Bobblehead Bunny

1 Ağustos 2013

Tatile gidiyorum ^_^ - Makyaj / Kozmetik Çantalarım


Gülen surata falan bakmayın aslında hiç de hevesli gitmiyorum. Denizi güneşi hiç sevmem. Bu sene amacım hiç bronzlaşmadan gelmek ^_^ Ama kozmetikler alınmasa olur mu hiç? Tabii ki olmaz. Bu arada tatile gidiyorum diye sizi unutuyorum sanmayın. Yazılar planlandı. Yorumlarınızı elimden geldiğince onaylayıp cevaplayacağım. Siz gittim diye yorum yazmamazlık yapmayın olur mu ^_^



Bunlar da hazırdaki yazılarım :) Üzerine tıklayıp büyütebilirsiniz. Böyle okunaklı olmadı hiç :)


Bu kozmetik ürünlerini koyduğum çantam. Epey büyük. Her şeyimi aldı :)


1- Benri Disk Pamuk- Olmazsa olmaz :)
2- Şişesi mutasyona uğramış Down Under Naturals Argan Oil Sıvı Saç Kremi: Saçlarımı taramadan önce fıs fıs :)
3-Crystal Deodorant- Bitsin artık :/
4- Parmex kılığında Qualite Aseton- Çok sevmedim ama başka asetonum yok.
5-Solait 50 faktörlü yüz kremi- Yanmak istemiyorum :/
6-Yves Rocher Çift Fazlı Göz Makyajı Temizleyici- Sevemedim, sevemedim ama bitmeli, o yüzden geliyor.
7-Banana Boat 100 faktörlü Güneş Kremi- Yanmak istemiyorum, istemiyorum :(
8-Nivea Roll-on- Kokusuna bayılıyorum!
9-Watsons Kiraz Çiçekli Vücut Losyonu- Kokusunu seviyorum ^_^
10-Bepanthene Krem- Sivilcelerin yaraların düşmanı. Olmazsa olmaz :)
11- Rival de Loop Hydro Göz Kremi- Çok seviyorum. Onsuz yapamam :)
12-Watsons Baby Wipes- Lazım olur diye düşündüm.
13-Dove Sabun- Minicik sabun ama dolaştı dolaştı bitemedi.
14-5 katlı krem. Katlarda neler var? 1- Lush Lemony Flutter 2- Rival de Loop Kaktusfeige Gece Kremi 3- Rival de Loop Kaktusfeige Gündüz Kremi 4-Gratis'in Vanilyalı El Kremi 5-Sudokrem (Her gün kullandıklarım)
15-Cala Makyaj Mendilleri- Pratik buluyorum :)
16-Rival de Loop Ballı Yüz Maskesi- Bakımımdan geri kalmayayım dedim :)




Bu da makyaj çantam :)


1- Essence Breaking Dawn Işıltılı Pudra- Hafif ışıltıları çok güzel :)
2,3- Essence Quatro Farlar- Sürekli kullanıyorum :)
4,5- The Balm Frat Boy ve Hot Mama Allıklar- En çok kullandığım allıklar olmasa olmazdı :)
6- Catrice All Round Concealer- Çok seviyorum. Aşırı kapatıcı değil ama çok pratik.
7- H&M Smoky Far Paleti- Şu sıralar en çok kullandığım far paletim olmasa olmazdı.
8,9,10,11- Rimmel London ve L'oreal rujlarım- Numaralarını hatırlayamadım ama Rimmel London'lar pembe, nude tonlarda, L'oreal kırmızı.
12- Göz ve dudak kalemleri.
13-Essence Marble Mania Lipgloss- Project panimde bu da çoğu ürün gibi. Bitmeli.
14- Yves Rocher Sexy Pulp Maskara- Şu sıralar kullandığım maskara. Ben tatildeyken yazısını okuyacaksınız.
15- The Balm Sexy Mama Pudra- Sıcakta matlığa ihtiyacım olabilir dedim.
16- Essence Jel Eyeliner- Çok seviyorum bunu da, hem de project panimde.
17- Garnier BB Krem- Severek kullanıyorum.
18- Jel Eyeliner Fırçası- Peçete içindeki ne diye merak etmeyin :)
19- The Balm Time Balm Kapatıcı- Daha yoğum kapatıcılık için :)
20- L'oreal True Match Pudra- Bunun da bitmesi lazım aslında. 8 ay kadar ömrü kaldı. Çok seviyorum :(
21- Ecotools Fırçalarım- 2 setten beğendiğim fırçalar ve Airbrush Concealer fırçam var :) 



