiyetsizler eğreti otu gibi hemen seçiliveriyor :)

      Sil
    3. Hiç önemli değil, olabilir :)

      Kendilerini belli ediyorlar çoğunlukla :)

      Sil
  4. Doğum günün kutlu olsun. Her zamanki gibi koyukirmizinin özenli ve güzel paketi =) Sunumu hep bir harika, insana sevildiğini hissediyor
    güle güle kullan tatlım.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Koyu Kırmızı çok tatlı bir insan :) Tekrar teşekkürler :)

      Sil
  5. Hediyelerin çok güzel iyi günlerde kullan..

    YanıtlaSil
  6. canımmmm güle güle kullan hepsini de harika hediyelerin =) bu arada geç oldu özür dilerim mimlemiştin beni cevapladım ben http://bakimliolmakasktir.blogspot.com/2013/09/mim.html =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :) Yazına bakacağım akşam :)

      Sil
  7. Canım benim nasıl güzel şeyler yazmışsın sen öyle. Hediyelerini beğenmene çok sevindim. Umarım hepsini güzel günlerde kullanırsın. İyiki doğdun, iyiki varsın =)) Öpüyorum kocaman =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok çok teşekkür ederim tekrar. Bayıldığım için yazmak istedim :) Öpüyorum ^.^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...