Bobblehead Bunny

14 Ağustos 2013

Temmuz Favorilerim


Bugün ikinci yazım olacak bu ama baktım Ağustos yarılanmış, Temmuz favorilerini bir an önce yazmam lazım dedim. Bakalım Temmuz ayında en çok neleri kullanmışım?


Geçtiğimiz ayki favorilerim bunlardı. Yaz aylarında olduğumuz için pembe, nude tonlara yöneliyorum ve fazla makyaj yapmamaya çalışıyorum. Kırmızı rujlarımı özledim :( Kış gelse de yine kırmızıları, bordoları kullansak. Çok özledim diyebilirim :( Tek tek bakmamız gerekirse;
1- Catrice All Round Concealer- Elim buna çok gidiyor. Çok pratik buluyorum. Kapatıcılığı az, bu aralar yeterli geliyor. 
2-L'oreal True Match Pudra- İkinci kutum bu. Çok severek kullanıyorum ^_^
3- Essence Bella's Secret Işıltılı Pudra- Allık sevdikten sonra yanaklarımın üstüne çok az sürüyorum. 
4- The Balm Frat Boy Allık- En sevdiğim allığım, elim sürekli gidiyor. Diğer allıklarım ağlıyorlar :(
5- H&M Smoky Far Paleti- Değil Temmuz favorisi, yaz favorim oldu kendisi :)
6- Essence Jel Eyeliner- Fırçası bozuldu ama en çok bunu kullanıyorum. Zaten project panimde, bitmesi lazım :/
7- Essence Marble Mania Lipgloss- Bunu çantamda unutmuşum gitmiş, bulduğumdan beri kullanıyorum :)
8- Miss Sporty Ruj- 50- Çok hoş bir rengi var. Kalıcılığından da memnunum. 
9- Flormar Long Wearing Ruj- L14- Rengini çok seviyorum bu rujun. Yapısıyla biraz anlaşamıyoruz ama olsun :)
10- Yves Rocher Sexy Pulp Maskara- Zaten kullanımda başka maskaram yok :) Ama çok severek kullanıyorum :)
11- Lovely Göz Kalemi- Polonya'dan almıştım. Hem project panimde, hem de rengini çok sevdim, o yüzden sürekli kullanıyorum. 


Bu da genel olarak renklerine bir bakış.

Sizin Temmuz favorileriniz nelerdi? ( Geç oldu ama :) ) 

31 yorum :

  1. H&M far paletlerini merak ediyorum. Tatil dönüşü gidip biraz bakayım karıştırayım en iyisi :)

    YanıtlaSil
  2. Secimlerim guzel rujlarin rengi ayri guzel:)

    YanıtlaSil
  3. Catrice keşke Türkiye'ye gelse de, harika ürünlerine kavuşsak! Bayıldım favorilerine. ^__^ Flormar'dan denemek için krem kapatıcı almıştım ve inanılmaz bir performansı vardı, sanırım benim için en favori o. ^__^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Essence biraz daha satılırsa sanırım ablasını da Türk kozmetik pazarına sokacaklardır :) Teşekkür ederim ^_^ Ben hiç denemedim, kapatıcı alacağım zaman bakabilirim belki :)

      Sil
  4. H&M paleti onerir misin, elimde dogal tonlu farlar var ama merak ediyorum. Hepsi cok guzel urunler bu arada!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani elimde var, aynı renklerden olmasın diye düşünüyorsan almayabilirsin. Ama ben yapısını, renklerini çok beğendim. Elimde aynı renkler olsa da varlığı beni mutlu ediyor :) Pigmentasyonu çok iyi değil, ama çok pratik renkleri var günlük bir makyaj için. 4 numara ile de kaşlarımı dolduruyorum. Benim için olmazsa olmazlardan oldu :) Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  5. H&M far paletini almayı aylardır istiyorum. Burada tek H&M var orada da kozmetik çok az ve sadece bir tane palet var. Onun da renkleri pek cafcaflı. Far kullanmadım hiç, bu tonlarla başlamak daha iyi olur diye düşündüğüm için bekliyorum =/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha tam olarak her şey gelmedi sanırım. O yüzden biraz zaman geçince eminim bu da gelir :) Hatta indirime bile girer zamanla :) Yani çok doğal duruyor bu tonlar, başlamak için iyi bence de :)

      Sil
  6. Ayy ben diyete girdim girecegim diyip duriyorum ama h&m palet alacgim gbi gozukuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun canım, diyet bitinceye kaçacak mı paletler ^_^

      Sil
  7. essence jel eyeliner benim de bitmek üzere hatta biraz kurudu bile ama çok seviyorum. kaldırmışlar da. napçaz bitince :( bana göz kalemi kullanmayı unutturdu valla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaldırılmış mı :/ Maybelline jel eyelinerı deneyebiliriz kaldırıldıysa, olsun :)

      Sil
  8. Flormar Long Wearing Rujla anlaşamayan bir tek ben varım sanıyordum! Kremsi yapıda ruj olur da krem gibi ruj,ııh. Ve H&M paletiyle ilgili yazı hazırlamalısın bence herkesin merak ettiği bir palet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. H&M paletin yazısı var. Yukarıda üzerine tıklarsan ulaşabilirsin. Ya da link de koyayım :)
      http://alicemakyajdiyarinda.blogspot.com/2013/07/h-smoky-goz-far-paleti-smoky-brown.html

      Sil
  9. h&m paletleri çok merak ediyorum buraya gelmediği ve mağaza bana uzak olduğu için gidip tekrar bakamadım yazısını yazarsan sevinirim canım :) güle güle kullan hepsini..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazısı var canım zaten. Yukarıda yazısı olanları bağladım yazıya, tıklayıp inceleyebilirsin. Yine de link vereyim : http://alicemakyajdiyarinda.blogspot.com/2013/07/h-smoky-goz-far-paleti-smoky-brown.html

      Teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Insan boyle gordukce ıcı gıdıyo almamak ıcın ama sen gule gule kullan canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle oluyor biraz :) Ah diyet vah diyet :) Teşekkürler :)

      Sil
  11. 8 nolu rujun rengine bayıldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ona bayılıyorum. Anneme de almıştım, anne kız favorimiz hatta :)

      Sil
  12. Catrice ve far paletini çok merak ediyorum.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Catrice az kapatıcılık sağlayan bir palet. Ama içindeki renkleri karıştırma olanağım olduğu için en sık onu kullanıyorum. Olmasa da olabilir ama çok daha iyileri vardır eminim :)

      Far paleti ise merak edilmeli, alınmalı, kullanılıp kullandırılmalı bence, ben çok sevdim :)

      Sil
  13. İstanbul'a gider gitmez H&M'in kozmetik ürünlerini didikleyeceğim. ^^
    Merak ettim iyice.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bugün baktım bir şubesine de pek bir şey yoktu. Umarım gelir :)

      Sil
  14. hm.nin bu paletlerini cok merak ediyrm suana kdr gittigim hmlerde yoktu malesef umarım gelir...sevgiler:)

    http://beautybysyln.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. Ben de hiç görmedim bu paletlerden. Umarım her mağazaya gelir, herkes kavuşur :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  16. Benim de bu ay ki favorim sensin ^_^ Essence aydınlatıcı ve Frat Boy'u ben de çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihihi ^_^ İkisi de senden güzel değiller ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...