Bobblehead Bunny

26 Eylül 2013

Garnier Karma ve Yağlı Ciltler İçin BB Krem- Light


Garnier BB kremlerin adını bir şekilde duymuşsunuzdur. BB krem üzerine Garnier'in iki serisi var. İlk seri pek çok kişiye çok yağlı geldiğinden sanırım karma ve yağlı ciltler için de bir seri çıkardılar. Benim elimdeki BB krem de ikinci seriden. 


Elimdeki en açık rengi olan Light. Açık buğday tenlilere gidecektir sanıyorum. Ambalajını da beğendim ben. 


Şişesinin ağzı bu şekilde. Ürün çok sıvı bir ürün olduğundan ilk kullandığınız zamanlarda dikkat etmenizde fayda var. Yoksa kıyafetinizi bile batırabilirsiniz :)


Ürünü ben nasıl kullanıyorum? Öncelikle parmağıma üründen koyup "taksi, otobüs, kamyon, jip, bibiiip" yöntemiyle yüzümün beş noktasına ürünü dokunduruyorum (anladınız sanıyorum ^_^) Aynen bu şekilde yedirilmemiş olarak kalıyor. 


Sonra her bir noktayı güzelce dağıtarak yediriyorum parmaklarımla. Sonuçta renk tonu eşitlenmiş, pürüzsüz bir cilt ediniyorum. Ürün zaten mat bitişli gördüğünüz gibi, ama ben üzerinden pudrayla geçip sabitliyorum. Üstteki resimle karşılaştırırsanız gördüğünüz gibi cilt rengini de eşitliyor. Benim cildimde çok bir sorun yok, kapatıcılığı yeterli geliyor. 


İçerik listesi bu şekilde. Böyle karışık bileşen isimleri görmek hoşuma gitmiyor ama ne işe yarıyorlar bilmiyorum da :)


Gelelim kanıtlanan etkinlik kısmına. Ben yukarıda yazanlardan hiçbirini görmedim kendi cildimde. Sanırım sürekli kullanmak gerekiyordur. Ben her gün kullanmıyorum. 

Kısaca özetlemem gerekirse; ürün fazla sorunlu olmayan yağlı ve karma ciltler için uygun. Tabii Kore kökenli bir BB krem gibi tedavi amaçlı değil, renkli nemlendiriciymiş gibi kullanılmalı. Cildine fondöten kullanmayıp da arada sırada kapatıcılık için hafif bir ürün arayanlara öneririm :)

Watsons ve Gratis gibi yerlerde bulabileceğiniz ürünün fiyatı yanılmıyorsam 19.95. İndirim dönemlerinde on liraya bile bulabilirsiniz. Ben de o kadara almıştım :)

Siz bu ürünü kullandınız mı? Düşüncelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim ^_^



27 yorum :

  1. bb kremlerini hep merak etmişimdir :) güzel bir post olmuş elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Severek kullandığım bir ürün kış aylarında.Sevdiğim özellik ise pudramsı bitişi olması.Başarılı bir ürün!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok pudramsı bir bitişi var ama yine de pudrayla geçince daha iyi oluyor :) Teşekkür ederim yorumun için ^_^

      Sil
  3. Flormarın da ucu böyle sabah fışkırttım heryere :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ürün sıvı da olunca çok kullanışlı olmuyor sanırım böyle uçlar :/

      Sil
  4. Benim favori yuz urunum <3 denediklerim arasinda yagli cildime en iyi olan bb krem, oyle cok seviyorumki dayanamayip bronzlugu gecmis cildim icin acik rengini de aldim. Ustunden pudra gecmeme bile gerek kalmiyor, cok seviyorum cook :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzel bir ürün bence de :) Seveni ne kadar çokmuş :)

      Sil
  5. canım bende kullanıyorum karma ve hafif sivilceli bir cildim var gün içinde kusma yapabiliyor bende. ama pudra geçmiyorum üzerinden şu ara pudra arayışındayım aslında çok sıcak günlerdede pek kullanışlı olmuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kusma yapmaması için ürünü çok fazla kullanmamanı ve üzerine transparan bir pudra uygulamanı tavsiye ederim. The Balm Sexy Mama, Rimmel London Stay Matte ya da yeni keşfettiğim NYC translucent pudra bu iş için uygun olabilir :) Bir de kullanmadan mutlaka cildini temizle derim. Yoksa özellikle t bölgesi daha da yağlanırsa kusabilir :)

      Sil
  6. Merak ediyordum bunu :) CC krem'im bitince bunu deneyebilirim :) Güneş koruyucusu var mıydı bunun içinde?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemelisin cildine uygunsa :) Güneş koruyucusu yok sanıyorum canım, kutusunda yazmıyordu :/

      Sil
    2. Sanki gkf 20 yazıyordu kutuyu attım ama hatırlayamadım da :)

      Sil
    3. Ben yazarken özellikle baktım kutuya, arkasını da okudum ama göremedim. Sanırım diğer versiyonunda vardı gkf :/

      Sil
    4. Kutu evdeymiş hala, evet GKF 20 olduğu yazıyor üzerinde :)

      Sil
    5. Her ne kadar sürekli kullanmasam da özellikle bu havalarda güneş kremi sürmeye üşendiğimde garnier bu yönden pratik olacak o zaman :)

      Sil
    6. Evet üşendiğimiz anlar için birebir sanırım :)

      Sil
  7. "taksi, otobüs, kamyon, jip, bibiiip" dağıldım gülerken! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülmene sevindim, yazarken ben de güldüm kendime :)

      Sil
  8. çok memnun kaldım bu yaz ben de alice :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de mi memnun kaldın :) Ben kuru ciltliler ne düşünüyor hakkında onu merak ediyorum :)

      Sil
  9. Bende açık rengini aldım dedim keşke koyu rengi alsaymışım ama yüzüme azıcık sürüp dağıtınca çok daha doğal durdu, benim çok hoşuma gitti. Günlük çok güzel bir ürün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet açık renk kalırsa dağıtarak ve uygun pudra kullanarak abes durması engellenebilir. Teşekkür ederim yorumunuz için :)

      Sil
  10. Benimde en severek kullandığım Bb kremimdir kendisi<3
    İkinciyi bitirmek üzereyiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acaba cilt tonunda düzelmede falan etkili oldu mu? İkinci bitmek üzereyse uzun zamandır kullanıyorsundur diye sana soruyorum, aslında yazar olarak bana sorulması lazım ama :)

      Sil
    2. Sadece yanaklarımda ki kızarık görüntü hafifledi diyebilirim sanırım .
      Onun haricinde pek bir etkisini görmedim neysem oyum yani :):)
      Ama o pudramsı mat bitişi ,rengi filan seviyorum kendisini.
      Kış aylarında fondotenlere yonelebilirim diye düşünüyorum senden bir öneri rica etsem .
      Fiyat olarak 40-50 civarında olabilir.Karma bi cilde sahibim.

      Sil
    3. Teşekkür ederim öncelikle :)

      Ben hayatımda hiç fondöten kullanmadım, o yüzden hiçbir şey tavsiye edemeyeceğim :(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...