Bobblehead Bunny

13 Ağustos 2013

Watsons Repairing Treatment Wax- Honey- Ballı Saç Maskesi


Bugün size çok severek kullandığım bir saç maskesini tanıtacağım. Watsons'ın ballı saç maskesi. Kendisini herkes beğenmese de ben küçük çaplı bir mucize yarattığına inanıyorum. 

Watsons Ballı Saç Maskesi

Kocaman bir kutusu var. Öyle ki haftada bir kullansanız uzun sürede bitiremeyeceğiniz cinsten. Hele benim gibi düzenli kullanmayı unutuyorsanız uzun süre sizinle kalacaktır. 

Watsons Ballı Saç Maskesi

İçeriğine bu resimden bakabilirsiniz. Hoşuma gitmeyen çok şey oldu. Neyse ki ürünü saç diplerime kullanmıyorum. Saçlarım dökülmeye başladığından beri saç diplerime sürdüğüm şeylere daha fazla dikkat ediyorum çünkü. 

Watsons Ballı Saç Maskesi

Ürünün kıvamını da bu resimden görebilirsiniz. Kullanımda olduğu için biraz kirli kutusu. Kusura bakmayın lütfen. 

Ben bu ürünü neden sevdim? Çünkü yıpranmış, uçları kurumuş saçlarıma iyi geldi. Rahatsız olduğum tek noktası dibe gelince saç dökmesi. Ama uçlara sürüyorum saç kremi gibi, son derece mutluyum. Platin sarısı, yıpranmış saçlara sahip bir arkadaşıma da kullandırttım. Çok sevdi :) Ama sevmeyenleri de duydum tabii.

Ballı saç maskesini 8 lira gibi uygun bir fiyata Watsons mağazalarında bulabilirsiniz. Bu tarz bir ürün arıyorsanız denemenizi tavsiye edebilirim. Uygun bir fiyatı olduğu için beğenmeseniz bile en kötü saç kremi niyetine kullanabilirsiniz. 

Siz Watsons'ın hangi saç maskelerini kullandınız? Memnun musunuz?

26 yorum :

  1. Bunu son 3 gidişimde devamlı elime alıp alıp inceliyorum ama sonradan yeniden yerine bırakıyorum :) Henüz kullanmadım ama deneyeceğim. Şu anda elimde Aussie'nin maskesi var ama bu hem gramaj olarak hem de fiyat olarak daha iyi tabi :) Teşekkürler bu bilgiler için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sen de alırsan severek kullanırsın. Ama dediğim gibi saç kremi olarak kullanılsa bile verilen fiyatı hak eden bir ürün. Rica ederim :)

      Sil
  2. Ben saç kremi olarak kullanıyorum diplere uygulamadan harika gerçekten :)

    YanıtlaSil
  3. Ben biralısını kullanıyorum ve memnunum.
    Çekilişime beklerim bu arada tatlım :) http://itmakesyouup.blogspot.com/2013/08/benefit-urban-decay-ve-victorias-secret.html

    YanıtlaSil
  4. benim saçlarım aşırı derecede dökülüyor ne yapacağımı bilemiyorum artık elimi atsam elimde kalıyor.
    kullansam fayda eder mi bilmiyorum daha etkilileri duydunuz mu hiç ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç dökülmesine karşı bir faydası olmaz bu maskenin. Hatta diplere gelince daha çok dökebilir. Ben içeriğinde SLS (Sodium Laureth Sulfate) ve silikon bulunmayan bir şampuan kullanmanızı tavsiye ederim. Down Under Naturals Nude şampuanı kullanıyorum ben gayet memnunum. Saç diplerinize saç kremi vs. sürmemenizi önerebilirim. Bunların dışında demir eksikliğiniz var mı diye baktırmanızı tavsiye edebilirim. Demir eksikliği saçı felaket döküyor. Bir de maya maskesi yapıyorum ben bazen. Kuru mayayı ılık suyla ıslatıp saç diplerime yedirip bir saat bekletiyorum. Saç dökülmesine biraz da olsa fayda etti.

