Bobblehead Bunny

19 Ağustos 2013

Makyaj Düzeni Serisi -5- Akmayan Göz Kalemi ve Kozmetik Düzeni


"Bu pazartesi Akmayan Göz Kaleminin kozmetik düzenine konuk oluyoruz. Banyosuna kadar girip neler varmış göreceğiz :) Bu arada geçen hafta Merve konuğum olmuştu. Yazıyı kaçırdıysanız ve okumak isterseniz tıktık."

Herkese merhaba!

Birkaç hafta önce Alice böyle bir fikrinden bahsedince çok heyecanlanmıştım ve direkt kendisine mail attım. İlk kez konuk yazar oluyorum, çok güzel bir duyguymuş J


Makyaj düzenime geçelim. Ev arkadaşımın da sık sık şikayet ettiği üzere ‘’her yerde kozmetik var!’’ Makyaj malzemelerimi ve parfümlerimi Ikea’dan aldığım sehpanın üzerine koyuyorum. Sağ tarafa parfümlerimi yerleştirdim. Sık sık tozlandıkları için kutularından çıkarmıyorum Sol tarafta, daha önce blog’umda yazdığım, ‘’Makyaj Malzemeleri için Çekmeceli Kutu’’ var.

Çekmeceli kutunun en üst katında göz kalemi, eyeliner gibi ürünler, 2. Katında maskaralarım, en alt katında ise lip gloss, lip butter gibi ürünler duruyor. Üstündeki makyaj çantasının içinde farlarımı doldurdum.
Sehpam biraz dağınık ve aradığım şeyi bir şeyleri devirmeden bulmak zor, o yüzden makyaj malzemelerimi saklayacak yeni çekmeceler arayışındayım, önerisi olan?


Bütün kozmetiklerim sehpaya sığmadığı için bir kısmını da şifonyerin üzerine koydum gördüğünüz üzere. Çekilişlerden kazandıklarımı -gözümün önünde olsunlar da hemen kullanıp yorumlayayım diye- şifonyerimin üzerine koyarım. Nitekim, Bakımlıblog, Seregon’s World, Makeupstyler ve Her Şeyden Bir Tutam’ın çekilişlerinden kazandıklarımı ilk bakışta seçebildim mesela.J

Şifonyere daha çok bakım ürünlerimi koyuyorum. Turuncu Kasa’dan yakın zamanda aldığım Bioderma’larımı ve ojeliğimde koyacak yer bulamayıp buraya dizdiğim Inglot ojelerimi de görebilirsiniz J

Ojelerimin ve rujlarımın fotoğraflarını koymadım, çünkü onları daha farklı bir yerde saklıyorum ve fotoğraflamaya hazır değildi.


Gelelim banyoma. Şampuan/saç bakım ürünü/yüz yıkama jeli gibi ürünlerim hiçbir yere sığmaz olunca bu 3’lü banyo rafından almıştım. Ama o bile yetmiyor eşyalarıma J



Sık sık kullandığım, gözümün önünden ayrılmamasını istediğim, yoksa kullanmayı unuttuğum ya da bir an önce bitirmek istediğim ürünleri banyo taburesinin üzerine ve aynanın önüne koydum. 



Favori 5 ürünümü seçerken son zamanlarda en sık kullandıklarımı baz aldım.
- The Balm – Balm Jovi
Tam bir Alice Cooper hastası olduğumdan, en çok ‘’Alice Copper’’ rengi için aldım bu paleti; ancak pek sevmediğim Blink182’te atfedilen ‘’Blink 1982’’ favori rengim. Allığını da çok seviyorum, oldukça kalıcı. Çeşit çeşit farım olmasına rağmen, makyaj yapacağım zaman artık Balm Jovi’den başkasına gitmiyor elim.

- Benefit – Dandelion
İlk allığım, favori allığım. Öyle tatlı, öyle doğal bir pembelik veriyor ki, beyaz tenliler başta olmak üzere herkese kesinlikle tavsiye edebileceğim, memnuniyet garantili :p bir ürün. Kutusu biraz yıprandı ne yazık ki.

- MAC Eyeliner – Blacktrack
Eyeliner’da zirve budur! Bu eyeliner’a alıştığım için likit eyeliner kullanmıyorum artık. Akmaz, bulaşmaz, kolaylıkla uygulanabilen muhteşem bir eyeliner. Inglot 30T fırçayla  uygulayarak mükemmeli yakalayabilirsiniz J

- MAC Kaş Maskarası – Show-off
Bu ürünle MAC’te aldığım makyaj eğitimi sırasında tanışmıştım. O güne kadar kaşlarımın zaten gür olduğunu düşünürdüm ama bu ürünün performansından sonra, kaşlarımı doldurmadan makyajımı tamamlamıyorum. Hem uygulaması çok kolay hem bulaşmıyor. Kaşlarınızı tarar gibi uyguluyorsunuz ve bakışlarınız tamamen değişiyor uygulamadan sonra, çok etkili!

- Golden Rose – Deep Black Volume Maskara
Nice pahalı maskaralarla yarışacak, onlardan iyi bir maskara. Çok seviyorum. Yazısını da yazmıştım

Umarım siz de benim yazarken aldığım keyfi okurken almışsınızdır. Alice’e bu güzel fikri ve bana ilk konuk yazarlık deneyimini yaşattığı için teşekkür ederim J

Sevgiler!

10 yorum :

  1. Çok keyif aldım gerçekten :) Aliiiice kozmetik koleksiyonumu biraz daha arttırdıktan sonra misafir geleceğim sana, bekle beni :)

    YanıtlaSil
  2. Çook güzel bi yazı olmus!!
    Ellerine saglık,
    Balm jovi den memnun musun?? :)
    öpücükler!!
    xx

    YanıtlaSil
  3. okurken çok hoşuma gidiyor, sanki gizlice odanızı talan ediyor gibiyim. Lancome hydra zen kremden memnun musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de makyaj düzeni yazılarını sevmemin bir nedeni o :)
      Hydra Zen'den çok memnunum. Fiyatı bu kadar yüksek olmasa hemen stoklarım, harika bir krem.

      Sil
  4. Çok sevdim makyaj malzemelerini :) Ben de They're Real Maskara ya aşığım tam boyunu alacağım mutlaka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) they're real'ı en başlarda çok seviyordum ama çok zor çıktığından bir daha almam sanırım :/

      Sil
  5. Cidden her yerde kozmetik var ev arkadaşın haklı, her yer tıka basa dolmuş :)
    çok hoş bir yazı olmuş ^^

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık, çok güzel bir post olmuş :) bana da beklerim :)

    http://papyonburda.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...