Bobblehead Bunny

3 Ağustos 2013

Sınav Sonucum- Çekiliş Yorumları

Merhaba sevgili izleyicilerim :)

Öncelikle çekiliş yorumlarından bahsetmek istiyorum. Geliyorlar görüyorum ama telefondan kontrolunu yapamadığım icin onaylamıyorum. Eve dönünce hepsini onaylayacağım çekiliş de sonlanmış olacak zaten. Yorumunuzu göremeyip panik olmayın :)

Diğer mesele ise 10 gün kadar önce
girdiğim sınav. Aslında yazsam mı yazmasam mı diye düşündüm ama sınavdan bir gün önce benim sıkıntımı alıp bana destek olduğunuz icin güzel haberi almak hakkınızdır diye düşündüm. Çünkü sizin önerilerinizi uyguladım ve eminim
aldığım puanda onların ve sizin güzel dileklerinizin de katkısı var. Hepinize çok teşekkür ediyorum. Lafı uzatmıyorum hadi :) Tercihler yapılmadı ama puanım güzel geldi. Sözelde ilk ona girmişim. Bu sebeple sanırım ve umarım dilediğim yere girebilirim. Çok şaşırdım
aslında beklemiyordum güzel geçmedi sanıyordum. Gerçekten çok mutlu oldum ^_^ Üzerimden büyük yük kalktı diyebilirim:) Tekrar teşekkür ederim ^_^

42 yorum :

  1. Çok tebrik ederim seni çok mutlu oldum senin için , hiç şaşırma hak ettin bu mutluluğu! Umarım istediğin yeri de tutar :)
    Sevgiler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim gerçekten :) Umarım tutar :) Sevgiler ^_^

      Sil
  2. Tebrikler canım :) En azından kurtuldun diye yorum yapmıştım ama baya güzel kurtulmuşsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Evet bayağı iyi kurtuldum :)

      Sil
  3. Çok sevindim canımm, tebrikler :))

    YanıtlaSil
  4. Cok cok tebrik ederim umarim diledigin yer olur :)

    YanıtlaSil
  5. Sözelde ilk on mu? Muhteşem bir başarı kendinle gurur duymalısın! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ben de bakıp bakıp duruyorum. Bir yanlışlık vardır, belki düzeltirler diye. Ama öyle yazıyor. Doğru herhalde :)

      Sil
  6. Bu harika bir haber,tebrikler canım :)

    YanıtlaSil
  7. OO çok iyi canım hakkında hayırlısı olsun çok sevindim senin adına <3<3 sevgiler:**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hepimiz için inşallah :) Sevgiler :)

      Sil
  8. Çok sevindim tebrikler :)

    YanıtlaSil
  9. Tebrik ederim, gerçekten büyük başarı ^_^

    YanıtlaSil
  10. tebrik ederim. istedigin yere girebilecek olmana cok sevindim her sey diledigince olsun :)

    YanıtlaSil
  11. Çooooook sevindim! Umarım gerçekten de istediğin yere girersin Alice ve bunun güzel haberini de bizimle paylaşırsın! ^__^ Üstünden büyük bir yük kalktığına eminim, şimdi güzel güzel tatilini yapabilirsin herhalde. :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ^_^ Kendi bölümümde en yüksek puan benimdir yüksek ihtimalle, çünkü sözelden bir sürü bölüm var. O yüzden ne yazsam girerim herhalde :) Tabii ki paylaşacağım. Üstümden kalktı ne kalktı hem de, keyfini çıkarıyorum ^_^

      Sil
  12. Tebrikler :)) Bundan sonrası da dilediğiniz gibi geçsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için :)

      Sil
  13. Canımmmm muhteşem bi haber buuu nasıl sevindim anlatamam =)) Sen her şeyin en iyisini hakediyorsun zaten ve ben başaracağından adım gibi emindim. Çok tebrik ederimm gurur duydum seninle =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim. Ne kadar teşekkür etsem az, çok destek oldun bana :)

      Sil
  14. Çok sevindim ki ben, artık senden rahatı yok, yerleşme sonucunu da bekliyorummm.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok rahatladım :) Çok teşekkür ederim. Sonuçlansın söyleyeceğim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...