Bobblehead Bunny

17 Aralık 2013

Flormar Jumbo Eye Shadow- J04


Bugün size yeni tanışsak da çok sevdiğim bir ürünü tanıtacağım. Flormar'ın yeni çıkan ürünlerinden kalem şeklinde olan farı. 


Kalem farlarla ilk tanışmam bu ürünle oldu. Zaten çok merak ediyordum, diyet bitsin bir tane edinecektim ki Tuba hissetmiş gibi doğum günüm için hediye etti bana bir tane. Aldığım günden beri severek kullanıyorum :) (Teşekkür ederim tekrar ^_^)


Bir kere ürün çok pratik. Smoky bir göz makyajı yapmak her şeyiyle en az beş dakikanızı alır, bilirsiniz. Ama okul başladı başlayalı hele de dersim erkense göz makyajıma beş dakika ayıramıyorum. Böyle zamanlarda kurtarıcım oldu diyebilirim. Hemen sür, çık. Ben gözlerim azıcık daha belli olsun diye kirpik diplerime doğru siyah kalem ya da eyeliner da uyguluyorum. Bir de rimel sürdüm mü harika oluyor :)


Rengi çok koyu bir zümrüt yeşili gibi. Işık vurunca da petrol mavisini andırıyor. Kahverengi gözlerime çok yakıştığını düşünüyorum :)

Flormar'la aramız pek iyi değildi ki elime sevdiğim bir ürünü geçti sonunda. Farklı bir rengini bile edinebilirim. Yapısını, pigmentasyonunu  sevdim. Kalıcılığı ise cidden iyi, dağılmıyor da kolay kolay. Pratik olmasıysa en güzel yanı :)

Göz makyajı yapmakta zorlanıyorsanız ya da fazla zaman ayıramıyorsanız kalem farlar kurtarıcınız olabilir. Kendinize uygun bir rengini edinin derim ben :)

Fiyatı sitesinden öğrendiğim kadarıyla 13.50. Biraz da indirim olsa birkaç rengi edinilebilir bence.

Siz kalem farlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Flormar'ınkini denediniz mi?

16 yorum :

  1. Flormarinkini denemedim amaa rimmel london'in kalemni cok basarili buluyorm . Sende gule gule kullan canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rimmel London'ın güzel olduğunu söylüyorlar hep zaten demek sen de beğendin :) Güzel renk bulursam ona da bakarım sonra. Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Ben de bugün baktım hatta biraz sürdüm. Oldukça da beğendim birkaç rengini ama fiyat abartı geldi:/ güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatı abartı gibi sanki ama koca gün hiç bulaşmadan kaldı, sanırım değebilir :) Teşekkürler :)

      Sil
  3. Bende çok merak ediyorum bu kalemleri herkes çok övüyor :) Güle güle kullan canım ^,^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemelisin bence :) Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  4. Güle güle kullan tatlım, göz içine çektinmi hiç akma yaptımı yapmadımı merak ediyorum bu kalemleri =?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Göz içime denemedim. Her şeyi süremiyorum çünkü, açıkçası bu göz üstünde o kadar kalıcı ki çıkmaz diye korktum :)

      Sil
    2. Eğer göz içindede kalıcıysa almayı düşünüyordum canım:/testerını deneyemem çünkü mikrop kapma olasılığım yüksek.Neyse artık deneyen birini bulurum elbet :)

      Sil
    3. Hemencecik sürdüm bir gözüme sen merak ettin diye :) Yatmadan önce yazarım buraya yorum olarak sonucu :)

      Sil
  5. Şampanya tarzı bi rengini edinmeyi düşünüyorum ama bu renk de bir harikaymış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O renkte bir kalem çok kullanışlı olur :) Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  6. Merak ettigim ama alsam kullanmayacagim bir ürün. kendimi dizginliyorum ama bu yaziyi yazarak pekte yardimci olduğun söylenemez canımcım :) öperim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanmayacaksan boşuna alma derim ben. İstediğin başka bir şeyi alırsın :)

      Sil
  7. :) beğendiğne sevindim
    Alice diyetimiz ne zaman bitiyor. 1 kasım dimi ://

    YanıtlaSil
  8. Az kaldı Sena, 1 Kasım'da bitiyor :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...