Bobblehead Bunny

27 Ağustos 2013

Rimmel London Ruj- 022- Nostalgia


Yazıma öncelikle bu rujun aynı renginin Türkiye'de bulunmadığını söyleyerek başlayayım ki sonradan hayal kırıklığı olmasın :( Ama aynı seri rujlardan var, belki başka renklerini almak isteyen olur diye yazısını yazmak istedim. 


Ürünün ambalajı resimde çok iyi yansımamış olsa da çok güzel. Sanki hafif sedefli bir kahverengi. 2 senedir bu ruj benimle, başına bir şey gelmediğini de belirteyim.


Renk kodu 022- Nostalgia. Belki bir benzerini bulabilirsiniz ama ben birebir aynısını ne yazık ki bulamadım :/


Kutusunda duruşu bu şekilde. Hafif gül kurusuna dönük bir pembe diyebilirim.


Bu da elimdeki duruşu. Rujun rengine bayıldığımı söyleyebilirim. Yapısı da güzel. Sanırım bütün Rimmel London rujların ortak özelliği olan dudakları kurutma özelliğine sahip. Ama bir dudak balmı üzerine kullanıldığında çok da rahatsız edici olmuyor. Ben bu ruju Amerika'dan 5 dolar gibi bir fiyata almıştım. O kadar uzağa gitmeye gerek yok, siz Watsons'larda Rimmel London rujları 12 lira gibi bir fiyata bulabilirsiniz :) Hatta indirim döneminde yarı fiyatına dahi alabilirsiniz. Uygun fiyata güzel rujlar arıyorsanız bir şans vermenizi önerebilirim.

Sizin favori Rimmel London rujunuz hangisi?

12 yorum :

  1. Rimmel'in 102 rujuna gerçekten çok benzettim, belki de adını kaldırıp bu şekilde satıyorlar artık? Rengi çok güzel. ^__^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ruju alıp bir Watsons turu yapabilirim :) Birebir aynısı vardır belki de :) Teşekkür ederim ^_^

      Sil
    2. Bir ruja benzettim ama adını çıkaramadım bir türlü.Ablamda vardı hatta soracağım ona :)

      Sil
    3. Birbirine benzeyen ruj çok, bulursan haber ver ama mutlaka, lütfen :)

      Sil
  2. Rengi gerçekten çok güzelmiş canım. Bir benzerini bulabilirsem kesinlikle kaçırmayacağım ve hatta seni de haberdar edeceğim =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulursan haberdar et beni de tabii ki :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Rengi çok ama çok tatlı.Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
  4. ÇOK ÇOK hoş bir renk bu. Ve oldukça tatlı bayıldım ben valla...

    Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...