Bobblehead Bunny

30 Ağustos 2013

NYC Individual Eyes Far Paleti- 941 Smokey Browns


NYC ürünleri Watsons'lara geleli çok olmadı. Ben de ilk geldiğinde merakımdan bir paletle bir ruj almıştım. Ruju şurada tanıtmıştım. Bu paleti seçmemdeki etken kahverengi gözler için olmasıydı. İçindeki far bazı neye benziyor merak ettim bir de. O yüzden yanında baz ve aydınlatıcı olanı aldım. 


Ürünün ambalajı çok kaliteli değil. Ama ben günlük olarak yanımda taşımadığım ürünlerin ambalajlarının kalitesini çok önemsemiyorum. Zaten kısa zamanda depot edebilirim bu ürünü. 


Benim aldığım palette gri-kahve tonları var çoğunlukla. Yan tarafında da bir aydınlatıcı ve far bazı var. Aplikatörünü gereksiz buldum diyebilirim. Numaralandırmalarıma göre renklere bakalım;


Bunlar bazsız halleri. Çok pigmentasyonlu değiller. Özellikle 1 numarada. Diğerlerinde çok sorun yaşamadım.


Bunlar da içindeki bazla uygulanmış hali. Gördüğünüz gibi renkler çok daha canlı. 

Genel yorumlarıma gelirsek; ben paleti gözümde bazlı (kendi bazı) ve bazsız denedim. Bazlı denediğimde far çizgilendi birkaç saat sonra. Bazsız denediğimde bir sorun yoktu. Başka bazlarla da sorun yaşanmayacağını düşünüyorum ama elimde başka baz yok. Bu arada ilginçtir ki, bu far bazını H&M far paletimle ve Essence farlarımla denedim, çizgilenme sorunu yaşamadım. Anlamadım pek neden :) 

Sonuç olarak aydınlatıcı ve far bazını gereksiz buldum ben. Bir daha alırsam direkt dörtlü farını alırım. Bu arada ürünün pigmentasyon ve tozutma sorunu var biraz ama 11.90 gibi bir fiyata çok büyük bir beklentim yoktu zaten o anlamda. 

NYC ürünlerini deneyeyim, uygun fiyata bir palet edineyim, ya da  pigmentasyon sorununu da elimdeki bazla hallederim diyorsanız alınabilecek bir ürün. Aman pigmentasyonsuz far olmaz olsun, tozutuyorsa hiç çekemem derseniz size uygun değil :)

Siz NYC ürünlerini denediniz mi? Ürün tavsiyeleriniz varsa açığım ^_^

8 yorum :

  1. benımde gozumun kaydıgı urunler arasındaydı ama sayende aklımdan cıktı gıttı teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar etkiledi mi değerlendirmem :D Ben teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Big Bold maskarası inanılmaz güzel kuzum :) Ben de bu far paletinin yeşil gözler için olanı var onun da renkleri çok güzel ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok gözüm var onda zaten :) Diyet bitince dediğin rengine de bakarım hayatım, teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Sky Rise rimeli ve Ceren'in dediğini gibi yeşil göz paleti çok güzel! ^__^ Bu palette de gözüm vardı ama şu an swatchını görünce nedense beklediğim gibi olmadığını gördüm, vazgeçtim. :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sky Rise rimeli geçen sefer de söylemiştin, aklımda o :) Yeşil göz paletine de bakacağım, merak ettim :) Ben de değişik renklerim olsun diye aldım ama pek kullanmadım :/

      Sil
  4. Acilen piriltili far alman gerektiği için aldim ama tozdan başka bisey değildi piriltinin p si vardi sadece

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pırıltılı bir palet değil. Kötü olmuş almanız :(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...