Bobblehead Bunny

15 Ağustos 2013

Wishlist-2


Kozmetik diyetinde olduğumu bilirsiniz. Canım sürekli alışveriş yapmak istiyor. Bir şeyler beğenip duruyorum. Ben de kendime bir wishlist yapıp kozmetik diyetim bittikten sonra onları almaya yoğunlaşmak istedim. Bir çeşit 3 ay sonunda diyet bitince kendimi kaybetmemek için istediklerimi belirleme amacındayım yani ^_^ 

Benimle birlikte diyete girmek isterseniz yazım için tıktık.
Project panimi incelemek için tıktık.

Hani diyette olunca istediğim kiloya ulaşayım da en sevdiğim yemeği yiyeceğim denir ya, ben de 3 ayı diyeti bozmadan geçirip project panimi bitirirsem kendimi buradan istediğimi alarak ödüllendireceğim ^_^ Bir kısmı hemen alınabilecek şeyler ama bir kısmında indirim yakalamam lazım, mesela The Balm'da :) Her neyse, bakalım nelerde gözüm var ^_^


1- H&M Nudes Far Paleti- Bendeki paleti çok sevdim. Bu rengini de bulursam istiyorum.
2- H&M Smoky Far Paleti- Kahverengi tonlarındaki çok güzel, yeşilini de istiyorum. Yeşil far ihtiyacım var. 
3- NYC Big Bold Curl Maskara- Şişesinin rengine vuruldum. Çok denemek istiyorum ^_^
4- Missha BB Krem- 21 numarasını istiyorum. Daha açık rengi varsa o da olabilir. Methedildiği kadar var mı meraktayım :)
5- Ecotools Six Piece Essential Eye Set- Hem çok istiyorum, hem de deli gibi ihtiyacım var bu fırçalara. İlk alınacak bu olabilir hatta ^_^
6- Rimmel London Kate Moss Ruj- 16- Rengine vuruldum ^_^
7- Rimmel London Apocalips Celestial- Bu renk bende nasıl duracak çok meraktayım :)
8- Rimmel London Match Perfection Concealer- Kapatıcı kullanmaya başlayalı çok olmadı. Bendekiler hep kutularda, palet gibi. Böyle sıvı bir ürün denemek istiyorum. Bunun da methini duydum, meraktayım.
9- NYC Smooth Skin Pudra- Aslında çok ucuz bir şey, çok güzel de olmayabilir ama en açık rengini görünce çok merak uyandırdı bende. Elimde  pudra var diye almadım. Ama almak istiyorum ilerleyen zamanda. 
10- The Balm Put a Lid on it- Şiddetle merak ediyorum, dehşetle istiyorum, delice ihtiyacım var. Zarfları tükettim, anlatacak söz yok, benim olmalı ^_^
11- The Balm Balm Jovi- Çıktığı günden beri çok istiyorum aslında. Elimde Mary Lou, Frat Boy ve Nude Tude var diye erteliyorum. Belki yine yakın zamanda almam. Ama bir gün alacağım :)
12- The Balm Houndstooth- Bugün denedim elimde. Rengine vuruldum. Varsın bir dolu allığım olsun, bu da benim olacak :)
13- The Balm Meet Matte Far Paleti- Mat farım yok pek. Bunu almak istiyorum :)


Sizin almak istediğiniz neler var? Umarım yazımı severek okumuşsunuzdur.

Sevgiler ^_^

37 yorum :

  1. :)))) Bayağı kabarık bi liste olmuş :D bende senin liste olan 1-2-5 numaraları almayı planyanalardanım
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle oldu biraz :) Umarım ikimiz de kavuşuruz ^_^

      Sil
  2. Wishlistleri okuması gerçekten çok eğlenceli oluyor, seninki de elbette her zamanki yazıların gibi zevkliydi. ^__^ Missha'nın bu kırmızı kaplı bb kreminin 13 numarası da var, ben onu kullanmıştım çok güzeldi ama bulması biraz zor olabilir.

    Ben sanırım diyeti biraz esneteceğim çünkü H&M'in bu far paletlerinde aylardır gözüm vardı ve kahverengi bir smoky palet arıyorum. Bir de MAC'ten bir color corrector/kamuflaj paleti edinmek istiyorum. :-D (bu arada project pan'den 4 ürüne veda ettim bile! sence yerilerine yenilerini koymalı mıyım yoksa hepsini bitirip yeni bir proje mi yapmalıyım? ^__^)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, teşekkür ederim ^_^ Ben de 13 mü 21 mi alırım diye düşündüm emin olamadım. Almaya karar verince düşünürüm diye vazgeçtim zaten :)

      Ben diyetimi esnetirsem tamamen bozarım. O yüzden hiç almıyorum ^_^ Elinde olmayan, olmadan yapamayacağın, başka ürünlerle de yerini dolduramayacağın ürünlerse alabilirsin ama sanırım diyeti çok da bozmak olmaz ihtiyaçsa. Bence bir benzer ürün varsa yenilerini alma. Hepsini bitir, şöyle bir yer açılsın, sonra alırsın ^_^

      Sil
  3. Öncelikle bu kolajı hangi programda yaptın diye sormak istiyorum :) Ecotools fırçalarda indirim var, gratislerde. Mutlaka git :) %20 bir şeycik ama olsun. NYC'nin eyeliner'ını görkem tavsiye etti diye almmak istemiştim. Bu sabah testerı bileğime sürdüm. Mağazayı dolaştım elimi tutup bastırarak çektim silindi gitti yahu. Geçen hafta da göz kalemini almıştım. Milyon kat sürsem bile renk vermiyor. En dandik ürünler hep beni bulur zaten. =/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben kolaj normalde nasıl yapılır hiç bilmiyorum inan. Kendi kafama göre yaptım. Resimleri buldum internetten. Photoshop'a beyaz bir arkaplan attım. Üzerine de bunları yerleştirdim.

