Bobblehead Bunny

10 Ağustos 2013

Günün Ojesi- 5 Renk Oje


Merhabalar. Bugün özellikle nail arttan anlamayıp, her gün sürekli aynı ojeleri sürmekten sıkılanlar için bir yazı yazıyorum. Benzer renklerde her tırnağımıza başka bir oje sürüyoruz ve çok güzel bir renk cümbüşü çıkıyor ortaya :)


Ben mavi ve yeşil tonlarını seçtim. Denizin ve doğanın renkleri. İçime huzur veriyorlar diyebilirim. Renklerin geçişini de koyulu açıklı yapmaya çalıştım.


Bir de bu açıdan bakın istedim. Hiçbir zorluğu yok. Sadece rengi yakın 5 ojeyi yan yana dizip en güzel göründükleri sıralamayla sürüyorsunuz :)


Benim kullandığım ojeler bunlar :) Yine Pastel oje aşkım belli oldu galiba. 2 gün dayanmalarını seviyorum ne yapayım :)


4- Pastel 140

Umarım renklerin uyumunu ve görüntüyü sevmişsinizdir.

Sevgiler ^_^




20 yorum :

  1. Çok güzel olmuş bitanem renklere bayıldım. İkisi de en sevdiğim renklerden :)

    YanıtlaSil
  2. bu renklere ben de bayılıyorum çok güzeller

    YanıtlaSil
  3. renkler çok şekermiş çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  4. Bu renk geçişlerini çok sevdim ama ben mavi ve yeşil renklerini sevmem :)
    Bu arada Pastel konusunda gerçekten haklısın yüzük parmağıma sürdüğüm Pastel hiç bozulmazken Avonlar hemen soyuldu :(
    Bu renk geçişini ben de deneyeceğim ama başka renklerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Başka renklerle de denenebilir tabii :)
      Evet Pastel ojeler çok başarılılar ^_^

      Sil
  5. Bende kızıodum kendime bi rengin nie her tonunu almışım böle die ama bunu görünce çok beğendim güzel fikir wermiş oldun teşekkürler=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tonlar farklı olunca çok da sorun değil, olsun ama aynı rengi almak tam bir kendine kızma sebebi :)
      Ben teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Ba-yıl-dım! Ben de çok az yeşil var ama hemen denemek istiyorum!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Belki mor, mavi, yeşil renklerle deneyebilirsin :) Mordan maviye, maviden yeşile geçiş olur :)

      Sil
  7. harika renkler ben de pastel pembelere bayılıyorum kalyondan ben de dayanamadım bu mint yeşilinden aldım süper :)

    YanıtlaSil
  8. Pastel 140ın rengi çok güzelmiş:)

    YanıtlaSil
  9. Tırnakların şekere benziyor! Çok yenesi duruyorlar, o kadar şekerler. ^__^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...