Bir de ojelerim var :)


Tek tek yazmayacağım. Yoruldum çok :)

10 günlük bir tatil için bunları aldım evet. Deli değilim, sadece seviyorum makyajı, bakımı :) Tanıtımını yaptığım ürünlere tıklayınca ulaşabilirsiniz. Onun dışında merak ettiğiniz bir şey varsa yorum atabilirsiniz.

Sevgiler ^_^


24 yorum :

  1. iyi tatiller sen git eğlenmene bak bizi düşünme yayınlanan yazılara tabi ki de yorum yaparız canım. sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Yazılarımı düşünmez olur muyum hiç :) İzleyicilerim bensiz kalmasın ^_^

      Sil
  2. Tatile giderken en zahmetli şey me götürsem kısmı oluyor. Sen yanında oldukça ürün götürüyorsun:) iyi tatiller

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet. Özellikle kıyafet konusunda :) Bitireyim diye alıyorum yanıma çoğunu. Teşekkürler :)

      Sil
  3. İyi tatiller canim, bende yanmiycam diye gittim ama köz oldum geldim :)) malzemelerinde anca yeter cok degil yani merak etme :)) Hergun beğendiğini sür, bizimlemi eskiycekler? dönünce bol malzemeli bir bitenler yazısı yazarsın 

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Yok ben yanmayacağım :D Çoksa da çok amaaan değil mi :) Bitmezler sanmıyorum ama denerim :)

      Sil
  4. İyi tatiller dilerim, o pembe makyaj çantasını nereden aldın ya valla büyük bir pembe aşığı olarak o çantaya bittim =))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Çantayı H&M Polonya'dan edindim. Sanırım burada bulunmaz :/

      Sil
  5. İyi tatiller canım ayrıca güzelmi güzel bir şeker bayramı dilerim şimdiden ;)

    Öpücükler sevgiler sana :**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Ben de sana harika bir şeker bayramı diliyorum :)
      Öpüyorum :)

      Sil
  6. Iyi tatiller, ben bu kadar urun gotursem yanimda kiyafetlerime yer kalmaz valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalmadı zaten pek yer :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Güzel tatiller bitanem her ne kadar fazla isteksiz olsan da umarım güzel geçer :) istediğin damla sakızlı dondurmayı da bulursun umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hayatım :) Damla sakızlı dondurmayı cok istiyorum umarım bulurum :)

      Sil
    2. Bulacağına eminim :)) şimdi canımı çektirdin ya alice çok fenasın ve ceren :// ne alaka ya damla sakızı dondurma falan :)))

      Sil
    3. Umarım :) Şu an gittiğim yerde çocukken damla sakızlı dondurma yemiştim de ondan bahsettim Ceren'e :) Yine yemek istiyorum :)

      Sil
  8. Ben de bu sene sadece 5 günlüğüne geldim ama getirdiğim ojeleri bir görsen, bi daha donmeyecegim sanırsın :)
    Iyi tatiller bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oje sevdalıları da öyle oluyor demek ki. Teşekkür ederim :)

      Sil
  9. Senin adına çok üzüldüm hatta o kadar üzüldüm ki senin yerine bu işkenceyi çekmeye hazırım :(
    Şaka bir yana doldurmuş gidiyorsun, gelince de el değmeden geri getirdiklerini yaz bak :P

    Bu arada iyi tatiller =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :)

      O da cok iyi fikirmis yalnız gelince yapabilirim.

      Tekrar teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Canım hazırlık tamam.Sana iyi tatiller!Bol bol dinlen.

    YanıtlaSil
  11. BB krem ve rengarenk rujlar bu yazın olmazsa olmazları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle :) Bir de allıklar sanırım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...