      Şimdi diyetteyim ya indirim olsa ne yazar, alamıyorum :( NYC'nin eyelinerını Görkem takma kirpikler üzerine kullanmıştı. Öyle çok da beğendiği bir ürün olduğunu düşünmedim ben. Biraz araştırıp alsan belki kötü ürünlere çok denk gelmezsin. Kozmetik bloggerları niye var değil mi ^_^

      Sil
  4. Gerçekten alınabilecek şeyler ama insan aldıktan sonra indirimde görünce vicdan azabı çekiyo :) Benimde yurtdışından alışveriş için bi wishlist yapmam gerekiyo sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben o yüzden her şeyi az da olsa indirime denk getirmeye çalışıyorum :) Çok beğendiysem ve pahalı bir ürün de değilse alıyorum ama diğer türlü almamaya çalışıyorum. O vicdan azabı çok kötü bir şey :) Yap bence de neler almalısın karar ver, sonra şaşırıp kalma alırken ay ne alacaktım diye ^_^

      Sil
  5. Tatlım,doğru yaptın sen.Sonra kendimizi kayb ediyoruz,Lüzümsüz şeyleri alıyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle yapıyoruz ne yazık ki, çok teşekkür ederim canım :)

      Sil
    2. Bu arada Meet Matte tavsiye ederim.Tam günlük ve mat göz makyajı için.
      H&M paletlerini çoook merakediyorum.Bu merakı da sen uyandırdın bende :)

      Sil
  6. Bende the balm balmjovı ve goz bazını delı gıbı merak edıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Balm'ın her şeyi merak ediliyor aslında, komple standı almak lazım :D

      Sil
  7. missha yı kesinlike al pişman olmazın canım :) 21 numarasından açık renk var 13 numara ama oldukça beyaz o :) Ayrıca balm jovi çok kullanışlı bir palet şiddetler tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük boyu da olsa alayım değil mi :) Balm Jovi'yi de istiyorum da işte bilmiyorum ne zaman benim olur :(

      Sil
  8. 10,11,13 önül rahatlığıyla tavsiye ederim!:) Meet Mattin büyüğünü de aldım, onu da çok sevdim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönül rahatlığıyla alabilirim ben de :) O bana çok büyük göründü. Torunlarım bile kullanır bozulmasa :D

      Sil
  9. 2,10,12 ve 13 numarayı istiyorum bendee
    indirim zamanı balmın far bazını hiçbir yerde bulamadım inşallah bidahaki indirime kavuşuruz *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimde her şey tükeniyor hemen. Umarım hepsine kavuşursun :))

      Sil
  10. inşallah hepsine kavuşursun yakında mesela balmjovi paletli bir hediye çekiliş olsa sen de katılsan ve sana çıksa listenden biri silinmiş olur:) şansını denemek istersen beklerim. sevgiler...

    http://makyajvekitap.blogspot.com/2013/08/yeni-cekilisim-bir-makyaj-ve-bir-kitap.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim çekiliş linki için, çok güldüm :)

      Sil
  11. Fark ettim ki hepsini ben den gibi istiyorum! Dediği benim olmalılar :)

    YanıtlaSil
  12. Balm jovi ve far bazı kesinlikle tavsiye edilir. :)
    Balm jovi'yi al,çık yani istediğin her yerde makyajını tazeleyebilirsin.
    Far bazına aşığım ben resmen,mükemmel bir şey.Kıvamı,etkisi bu kadar mı güzel olur.Erkek arkadaşım Amerika'ya gidiyor UD far bazı al bile demedim çünkü Balm'ın ki muhteşem cidden.

    Umarım kavuşursun hepsine canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balm Jovi benim için öncelikli değil ama far bazını kesinlikle istiyorum. UD'ye göre daha çok beğeniliyor, fiyat meselesi de olunca, çok daha mantıklı The Balm almak.

      Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  13. bazen diyorum ki bu diyet işine neden başladık :)) gezerken gözüme o kadar çok şey takılıyor ki, sanki cami avlusuna evladını bırakan bir anne gibi hissediyorum kendimi :(( sana ve kendime söz verdim seninle birlikte bitireceğim bu diyeti. Bon jovi paleti ve h&m paletleri bende merak ediyorum ama uzunca bir sürede almayacağım galiba elimde çok palet var ://

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almak istiyoruz tabii gördükçe :) Ben de aynen öyle hissediyorum ama almıyorum. Ben de benimle diyete giren herkese söz vermiş oldum. Kasım olmadan aşırı ihtiyaç olur ne bileyim asetonum biter alırım ama onun haricinde hiçbir şey almak yok :) Elinde muadilleri varsa üzülme, alırsın bir gün :)

      Sil
  14. Listeni benimde istek listem olarak ilan ediyorum, tam benlik :)

    YanıtlaSil
  15. nyc pudrayıarkadaşım aldı çok mat bir bitişi yok ama güzel olduğunu söyledi :)
    kate rujların 16 numarası biraz riskli denemeden alma benim ilk rimmel rujum dudak rengime açık geldi kullanamıyorum şuan bayılsamda rengine.
    balm jovi dye ağlamak istiyorum şehrimde gratis yok :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mat olmasa da olur, üzerinden Sexy Mama ile geçebilirim :) 16 numarayı ben internette gördüm çok beğendim ama dudağıma denemedim :) Umarım güzel durur bende.
      The Balm satan bir site vardı. Aklıma gelmiyor :(

      Sil
  16. Hepsi çok güzel :) Belki de çok beklemene gerek kalmaz :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...