Bobblehead Bunny

21 Eylül 2013

Flormar Long Wearing Ruj- L38


Hazır sonbahara girmişken size sonbahara yakışacak renkte bir ruj yazısı yazayım dedim. Flormar'ın Long Wearing Serisinden L38. Daha önce bu serinin L14 numarasını şu yazımda tanıtmıştım. 


Rujun ambalajını sağlam buldum. Sert, kırılmaya müsait olmayan bir yapısı var. 



Rengi içinde hafif morumsuluk barındıran bir bordo.


Bu da kolumdaki duruşu. Bence enfes bir rengi var ama benzer bir ruj aldığımdan elim buna çok gitmiyor.

Diğer renginde de bahsetmiştim dudağı biraz kurutuyor. Ben nemlendiren rujları daha çok sevdiğim için çok tercih etmiyorum. Yazın çekmecemde hafif erir gibi de oldu, neden acaba? 

Yanılmıyorsam 12 lira gibi bir fiyatı var. Uygun fiyata bu renklerde bir ruj arıyorsanız bakabilirsiniz. Ama dudağı kurutan rujları sevmiyorsanız tavsiye etmem :(

Siz Flormar rujları beğeniyor musunuz? Bu serisini kuruttuğu için çok sevemedim. Rujlarına karşı da bir önyargım oluştu. Sizce güzel bir serisi var mı rujlarından? 

20 yorum :

  1. Bende de kahverengimsi nude ruju var aldım ama yapısı sert ve kuru geldi benimde pek elim gitmiyor ama bunun rengi nefismiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapısı hoş değil, evet :( Ama rengi cidden nefis :)

      Sil
  2. bordo ruju her zaman çok sevmişimdir ilk rujumu borda alıcaam :)

    YanıtlaSil
  3. Deluxe Shine Gloss serisinden 3 ruju kullanıyorum ben severek, bazı renkleri gerçekten başarılı tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir daha Flormar gördüğümde bir bakayım :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Oncekle merhaba yeni katildm araniza :-) flormarin sadece farlarndan memnun kaldm bn de. Ozellkle ojesi hemen cikiyor suya dayanikli degil ve rimelleri de pek etkili degil acikcasi. Maybelline dururken flormara para vermek daha sacma diye dusunuyorm ;) rujlari hakkinda pk yorm yapamicam ama sonbahar modasi malum bordo. Benm de hosuma gtti rengi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgeldiniz :) Farları çok kötü değiller :) Düşünceleriniz için teşekkür ederim, aşağı yukarı aynı düşünüyoruz :) Sonbahara yakışıyor bordo :)

      Sil
    2. Tesekkur ederm. Henuz tek paylasimim var bnm de ama takipcim olursaniz sevinirm :)

      Sil
    3. İzleme butonunuz falan hiç yok ama :(

      Sil
  5. ne zamandır aradığım renk buydu Alice ya çooook teşekkür ederim sana,hemen koşup alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Ayda :) Dene ama belki tenine gitmez ya da aynı durmaz belli mi olur :)

      Sil
  6. Rengi gerçekten çok hoşmuş güzel günlerde kullan hayatım :)

    YanıtlaSil
  7. Para vereceğim en son ürünlerden biri de Flormardır. Her ne kadar %51'ini Yves Rocher alsa bile, hala kalitesiz, dayanıksız ve fiyatında artışları var. Kalemleri kalem değil, likit eyelinerları hemen dağılıyor. Yağlı cildim de yoktur, göz kapaklarımda gayet iyidir fakat Flormar'ın dandikliğini engelleyemiyor. Bu rujlar gerçekten kötü, ojeleri ise çok dayanıksız ve zor kuruyor. Size önerim, Flormar, Golden Rose gibi ürünlerden uzak durun ama bu benim fikrim. Artık Essence, Flormar ve Golden Rose'a asla para vermiyorum. Çoğu ürünlerinde indirime girmesini bekliyorum. Tabi dediğim gibi bu benim düşüncem. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görüşlerinize aşağı yukarı katılıyorum. Flormar'ın çoğu ürünü fiyatlarına oranla alınacak ürünler değiller. Gittikçe pahalandı ama ben de kalitede bir iyileşme göremiyorum. Ojelerini hep elden çıkardım. Bir tek yeni seri ojelerinden var birkaç tane. İndirimde falan çok beğendiğim bir şey olmazsa ben alışveriş yapmıyorum kendilerinden. Tırnak bakım ürünlerini kullandım çok ama bir fayda göremedim. Bu rujlar için de çok kötü diyemem ama aynı fiyata çok daha iyileri alınabilir. Golden Rose ise pek kullanmadım ama bazı ürünleri güzeldi sanki. Essence konusunda ise size katılmayacağım. Alınan fiyatı hak ettiklerini düşünüyorum. Biraz daha ucuz olabilirdi. Ama beş dolarlık L'oreal pudra ülkemizde kırk lirayken, 2-3 Euro kadara satılan Essence pudra ülkemizde 10 lira. En azından fahiş fiyatları yok. Teşekkür ederim yorumunuz için. İndirim beklenmesi gerektiğini düşünüyorum ben de ayrıca :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...