Bobblehead Bunny

6 Ağustos 2013

Yves Rocher Sexy Pulp Maskara


Merhaba. Size son zamanlarda kullandığım ve çok sevdiğim maskarayı tanıtmak istiyorum. Zaten ben aynı anda bir sürü maskara alıp açan biri değilim. Ben bir maskara alırım en az 6 ay benimle kalır. 1 yıl dayananlar bile olur hatta. O yüzden iki tane birden açarsam mutlaka biri kurur. Şu sıralar kullandığım tek maskara Yves Rocher Sexy Pulp ve emin olun ikinci bir taneyi aratmıyor. 


Şişesini çok seviyorum. Kaliteli, hoş bir ambalajı var. 


Fırçasını yakından görebilirsiniz. Çok kullanışlı olduğunu düşünüyorum. Kirpiklerimi kolaylıkla tek tek ayırıyor ve kıvırıyor. Biraz dolgunlaştırma sorunu var ama iki kat sürünce güzel bir sonuç aldım ben. 


Daha da yakından :) Şimdi Alice ayıp ediyorsun, fırçayı gösterip duracağına sür şu maskarayı gözüne, bize öncesi sonrası fotoğrafı çek diyebilirsiniz. Haklısınız da canım izleyicilerim. Ama bende bir göz var, beni gözümden tanır insanlar. Eheheh sanırsınız CIA ajanıyım da saklanıyorum. Bir de bir türlü beceremiyorum yakından göz çekimi yapmayı. Bu sebeple maskara yazısı yazmayı hiç beceremiyorum :)

Ben bu maskarayı çok sevdim. Ama fiyatını hiç sevmedim. Satış fiyatı 46.90 TL. Çalışan biri olsam olabilir fakat ben öğrenciyim. Şu an alabileceğim bir maskara değil. Ama elim ekmek tutunca alabilirim. Utanmasam küçük Emrah müziği koyacağım arkaya yalnız :)

Konuyu dağıta dağıta bir yazı yazdım yine. Ama ana fikir: Ben bu ürünü sevdim. 

Siz şu sıralar hangi maskarayı kullanıyorsunuz? 




8 yorum :

  1. ben de bunu hep denemek istemiştim fakat yves rocher'in 360 lenght maskarasını kullanıyorum şuan çok memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok güzel bu da bir tek fiyatı bana cok geldi :) 360 lenght maskarayı da merak ettim şimdi :)

      Sil
  2. Fiyatına koskoca bir "oha" çekiyorum! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güldüm :) Katılıyorum. Şahsen bu fiyatla iki senelik maskara masrafim çıkar :)

      Sil
  3. En sevdiğim maskaralardan biri :) ortak olarak sevdiğimiz çok ürün var ki ^_^ Güle güle kullan hayatım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu da mı ortak sevdiğimiz ürünlerden ^_^ Çok benziyoruz biz zaten :) Teşekkür ederim ^.^

      Sil
  4. Fiyatı fazla olmasa almayı düşünürdüm ben de ama Yves Rocher'in makyaj ürünleri tuzlu biraz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir maskara ama ben de tercih etmem bu kadar vermeyi :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...