Bobblehead Bunny

9 Eylül 2013

Alışveriş 15- İhtiyaç Alışverişi- Yves Rocher ve Watsons


Hemen ne oldu kozmetik diyeti diye azarlamayın beni. Cidden ihtiyaç olduğu için aldım birkaç şey. Çünkü kozmetik diyeti ve project pan sonucunda stoğumda pek bir şey kalmadı diyebilirim. İhtiyaçlarımı iki ay erteleyemeyeceğimden önce ihtiyaçlarımı belirledim. Duş jeli, el kremi ve tırnak sertleştiricisine ihtiyacım vardı. Bu ay doğum günüm olduğu için Yves Rocher oradan alışveriş yapınca bana duş jeli hediye edecekti ve aldığım üründen bir tane de ücretsiz verilecekti. Ben de aa süper dedim. El kremi alırım dedim. Duş jeli de yanında hediye gelir, misler gibi ihtiyaçlarım karşılanır dedim. 


Ama evdeki hesap Yves Rocher'e uymadı. Beğendiğim el kremi yeni bir ürün olduğundan onu alamıyormuşum. O zaman duş jeli alayım dedim. Olsun, varsın 3 tane olsun, kullanılıyor sonuçta. O da olmazmış, onlar da yeniymiş. Ne alsam diye baktım baktım saç bakım yağları çarptı gözüme. Saç bakım yağım da bitmişti. Hani 2 ay almasam ölmezdim, ihtiyaç listemde değildi ama zaten 10 lira duş jeline verecektim sonuçta. 20 yağa verir hem yağ hediyesi hem duş jeli alırım dedim. Sonuçta Yves Rocher'e 20 lira ödedim bu 3 ürün için. Watsons'dan da NYC tırnak sertleştirici aldım. Bir alana bir hediye vardı. İkisine 3.50 lira ödedim. 2 şişe Kalyon bitirdim ama çok bir fark görmeyince tırnaklarımda neden bir şişe şeye 5 lira vereyim dedim bu sefer. 


Tamam yağları duş jellerini aldım ama el kremim bitmek üzereydi. Beğendiğim el kremini de doğum günü kampanyasıyla vermediler. Ben de kendim alırım napayım dedim.Arkadaşını getirene hediyeleri varmış, ben de hemen almadım. Ertesi gün erkek arkadaşımı götürüp (önce rica ettim, sağ olsun kabul etti biraz ısrarla :)) kremi onu üye yapıp aldım. Organik bir de nemlendiricim oldu. Kreme 15 lira verdim sanırım. Ama çok beğenmiştim, mağazaya girdikçe sıkıyordum :)

38.5 liraya karlı bir alışveriş yaptığımı düşünüyorum. 1 saç bakım yağı, 1 el kremi, 1 de tırnak sertleştici aldım gerisi hediye oldu kısacası. 

Diyetime hala devam ediyorum tabii ki, beni renkli kozmetikle ya da ihtiyaç dışı ürün alırken gören elime vursun!

Yves Rocher'in arkadaşını üye yap, organik hediyeniz bizden kampanyasını kaçırmayın derim ben. Annelerinizi üye yapın hiç değilse. Ayrıca 60 liralık alışverişe 39 TL ödeme kampanyaları da var, bir bakın derim ben.

Siz son zamanlarda alışveriş yaptınız mı? Neler aldınız?





22 yorum :

  1. Bende alıcam bişiler ama bayramı bekliyorum,güle güle kullanmalar canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayramda bol bol indirim oluyor :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Aaa alicecim cok guzel alisveris oldu. Yag 20 lira mi ben cok merak ediyorum o yagiii onumzdeki ay benim de dogum gunum bende o yagdan alayim bari bir de sorun cikarmazlarsa goz kremi alacagim. Bir de arladasini goturene el kremi mi hediye varmiss aaa bilmiyordum ben onuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağı ben de çok merak ediyordum, hemen deneyeceğim :) Yalnız doğum gününde fiyatı yakın şeyler almaya dikkat et bence, çünkü 4 ürün alma hakkın varmış toplamda. En yüksek ikisini ödeyeceksin dediler bana. Yani atıyorum bir 50 liralık bir 20 liralık ürün alsan, 4 ürüne 100 lira ödeyeceksin. O yüzden çok fiyat farkı olursa pek de karlı olmuyor :) Ben öyle anladım yani anlattıklarından, yine de kafana yatmadıysa bir sor derim :)

      Hem el hem yüz kremiymiş. Ben yüzüme kullanmayı düşünüyorum. Ya bundan ya da temizleme jeli alabiliyorsun aynı seriden. Benim jelim vardı, nemlendirici aldım. 36 liralık bir ürünmüş, bence kaçırmamak lazım :)

      Sil
    2. aaa benim yuz yıkama jelim bitmişti şimdilik yarın bende erkek arkadaşımı goturmus olayım bari :)onu hatırlattıgın iyi oldu canım . 2 sefer alısveriş yaparım bende . ilk gun gidip goz kremi baska bir gun de gidip 2 tane yag alırım ama goz kremini dogum gunu kampanyası ile verirler mi ki emin olamadım :)))

      Sil
    3. Jel ama yıkanmıyor falan bir şeyler dediler. Pamuk yardımıyla sürülüyormuş durulama yapmadan, süt gibi sanki ama şişede jel bir üründü :) Erkek arkadaşlarımız da olmasa :) Tek sefer yapabiliyorsun dediler bana ama bilemedim yine de :/ İstediğin kremi de sor bence gidersen yarın. Bunu alabiliyor muyuz doğum günü kampanyasıyla diye :)

      Sil
  3. Ne kadar güzel anlatmışsın öyle, keyifle okudum:) Güle güle kullan hepsini:) Kampanyalar çok güzelmiş ben de en kısa zamanda yararlanayım bari :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi gerçekten, çok mutlu oldum :) Teşekkür ederim :) Kampanyalar çok iyi bence de, üye olanlar kaçırmasın derim ben :)

      Sil
  4. güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  5. gayet mantıklı bi alışveriş olmuş,güle güle kullan=)

    YanıtlaSil
  6. Tebrik ederim Alice, çok istikrarlı gidiyosun :)
    Bu arada mimledim seni ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Bu alışverişi de yapmamış olmayı dilerdim ama mecbur kaldım :)Ben o mimi bugün yaptım ama teşekkür ederim, seni de ekliyorum :)

      Sil
  7. Güle güle kullan, hepsi çok güzel. Bugün ben de yves rocher'de aynı şeyi yaşadım :( doğum günü ayım olduğu için gideyim duş jeli deodorant falan stoklayayım dedim ama onlar bu kampanyaya dahil değilmiş. Bir de makyaj çantası gibi hediyeler veriyorlardı doğum günü ayında alış veriş yapınca, artık vermiyorlar mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Evet, her şey dahil değildi kampanyaya, hoş değil bence. Çanta falan değil de duş jelini onlar hediye ettiler :)

      Sil
  8. Hihi hepsini güzel günlerde kullan bitanem :*

    YanıtlaSil
  9. Yves Rocher ürünlerinin cazibesine kapılan bir ben değilim sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika görünüyorlar, kapılmamak ne mümkün :)

      Sil
  10. hayır hayır kızmadım :) iyi günlerde kullan canım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...