Bobblehead Bunny

7 Eylül 2013

Ağustos Favorileri


Eylül'e kavuşmamın üzerinden çok geçmemişken Ağustos favorilerimi yazmak istedim. 

Geçtiğimiz ay çok dışarı çıkmadım. Zaten ilk haftasında tatildeydim. Sonra da geldim biraz evde kafamı dinledim. Ama Ağustos ayını çok sevdim çünkü hem sınav sonucumu öğrenip sevinçten ağladım hem de istediğim okula ve bölüme girmeyi başardım :) Benim için sınav stresinden kurtulup geçen yıl doğum günümde tuttuğum dileklerden birinin gerçekleştiğini gördüğüm bir ay oldu ^_^ Bir şeyi gerçekten yürekten dileyince ve onun için çabalayınca kavuşabiliyorsunuz. Dilemekten korkmayın!

Bir yaşam koçu edasıyla mesajımı verdikten sonra gelelim Ağustos favorilerime. Bakalım bu ay neleri severek kullanmışım?


Not: Ürünlerin başlıklarına tıklayarak varsa detaylı yazılarına ulaşabilirsiniz. 

1- Essence Quattro Far-06- Bu ay nedense yeşil tonlarını çok kullandım. Yeşil renklerde tek farım bu olduğu için de elim buna gitti. 

2- H&M Smoky Far Paleti- Geçtiğimiz ay olduğu gibi bu ay da favorilerim arasına girdi. Çok kullanışlı buluyorum. 

3-Essence Jel Eyeliner- Fırçayla eyeliner çekmeye üşensem de project panimde olduğu için kullanıyorum. Pratik bulmamam dışında çok sevdiğim, kalıcı bir ürün. 

4- The Balm Frat Boy Allık- Benim için allıkların kraliçesi. Rengini kendime çok yakıştırıyorum. En çok bu allığımı kullanıyorum.

5- L'oreal True Match Pudra- Bu ay BB krem kullanmadım pek. Yüzüme nemlendiriciden sonra direkt bu pudramı uyguladım. Kendisiyle aşk yaşıyoruz <3

6- Emily Dudak Kalemi-51- Yakın zamanda detaylı yazısını yazacağım bir kalem. Çok pratik buluyorum asansörlü olduğu için. Rengi de bir harika :)

7- Rimmel London Nostalgia Ruj- Rengini çok sevdiğim ama ömrü çok az kaldığından project pane eklediğim rujum. Bol bol kullanıyorum ama bitmek bilmiyor :)

8- Yves Rocher Sexy Pulp Maskara- Kirpiklerimi çok güzel yapıyor. O kadar severek kullanıyorum ki, bitsin istemiyorum :(

9- The Balm Mary Lou Manizer- Bu ay elimin sıkça gittiği aydınlatıcı sevgili Mary Lou oldu. Hem kaş altıma hem yanaklarımın üzerine kullandım :) Ayrıntılı yazısı bir gün gelecek :)

10- Catrice All Round Concealer- Yumuşak yapısı ve renklerle oynama şansı vermesi sebebiyle bu ay en çok tercih ettiğim kapatıcım oldu :)


Bu da renklerini görün diye açık hallerini çektiğim resim. Herhangi bir sorunuz varsa yorum olarak ya da maille sorabilirsiniz. 

Sizin bu ayki en favori 3 ürününüz neydi? Bu konuda yorum yazarsanız çok sevinirim, böylece belki de bilmediğimiz ürünler öğreniriz birbirimizden :)

14 yorum :

  1. Hiç mi ortak ürün olmaz yahu, bunların hiç biri bende yok :) Dileklerin gerçek olsun doğum gününde değil sadece, her gün!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç mi yok ama, bir tane olsun beklerdim :) Aynısını senin için de diliyorum, bütün güzelliklere erişmen dileğiyle ^_^

      Sil
  2. Concealer paletini nereden aldın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paleti Polonya'dan almıştım, ne yazık ki burada yok :/

      Sil
  3. Frat boy'e ben de aşığım.Verdiği rengini ve pigmentasyonu seviyorum.Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ortak noktamız var demek ki ^_^ Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. NYC Big Bold Maskara, Rimmel London Stay Matte Pudra ve Garnier BB krem di hayatım :) Seninkileri çok beğendim ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de senin en favori üçünü beğendim bile Ceren'im ^_^ NYC Big Bold maskarayı çok merak ediyorum, sen de beğendiysen tamamdır :) Stay Matte de elimde muadili kalmayınca alacağım bir ürün :) Garnier BB krem harika zaten <3

      Sil
  5. Ya şu kapatıcı paletindeki renkler ne nereye kullanılıyor çözemedim biri sivilce biri morluk vs ama nasıl kullandın. bir de fırçayla mı parmakla mı uygulamak daha ii sonuç verdi? tşkler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeşil olanı kızarıklıklar için kullanıyorum. Mesela hala kırmızı olan sivilce lekeleri gibi, ya da ufak kızarıklıklar gibi. Pembe olanı koyu yerlere kullanıyorum. Mesela koyu renk kalan sivilce lekeleri veya göz altı morlukları gibi. Diğer üç renkten de cilt tonuna uygun olanı kullanman gerekiyor. Ya da karıştırabilirsin doğru renk için. Ben parmaklarımla ya da Ecotools Airbrush Concealer fırçasıyla uyguluyorum. İkisi de güzel sonuç veriyor bence :)

      Sil
  6. Hımm...Project pan'a devam ;) Tebrikler Alice'cim.
    Favori 3 ürünüm; Garnier BB Cream- Pastel All Over Allık ve Lancome mascara
    Bu ay elim hep bunlara gitti, ruj olarak da elimdeki değişik renklerdeki Avon testerlarımı kullandım. Orjinal boyunu almak için tercihim bu oluyor Avon'da...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Garnier BB krem pek çok kişinin favorisi sanırım, ben de severek kullanıyorum :)
      Avon'un tester rujları da çok sevimli oluyorlar.
      Teşekkürler :)

      Sil
  7. Kozmetik yasağım bitsin ilk işim h&m far ve fırça ve essence eyeliner almak olacak :) Garnier bb benimde favorim :) Ve evet aydınlatıcıyı çok ayrıntılı yazarsan sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yasak olsa da ihtiyaç alışverişi yaptım bugün. İhtiyaç da yasak değil ya :) Tabii ki renkli kozmetik almadım ama el kremi falan aldım. Zaten paylaşacağım :)

      Garnier BB krem can <3 En kısa zamanda yazarım tabii :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...