      Umarım yardımcı olabilmişimdir :) Bunlar fayda etmezse bir doktora danışın, o çok daha iyi yardımcı olacaktır:)

      Sil
    2. çok teşekkür ederim yanıt için doktoro da defalarca kez gittim demir eksikliği var dendi ilaç içtim vs geçmedi ama, bir de saç dükülmesi için saçıma bir karışım verdi ama berbattı çok yağlı yapıyordu saçlarımı saçlarım kuruduktan sonra bir daha banyo yapıyordum ben de kullanmak istemedim açıkcası.
      bu aralar bunu gidermek için telaştayım

      Sil
    3. Bence demir seviyelerine bir daha baktırt. İlaç verirse de ihmal etme kullanmayı. Akar gibi dökülür saçlar demir eksikliği yüzünden. Demir haplarını kullanırken çok dikkat etmen gerekir. Kullanmadan 2 saat önce ve kullandıktan 2 saat sonra kalsiyumlu şeyler yer içersen demirin bütün etkisini öldürürsün çünkü. C vitaminli şeylerle de içtiğin demirin kanda emilimi artar. Demir eksikliği olan birinin yaptığı en büyük hata kırmızı etin, ciğerin, ıspanağın yanında yoğurt yemek, ayran içmektir. Doktor gibi konuştum ama ben yaşadım, öyle yendim o yüzden :)

      Sil
    4. işte bunu bilmiyordum aklımda bulunduracağım teşekkür ederim , akar gibi dökülüyor evet bi gün kel kalıcam diye korkuyorum

      Sil
    5. Rica ederim :) Üzülme ve kafaya takma diyorum, takınca daha çok dökülür :)

      Sil
    6. doğru :/ bir de demir eksikliği için yenilmesi gerekenler var siz nasıl bu sorunu aştınız?
      merak edip çok konuştum ama büyük bi sorun bu benim için :/

      Sil
    7. Bana ilaç verildi, onu kullanarak aştım demir eksikliğini. Şimdi demir içeren şeyleri yemeye gayret ediyorum. Kırmızı et ve ciğer gibi. Hayvansal gıdalardaki demir daha çok emiliyor çünkü. Yanında kalsiyum almamaya da dikkat ediyorum. Etin yanında ayran içmeye bayılırdım ama şimdi içmiyorum :/ Bir de demli çay içmemeye de dikkat etmekte fayda var. Yumurta da demir içerir. Ama dediğim gibi kalsiyum meselesi çok önemli :) Hayat tarzı olmalı, Türk insanının ayran ve yoğurda olan düşkünlüğünden bizde demir eksikliğinin çok olması normal :)

      Sil
    8. ben de ayran içmeye bayılıyorum ...
      neyse teşekkür ederim :)

      Sil
  5. bu aralar benimde elimde bu var kokusunu sevdim ben bunun ve bende saç diplerime sürmüyorum, saçım dökülmekten ölecek gibi. bu serinin birde biralı olanı kullanmıştım ve onu daha çok sevdim bu arada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar herkes dökülmeden yakınıyor, mevsimi sanırım :/ Biralıyı denemedim, ona da bir şans verebilirim :)

      Sil
  6. Biralısını ve avokadolusunu kullandım, ikisini de sevmiştim. ^__^ Ben 2 günde bir yani her duşta kullanarak 1.5 ayda bitirmiştim bir kavanozu. Ballısını hiç denememiştim, elimdeki kremler bitince alayım. ^__^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de o ikisini denemedim ^_^ En çok methedilen buydu sanki ama bilemedim :/ Ben bitiremiyorum bir türlü :D Tavsiye ederim uçlara kullanılacak şekilde ^_^

      Sil
  7. Hehe ben bundan aldım çok seviyorum çok memnun kaldım :)

    YanıtlaSil
  8. Watsons saç cilasını bende çok seviyorum uzun süre kullandım bu çeşidini :)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba :)) Ben de avokadolusunu kullanıyorum. Memnunum ve ikinci kutum bitmek üzere. Her yıkamada kullanıyorum ama saçımda bekletmiyorum, en fazla 1-2 dakika. Saç diplerime hiç sürmedim, çünkü saç kremini falan da sürmem diplere. :)) Bir dahakine ballıyı deneyebilirirm :)

    Sevgilerimle...
    KT ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç diplerine sürmek iyi değil sanırım :) Ben ballısını sevdim belki bir şans verebilirsin.

      Teşekkür ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...