Bobblehead Bunny

29 Ağustos 2013

Kozmetik Diyeti- Project Pan Güncellemesi/ Bitenler


Merhaba :) Bugün ikinci yazımı tam gaz devam ettiğimiz kozmetik diyetimiz üzerine yazacağım. Diyete başlamamın ardından 20 ürünlük bir project pane başlamıştım. İncelemek için tıktık. Oradaki 10 ürünü bitirmeyi başardım. 1 Ağustos'ta başlamıştık, sanırım bu benim için büyük başarı :) Bu arada diyet arkadaşlarımın project panlerine bakmak isterseniz tıktık. 


Bu bitirdiğim ürünlerin topluca bir görünümü.


Bunlar oje grubu. 

1-Sally Hansen Tırnak Sertleştirici: Hemen etiketinin altında. Eviriyorum çeviriyorum pek gelmiyor artık. Bitti sayıyorum. Annem kokusundan nefret ediyor bunun ama ben yapısını seviyordum. Severek bitirdim.
2-Alix Avien Oje- 230 numaraydı sanırım. Bu da alınmıyor artık, ojenin hali ortada zaten :) Rengi çok hoştu.
3-Pastel 31 Numara- Yukarıdaki ojeyle combosuna bayılıyorum :) Şuradan bakabilirsiniz. Bu da alınmıyor artık. Yapısı bozuldu gibi zaten.


Bunlar ise renkli kozmetik. 
4- Essence Marble Mania Lipgloss- Sürdüm sürüştürdüm bitirdim. Fırçaya gelmiyor pek artık. Resimde yan diye dolu gibi çıkmış ama değil. Bir de fırçası küf koktu bunun höfff :/
5- Lovely Göz Kalemi- Polonya'dan almıştım. Berbat bir şey çıktı. Göz altıma kullandım bitirdim.
6- Revlon Just Bitten Lip Stain- Birkaç sürümlük canı varmış yavrumun da haberim yokmuş. Çok seviyordum rengini. Bitti gitti ama kurtuldum :)


Bunlar da bakım ürünleri
7-Dove Sabun- Her türlü şeye kullandım bitti. Yüzümü yıkadım, duşta kullandım. En son fırça bile yıkadım :D Severek kullandım ama :)
8-Perfume Jewels Duş Jeli- O köşede gördüğünüz jel. Bol bol kullandım bitirdim. Sevdim :)
9-Rival De Loop Ballı Maske- Annem öbür yarısını çöpe yollamış :D Bu bende alerji yaptı. Bir paketini ellerime yaptım o yüzden. 
10-Caia Aloe Veralı temizleme mendilleri- Severek kullandım. 30 tane varmış, bir ayda bitti :) Aşırı başarılı değil göz makyajında ama yüz makyajında başarılı diyebilirim :)


Bunlar da yeni eklediklerim.

1- Qualite Aseton- İğrenç berbat yaratık. Parmex kılığındaki de o, kanmayın! Nefret ediyorum. Hayatımda kullandığım en kötü aseton. Pembesi vardı önceden bu şişede o iyiydi ama bu berbat. Bitsin gitsin nolur :/
2- Diadermine High Tolerance Tonik- Kendimi kullanmaya teşvik etmek için koyuyorum, sevmediğimden değil ^_^
3- Watsons Kiraz Çiçekli Losyon- Kokusu ve yapısı çok güzel. 
4- Accentra El Kremi- Kokusuna bayılıyorum! Normalde vanilya kokusu sevmem ama bu çok hafif :) Buysa Ceren'in çekilişinden kazandıklarımdan :)
5-Veet Tüy Dökücü Krem- Çok uzun zamandır dolapta bekliyor. Kullanayım bitsin diye göz önüne çıkardım.
6-Pure Beauty Exfoliating Jel-  Çok merak ediyorum ama kıyamıyordum yine. Project pane koyunca kullanmak zorunda kalacağım :)
7- Nivea Çilekli Sabun


8- Golden Rose Dudak Kalemi-

Benim güncellemem böyleydi. Çoğunlukla sevdiğim ürünleri ekledim. Severek kullanınca daha çabuk bitiyor sanki :) 20 ürünün yarısı bitti, 8 adet eklendi. 18 ürünle devam ediyorum yoluma. Diyetimi de bozmadım, bozmayacağım ^_^

