Bobblehead Bunny

7 Ağustos 2013

Down Under Natural's Onarıcı Sıvı Saç Kremi


Down Under Natural's Argan Oil Saç Kremini şu yazımda anlatmıştım.  Bugün de aynı markanın onarıcı sıvı saç kremini tanıtacağım size.


Ürün bildiğimiz fısfıslı şişede. Argan yağlıyı düşürüp bozmuştum ama bunda öyle bir sorun yok. Dört beş kere saç uçlarıma doğru sıkıyorum yeterli geliyor. Saçlarım orta gürlükte.

Orta gürlük dedim de bilirsiniz benim arada anılarımı anlatma huyum vardır. Şimdi de aklıma dökülmeden önceki saçlarım geldi. Benim küçüklüğümden 18 yaşıma kadar çok gür saçlarım vardı. O kadar gürdü ki kolay kolay şekle de girmezdi, düzleşmezdi de. Ben nefret ederdim saçlarımdan. Annem de üzülme derdi. İlerde çok dökülür o zaman değerini anlarsın derdi. Yine dediği çıktı :) Eskiden saçlarım dökülsün diye uğraşırdım. Dökülünce sevinirdim. Şimdi dökülmesin diye yapmadığım şey yok. Bu da öyle bir anım işte, neyse ürüne geçelim ^_^


İçeriğini göstermeye çalıştım ama şişe silindir olduğundan pek de beceremedim.  Gözüme çarpan PEG var. Ama ben saç diplerime değmediği için sıvı saç kremlerinin içeriğini çok önemsemiyorum. 

Ürün çok uzun süre gidiyor. Annemle ben 2-3 ay kullanıyoruz böyle bir şişeyi. Ben her gün sıkıyorum bir de onu düşünün. Kokusu çok güzel. Elmalı, kivili gibi böyle tam çıkaramadım. Saçlarım yumuşacık oluyor sıkınca, kolay taranıyor. Argan yağlı olanı birazcık daha fazla sevdim ama aralarında çok fark yok. 

Watsons'dan 10 lira civarına aldım sanıyorum. Siz de böyle bir ürün arıyorsanız bir şans verebilirsiniz.





12 yorum :

  1. Ürünü sıktığım zaman tek bir noktaya püskürtüyor, her yere yayılmıyor, o yüzden sevmiyorum bu ürünü:/
    elime sıkıyorum, ellerimle dağıtıyorum saçlarıma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben biraz uzaktan tutuyorum sıkarken öyle bir sorun yasamadım. :/

      Sil
  2. Evet güzele benziyor. Şu sıra elimde gliss var bitince neden bunu denemeyelim ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hep Gliss kullanıyordum ama bundan da memnun kaldım :)

      Sil
  3. Çok güzel anlatmışsın, paylaştığın anın çok tatlı. ^__^ Bu tip spreyler boyalı saçlarla pek iyi anlaşmıyor, yağ kullanmayı tercih ediyorum ben. ^__^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı mı ki ^_^ Benim de saclarım boyalı ama seninkiler daha açık renk muhtemelen ondan anlaşamıyorlardır. Serumlar da iyi gelebilir :)

      Sil
  4. Dolaba kaldırmıştım şimdi yazını görünce hatırladım,kullanmaya devam ediyim :)

    YanıtlaSil
  5. Benimde saç kremim bitmek üzere yeni olarak hangisini alsam diye düsünüyordum sen beğendiysen iyidir^^saç kremim bitince bir deneyeceğim bende:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendim :) Argan yağlısı birazcık daha iyi ama :)

      Sil
  6. Ben de bunu şampuanıyla birlikte set olarak almıştım Gratis'ten, çok hoşuma gitti. Bir de çok uzun süre kullanılabiliyor ki her gün baya sıkıyorum saçıma. Saçı yumuşacık yapıyor, kırıklara da iyi geliyor sanırım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet 3 ay bile kullanılabilir çok fazla sıkılmazsa :) Başarılı bir ürün. Teşekkür ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...