Bobblehead Bunny

17 Eylül 2013

Flormar Oje Kurutucu Sprey


Bugün size bugüne kadar sahip olduğum en hayal kırıklığı yaşatan üründen bahsedeceğim. Flormar oje kurutucu sprey.

Kendisini çok büyük umutlarla almıştım. Ojelerim hemencecik kuruyacaktı. Onları bozmadan rengarenk tırnaklarımın keyfine varacaktım. Ama bana bu keyfi yaşatmayıp sinir küpüne çeviren bir ürün oldu. Sıkıyorum tırnaklarıma, ne kuruması, parmaklarımı soğutmaktan ileri gidemiyor!  Daha çok sıkıyorum, yok sonuç aynı! Kurumuştur yanılsamasına kapılıp bir de ojelerimi bozuyorum. Değmeyin keyfime!


Bugüne kadar hiçbir ürünü bu kadar kötülememiştim ama benim gözümde bunu hak ediyor. Hani cilt ürünü olsa, ciltten cilde değişir derim, böyle kötüleyemem ama oje kurutmanın kişiden kişiye değişecek bir yanı yok bence. Ben ettim, siz etmeyin. 6.75 liranızı çöpe atmayın. Parmaklarınızı serinletmek istiyorsanız bir kase buza sokun derim ben. Hem ojeleriniz de kurur soğuğun etkisiyle. 

Böyle ürünlerle hiç karşılaşmamamızı diliyorum.

Bu ürünü gerçekten beğenen kimse var mı? Varsa buranın altına ekleyeceğim cidden iyi yorum varsa, aaa ben hata etmişim diyeceğim. 

Sinirimi attım, sevgilerimi yolluyorum ^_^



35 yorum :

  1. Kesinlikle aynı şeyi düşünüyorum.
    Kalyon oje kurutucuyu denemeni öneririm.
    Ojemi 1 dakika içinde kurutuyor. Biraz yağlı ama ben sorun etmiyorum. Çünkü hem tırnak etlerimi yumuşatıyor hem de cildim hemen emiyor, yağ mağ kalmıyor ortada.

    Bu ürünü denemeni tavsiye ederim, çok memnun kalacaksın.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hayallerimin oje kurutucusunu buldum (NYC) ama denemeye karar verirsem Kalyon aklımda :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Bence yoktur beğenen.Gerçekten yaptığı tek şey parmaklarımı üşütmek oldu ..

    YanıtlaSil
  3. aa, bikaç güzel yorum okumuştum hakkında, kaç kere elime alıp kasada bıraktım, iyi ki almamışım o zaman :/

    YanıtlaSil
  4. Çoğu kişinin memnun olmadığı bir ürün bu :) iyiki birkaç iyi yoruma kanıp almamışım :/

    YanıtlaSil
  5. ben almayı düşünüyodum çünkü kurumadan hep bir yerlere çarpıyorum mahvloyur iyiki ürün yorumlarını okudum :)

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten çok kötü bir ürün kurutmadığı gibi bir de ojeyi matlaştırıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ojeyi matlaştırıyor bir de, o da var :/

      Sil
  7. Kalyon'unki de işe yaramıyorum. 6-7 lira para verdim bir de uyduruk şeye içim acıdı vallahi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa Kalyon'unki de m, kötü :/

      Sil
    2. Ben beğenmedim açıkçası. Üst tabakayı hızlıca kurutup "kurumuş" izlenimi veriyor sonra bir bakmışsın oje çoktaan bozulmuş. En iyisi ojeyi oluruna bırakarak kurutmak.

      Sil
    3. Bence en iyisi NYC top coat. Yazısını yazmanın zamanı gelmiş sanırım :)

      Sil
  8. Ben de aynı hataya düştüm. Daha da beteri, mesafe ayarını düzgün yapmama rağmen ürün tırnaklarımda resmen desen bıraktı. Nefret ettim, nefret!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben desen sorunu yaşamadım ama kurutma konusunda berbattı :/

      Sil
  9. Ben de hiç memnun kalmadım. Bir daha almam.
    NYC top coat tavsiye ederim, hemencik kurutuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NYC benim her şeyim <3 Teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Söylediklerine harfi harfine katılıyorum canım. Kurutmadığı gibi bir de ojeleri matlaştırıyor biraz. Bitsin diye ugraştım bitirdim sonunda. Bi daha da kesinlikle almam..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorunun bende olmadığını biliyordum. Ne çok sevmeyeni varmış öyle ^_^

      Sil
  11. ayneeen! ben bunu beğenenlere ve iyi sonuç alanlara şaşıyorum zaten! kesinlikle ojenin kuruma süresini kısaltmıyor. ben de aldım ama öylece duruyor köşede.

    YanıtlaSil
  12. Bende Essence'in kurutucusunu denedim o damlalıklıydı ve o da tam bir fiyasko,bu ürünü de fazla şişiriyorlardı demek ki, bu yazıdan sonra hayatta almam. NYC Top Coat dururken maceraya gerek yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O damlalıyı da merak ediyordum, demek güzel değil :) Sanırım maceraya gerek yok ^_^

      Sil
  13. Bende niyetlenmiştim bundan almaya o kadar berbat bir ürün olduğu anlatıldı ve almadım. Ve halen üretimde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok gereksiz bir ürün. Bence de üretimde olmamalı.

      Sil
  14. Merhaba,
    Oje kurutucu deyince Avon'un üzerine tanımam. Kesinlikle çok iyi, denemeni tavsiye ederim.
    Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim. Sevgilerle...

    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avon'unkini de merak ettim ama firmaın ürünleriyle pek aramız yok, bilmiyorum dener miyim. Teşekkür ederim :)

      Sil
  15. Her anlamda kötü bir ürün hediye gelmişti yoksa parama acırdım yani. Beğenenlerde bence hali hazırda çabuk kuruyan ojelerde deniyorlardır yoksa sonuç almak mümkün değil!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki hediye gelmiş :) Beğenen nasıl beğeniyor, anlamış değilim ben :)

      Sil
  16. ben avon'un oje kurutucusunu kullanıyorum mükemmel bir ürün...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklıma yazdım. Katalogdan bir bakayım. Teşekkürler :)

      Sil
  17. Bayanların güzelliğinde en önemli unsur el parmakları ve de ojelerdir. Ancak tırnağa sürülen ojelerin kuruması zaman alır. Hele bir de zamanınız yoksa onların kurumasını beklemek tam bir vakit kaybıdır. Bir türlü kurumak bilmezler. Yeterince kurumayınca da tırnaktaki oje dağılır, bozulur. Zaten bir yenisini sürecek süreniz de kalmamıştır. Sürdüğünüz ojelerin kısa sürede oje kurutucu ile kurumasını istiyorsanız Nail Express İkili Tırnak Kurutucu ile bu sorunu kolayca halledebilirsiniz.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...