Bobblehead Bunny

6 Eylül 2013

Günün Ojesi- Orly Passion Fruit


Sonbahara girmişken ve yazdan kalma son günleri yaşarken (öyle olacağını umuyorum) en canlı ojemi süreyim dedim. Ojelerime bir baktım ki en parlağı bu sanki. Ben de hemen sürdüm. Yazısını da yazmamıştım, sürmüşken resim de çektim. 


Bu oje bana kazandığım bir çekilişten gelmişti, şurada yazmıştım. O zamandan beri, ara sıra neşeli olduğumda ya da kendimi neşelendirmek istediğimde kullandığım renk Orly Passion Fruit oldu. Çünkü çok canlı, enerji dolu bir renk! İnsanın içi açılıyor ^_^


Tırnağımda 2 kat var. Sanki bir kat daha sürsem daha güzel dururdu. Bir de ojenin mat değil ama parlak olmayan bir bitişi var. Ben üzerine top coat kullandığım için böyle parlak durdu. Oje çok kolay sürülüyor ve çabuk kuruyor. 18 ml olduğu için de uzun bir süre kullanılabilir.  Ayrıca Orly ojeler DBP, Formaldehit ve Toluen gibi zararlı maddeler içermiyor. 

Ojenin sevmediğim yanı iki günde soyulması oldu. 18 lira gibi bir fiyata satıldıkları için bu konuda beklentim biraz daha yüksekti. Ama onun dışında beğendim her şeyini.

Böyle canlı renkler seviyorsanız ya da içinde zararlı maddeler içermeyen kocaman bir ojem olsun diyorsanız Orly ojelere bakmanızı tavsiye ederim.

Siz canlı renk ojeleri seviyor musunuz? Böyle ojeleri ne zaman kullanmayı tercih ediyorsunuz?



4 yorum :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...