Bobblehead Bunny

29 Ağustos 2013

Yves Rocher Purbleuet Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici


Bugün kullanmaktan pek de hoşlanmadığım bir ürünü tanıtacağım.  Bitsin diye gözüne bakıyorum hatta, project panime de koydum :) Yves Rocher çift fazlı göz makyaj temizleyiciyi bir de benden dinleyin bakalım ^_^


Normalde ürün çift fazlı. Yani çalkalayıp kullanmanız gerekiyor. Ama benim gibi kapağı açık çalkalamayın dalgınlığınıza denk getirip :) Ben resmi çalkalayıp çektim bu arada :)

İçeriği de bu şekilde. Parabenler ve Propylene Glycol'dan hoşlanmadım ilk bakışta. 

Ben başta da söylediğim gibi bu üründen hoşlanmadım. Bıraktığı yağlı hissi sevmedim. Bioderma H2o'mla mutluyuz biz, böyle yağlı gibi şeyler bana göre değil onu anladım. Bunun yanında makyajımı temizlemede yetersiz kaldığını düşünüyorum. Ürün 125 ml ve 24.90 gibi bir fiyatı var. En az 2 ay kullanılır diye tahmin ediyorum. Bu arada yağ bezesi falan yapmadı göz çevremde. 

Ben bu ürünü alacağıma gider Bioderma'mı alırım şahsen :/ Tabii Bioderma H2o'yu yetersiz bulan sevmeyen de var, ya da bu ürüne bayılanlar da var. Hatta bir arkadaşım çok seviyor mesela. Ama Alice bununla anlaşamadı. Bu şişeyi çekilişten kazanmıştım. Bir şişe de Yves Rocher'de ikinci alışverişimde hediye edildi. Belki de onu çekilişimde hediye ederim. Ya da birine veririm. Seveni de var sonuçta. 

Sonuç olarak, sanırım Yves Rocher'nin hala benzer bir kampanyası var. Hala Yves Rocher kartınız yoksa gidip bakmanızı tavsiye ederim. Çok güzel kampanyaları oluyor. Çok başarılı ürünleri de var. Duş jellerini, maskarasını, pudrasını severek kullanıyorum ben mesela. Hem de bu ürünü tanıma şansı edinirsiniz, belki de sizin favori göz makyaj temizleyiciniz olur. 

Siz bu ürünü denediniz mi? Hakkında ne düşünüyorsunuz?

8 yorum :

  1. Ben seviyorum mesela çok yağlı gelmedi bana değişiyor tabi herkese göre ürün memnuniyeti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle. O yüzden berbat iğrenç bir şey diyemem sevmesem de, seveni de çıkıyor :) Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  2. Katılıyorum sana bende sevmedim bu ürünü,fazla yağlı ve çokta iyi çıkartmıyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim gibi sevmeyeni de varmış demek ki :)

      Sil
  3. Banada ilk alışverişimde hediye olarak verildi dün. Elimdeki bitsin hemen deneyeceğim bakalım ben hangi tarafta olacağım :)

    YanıtlaSil
  4. aaa begenmedin mi Alice. Ben cok merak ediyorum bu urunu . cift fazlı urunleri daha cok begeniyorum ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yağlı ürünlerden hoşlanmıyorum o yüzden beğenmemem daha çok :/ Ben su gibi olsun istiyorum böyle :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...