Bobblehead Bunny

12 Ağustos 2013

Makyaj Düzeni Serisi-4- Merve ve Makyaj Çekmecesi


"Her Pazartesi bir bloggerın makyaj düzenini incelemeye devam ediyoruz. Geçen hafta İrem bize oje düzenini anlatmıştı. Hatırlamak isterseniz tıktık. Bu Pazartesi ise konuğum Mmerve.blogspot.com'un sahibi sevgili Merve. Bakalım onun düzeni nasılmış?"


Merhabalar :)
Aslında konuk yazarlık olayına biraz çekinerek yaklaşan ben, Alice'in yazısını görünce hiç düşünmeden hemen mail attım. Zaten severek takip ettiğim bir bloga sahip olduğu için bu işin üstesinden de güzel bir şekilde geleceğini düşünüyordum ki zaten şuana kadar gayet düzenli bir şekilde başarıyor. Lafı çok fazla uzatmadan makyaj malzemelerimi nasıl düzenlediğim kısmına geçelim.




Makyaj malzemelerimi herkesin rahatlıkla bulabileceği 3 çekmeceli dolaplarda saklıyorum. Aslında bu dolabı ojelerim için almıştım ancak raflarının alçak olması sebebiyle pek işime yaramadı. Bu nedenle makyaj malzemelerimi saklayabileceğim bir düzen oluşturdum.

Öncelikle makyaj dolabımın üzerinde bulunan 2 kutuda ojelerim yer alıyor. Dışarıda görmüş olduklarınız ise artık kutuya sığmayanlar :)





İlk çekmece göz ürünlerine ait. Sol üst köşeyi farlarım için ayırdım. Maalesef yer olmadığı için hepsi üst üste duruyorlar. Alttaki (görünmeyen) farlarımı kullanacağım zaman zorlansam da bu düzene alıştığım için bulmak zor olmuyor. Görmüş olduğunu 2 kutuda ise maskara, eyeliner ve göz kalemlerim bulunuyor.





Görüntüden de anlayabileceğiniz gibi en çok sevdiğim çekmece bu. Tüm rujlarım, glosslarım ve dudak kalemlerim bu çekmecede bulunuyor. En çok kullandığım rujlarımı en öndeki kutuya yerleştirdim böylece daha kolay ulaşabiliyorum. Ancak 2. katı çıkmamdan da anlaşılacağı gibi bu çekmece rujlarım için yetersiz kalmaya başladı.






Ve son çekmecede ise tüm yüz ürünlerim bulunuyor. BB krem, fondöten, kapatıcılar, allıklar pudralar...




Yüz ürünlerinin yanı sıra 1. çekmeceye sığmayan far paletlerimi de bu çekmeceye yerleştirdim. Böylece hem 1. çekmeceyi daha fazla doldurmamış oldum hemde bu paletlerin ulaşılabilirliğini arttırdım.


Son olarak yan tarafta bulunan metal kutuya tüm fırça ve süngerlerimi yerleştirdim.

Makyaj malzemelerim arttıkça benim için kullanışsız olmaya başlayan bir düzen olsa da şimdilik tüm malzemelerimi düzenli bir şekilde saklayabiliyorum. 



Makyaj malzemelerim içerisinden en çok sevdiğim 5 ürünü seçmek benim için oldukça zor. Ancak bittikçe tekrar tekrar alacağım ürünlerin sayısını 5'e indirmeyi başardım. Sizler için seçtiğim 5 ürün;

1. Rimmel London Stay Matte : Birçok blogger gibi benim de çok merak ederek aldığım ve aşık olduğum bir pudra. Bittikçe yenisi alınıyor ve uzun süre de alınmaya devam edecek. 
2. Essence Match 2 Cover : Yine denemek için aldığım Essence'e ait bu ikili krem kapatıcı aldığım günden beri elimden düşmüyor. Açık rengi göz altlarıma koyu rengi ise yüzüme uygulayarak bitirmeye çok yaklaştığım bir ürün. Kesinlikle yenisi alınacak.
3. Maybelline Color Tattoo - Pink Gold : Çok kurtarıcı bir far olduğu doğru. Uğraşmak istemediğim zamanlarda sadece bu farı sürüp üzerine eyeliner ve maskara ile göz makyajımı tamamlıyorum. Kalıcılığı ve rengi muhteşem.
4. Essence I Love Extreme Maskara : Sevenin çok sevdiği; sevmeyenin de nefret ettiği maskaralardan biri sanırım. Ben kendisi ile aşk yaşıyorum. Aynı maskarayı tekrar aldığım görülmüş bir şey değil ancak en kısa sürede bunu yedeklemeyi düşünüyorum.
5. Rimmel London Kate Moss - 16 : Siyah kaplı seriden elimde olan, iyi ki almışım dediğim tek ruj bu. Hayatımda ilk defa bütün yazı tek bir ruj ile geçiriyorum. Havaların ısınması ile birlikte kullanmaktan daha da keyif aldığım ve başka hiçbir ruj olmasa da yine de bıkmadan kullanabileceğim bir renk. Sanırım 1 değil 2-3 yedek ile uzun yıllar severek kullanacağım.

Benim sizlerle paylaşacaklarım bu kadar. Bu şansı bizlere verdiği için Alice'e tekrar teşekkür ediyorum. Sizlerin de yazılarını sabırsızlıkla bekliyor olacağım, sevgiler♥♥

7 yorum :

  1. Bir thebalm hayranıyla karşı karşıyayız sanırım. :) Thebalm'ın allık fırçasından memnun musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle doğru bir tespit :) Elimde bir tane The Balm fırçası var şimdilik; pudra fırçası diye geçiyor. Bende pudra fırçası olarak kullanıyorum zaten :) Allık uygulamada da oldukça başarılı ancak biraz sıkarak uygulamak gerekiyor, allık için geniş bir fırça. Detaylı yazısı blogumda var zaten :)

      Sil
  2. şu çekmecelerden nerede bulabilirim acaba
    bulabilirsem hemen alıcam

    YanıtlaSil
  3. Ruj kısmına bayıldım rimmel kste moss rujlar ile yen8 tanıştım ama çok sevdim bende :-)

    YanıtlaSil
  4. Makyaj duzenı yazılarına bayılıyorum buda harika olmus :)

    YanıtlaSil
  5. Göze çok hoş geldi düzenin, özellikle rujlarının düzenine bayıldım. ^__^

    YanıtlaSil
  6. Yazı hoş olmuş, rujların düzenine bayıldım. Bir tavsiyem olacak, eğer ayakkabı kutusunu bir yapışkanlı kaplama kağıdıyla kaplarsan çok daha hoş durabilir ^^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...