Bobblehead Bunny

20 Ağustos 2013

Günün Ojesi- Pastel 140


Merhabalar. Uzun zamandır oje yazısı paylaşmamışım sanki. Hemen paylaşmak, oje yazısı bekleyenleri de mutlu etmek istedim. Nail art yazıları da gelecek zamanla, tembelliğimi atıp yazmam lazım, elimde fotoğraf çok :)


Bugünkü ojem yine çok sevdiğim Pastel markasının bu yaz çıkardığı koleksiyondan. Kendisi pastel bir yeşil ve ben rengine bayılıyorum. Tam yaza uygun ^_^


Tırnaklarımı yiyesim geldi :) Rengi çok sevdim, kocaman sevdim ben :) Bence edinilmesi gereken bir renk. Pastel ojelerin kalitesi tartışılmaz zaten benim gözümde. Hem sürümü, hem kalıcılığı çok başarılı. Söyleyip duruyorum her yazımda, sanmayın ki firma falan yolladı, bizzat kendim aldım. Üç rengi var sanırım elimde. Çok severek kullandığım için Pastel ojeleri hep övüyorum galiba ^_^

Rengi beğendiniz mi? Siz bugün hangi ojeyi kullandınız?

30 yorum :

  1. bu nasıl güzel bir renktirrrr!! bayıldım ellerine çook yakışmışş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzel bir renk :) Çok teşekkür ederim ^_^

      Sil
  2. bayıldımm
    çok güzel rengi

    YanıtlaSil
  3. Pastel'in ojelerini çok beğeniyorum ama biraz fazla sulu geliyorlar bana. Benim de favori ojem turkuaz tonunda. Üşenmeyip süreyim de yazısını paylaşayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kıvamından da memnunum :) Yazısını bekliyorum ^_^

      Sil
  4. Antep fıstığı gibi olmuş tırnakların :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ama asıl antep fıstığı Essence LOL rengiydi bence ^_^

      Sil
    2. Ona da aynı yorumu yapmışım asdfghj :) Senin ellerin güzel bence ^^

      Sil
    3. Hihihi, çok teşekkür ederim ^_^

      Sil
  5. Çok tatli durmuş kujum, en son dün frenç yapmıştım tırnaklarıma okadar :)

    YanıtlaSil
  6. Bayılıyorum bu ojenin rengine :) Sana da çok yakışmış bitanem :-*

    YanıtlaSil
  7. Antep fıstıklı dondurma gibi olmuş tırnakların ^,^ Bayıldım rengine çok cici :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, evet aynı onun rengi gibi ^_^ Teşekkür ederim :)

      Sil
  8. pastel ojede süper bence :D renkte yaz için çok ideal :)) iyi günlerde sür canım

    YanıtlaSil
  9. Ojenin rengi harika. Pastel'in ojelerini bende çok seviyorum. :)

    http://dreamglamour.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Ahh tırnak yapım düzgün olsa keşke..

    Daha sol elimin işaret tırnağı yarıya kadar kırıldı :( Canım acıyorr..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy, benim de kırılmıştı bir kere çok kötü oluyor :(

      Sil
  11. Ama sen güle güle kullan gerçekten çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  12. Rengi çok hoşmuş, 1 Kasımdan sonra direk gidip oje almaya ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlı ^_^ Diyetten sonra hemen almaya :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...