Ne düşünüyorsunuz? Okuduğunuz için teşekkürler ^_^

32 yorum :

  1. Aliceciğim 10 ürünü bitirmenin hazzı ne kadarda güzel değil mi :)Çok sevindim senin adına nasıl da ferahlamışsındır. Darısı benim ve diğer tüm diyet arkadaşlarımın başına :) Ben henüz 1 ürün bitirebildim çok iddialıyım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar güzel ki anlatamam :) Yaşadığım ferahlık çok büyük :)Darısı herkesin başına :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Tebrik ederiiim! ^__^ Çok güzel bitirmişsin tatlım, yenilerini de hemen eklemişsin. Diğerlerinde de başarılar diliyorum! ^__^ (Söylenmemiş bir darısı başımıza var burada)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^_^ Hemen ekledim tabii :) Ben de başarılar diliyorum, darısı başına ^.^

      Sil
  3. Tebrikler canım :) Darısı bizim başımıza. Ben de daha sadece 5 ürün bitebildi. Ama tam gaz devam tabi ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Darısı başınıza :) Daha çok da biter umarım ^_^

      Sil
  4. Ha gayret diyorum:) bitsinler gitsinler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi bitecek, öyle umuyorum :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Hihi yeni eklediğin ürünleri çok sevdim :D Azmine hayranım hayatım ya valla ben çok beceriksizim bu konuda :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayılıyorum ben de onlara, keşke bitmeseler :/ Ama kullandıkça seni hatırlamak yeter <3 Sen de başarırsın hayatım ya aşılayacağım sana :)

      Sil
  6. Azmine hayran kalmaktan başka bir şey düşünemiyorum şu an canım =) Darısı başıma =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de senin ürün bitirmelerine hayranım :) Darısı başına ^_^

      Sil
  7. Accentra nin gullu olanini seviyorum bende :) Azmine hayran kaldım ne güzel bitirmişsin:)gule gule kullan son eklediklerini de.
    Bana da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemedim hiç onu :) Çok teşekkür ederim ^_^

      Sil
  8. tebrikler tatlım. beni de bekleyin bende katılıyorum aranıza:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Katıl katıl :) Ne kadar çok olursak o kadar güzel :)

      Sil
  9. tebrikler azimle ilerliyosum :) inşallah diğerlerinide bitirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azimle ilerlemeye çalışıyorum :) Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  10. Oh,oh.Rahatladın.Ben de bir keç parça bitirdim.Çok mutlu oluyorum ürün bittiğinde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl rahatladım hem de :) Senin de bitirmene sevindim :) Mutlu olunmaz mı hiç :)

      Sil
  11. Başarılı gidiyorsun, bence kasıma kalmadan biter ilk 20. Tabi devam edeceğin belli oluyor :)
    Çekilişime beklerim :) http://hayalimakyajcantam.blogspot.com/2013/08/ilk-cekilisim.html?showComment=1377961536289#c4840821111534966810

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Kasım olmadan bitmeyecek bir kısım var. Çok dolular, kullan kullan bitmiyor :) Bakıyorum hemen :)

      Sil
  12. Kuzuuummm bende varim protect pan da. Yazimi aksam duzenleyip blogundaki protect pani baslattigini ekleyecegim benide listene eklersen sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen eklerim tabii ki :) Düzeltirsen sevinirim ama :)

      Sil
  13. Sadece oje ve rimel diyetine girsem ekonomim düzelir herhalde. Cumartesi İstanbul'a dönüyorum; gider gitmez bir yazı hazırlayıp paylaşırım blogumda. Beni de eklersen sevinirim ^^,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdığın zaman tabii ki eklerim :) Haber ver ama lütfen, belki ben görmem :)

      Sil
  14. Alice ben de diyetimin son halini yazdım :) Bakmak istersen http://cansudandunyaya.blogspot.com/2013/09/bitirme-projesinde-son-durum-ve.html
    Yeni ekleyeceklerimi de İstanbul'a dönünce yazacağım :)

    YanıtlaSil
  15. canım bitirmek istediğin ojeleri üst üste sürerek hem farklı bir görüntü elde edebilirsin hemde çabuk bitmelerini sağlarsın aklında bulunsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O iki ojeyi üst üste kullanarak bitirdim zaten :) Teşekkür ederim canım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...