Bobblehead Bunny

14 Ağustos 2013

DIY- Kendin Yap -Yüzük Kutusu


Merhabalar. Yine bir kendin yap projesiyle sizinleyim. Böyle şeylerle uğraşmayı çok seviyorum. Çünkü şunu mu yapsam diye düşünüp plan yapmak ve onu hayata geçirmek çok hoşuma gidiyor. Bazen kendi uydurmalarım oluyor bu çalışmalar, bazen bir yerlerden esinleniyorum. Bu seferki kendi uydurmam oldu biraz. Umarım beğenirsiniz :)


Bunlar malzemelerimiz. Sığ bir kutu, sünger (ben kutu boyutunda 3 şerit kestim), bir de tabii ki içine koyulacak yüzükler :) Benim kutum bana gelen bir USB kutusuydu. Süngerler de Dove set gönderilmişti bana hani, ondaki süngerler. Yani maliyet "0" ^_^


Kestiğim süngerleri yan yana kutuya yerleştirdim. 


 İçine yüzüklerimi dizdim. Hepsi bu kadar değil yüzüklerimin ama idare edin :)


Şimdi geldi süslemeye. Süsleme için ojelerimi kullandım :)


Ayrıca süngerle de nasıl anlatsam, pıt pıt baskı yaptım :)


Renk renk minik kalpler yaptıktan sonra şeffaf olan yere süngerle renk renk pıt pıt yaptım. Şunun adını bilen bana bir söylesin yazarken nasıl çile çekiyorum adı ne diye :) En son oranın üzerine de kocaman bir kalp yaptım. Siz istediğiniz süslemeyi yapabilirsiniz tabii ^_^


Sonuç bu :) Biraz alçak kaldı, kapağı kapatmada sorun yaşıyorum ama yüzüklerimi çok güzel topladı. Hem rahat rahat buluyorum hem de şirin bir şey oldu :)

Nasıl buldunuz? Kendin yap yazılarımı seviyor musunuz?

24 yorum :

  1. Diy yazılarını çok seviyorum :) Yüzükler benim de çok sorun oluyor, deneyeceğim bunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevmene sevindim ^_^ Beni de haberdar et deneyip de yazısını yazarsan :)

      Sil
  2. çok hoş duruyor tabii yapmak isterim yüzüklerim darmadağın ama bu şekilde kutusu ve süngeri olmayan biri için zor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kutu bulunabilir herhalde bir milyoncu tarzı yerlerde. Sünger yerine de bulaşık süngeri olmaz mı acaba? Sarı değil de renklileri var hani, onlarla ^_^

      Sil
  3. aa aynı kutudan bendede var :) abimin ömrü seminerlerde geçti ona verilen böyle şeyleri sen değerlendirirsin diye hep bana getirir :D firma da aynıdır belkide :D bende yapcam birazdan .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki aynı firmadan değildir de aynı şey gelmiş olabilir :) Ben severim böyle şeyleri değerlendirmeyi. Keşke getiren olsa :) Merak ettim seninkini de :)

      Sil
  4. Kendin Yaplar sevilmez mi hiç ^_^
    Eline sağlık, az yüzüğü olanlar için şahane çözüm, vakti zamanında ben de şöyle bir şey yapmıştım anca toplamıştı benimkileri : http://pontinintakilari.blogspot.com/2012/02/yuzuk-kutusu-kendin-yap.html

    Pıt pıt en doğru isim sanırım :D

    Sevgiler ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benim gibi az yüzüklüler için yapılması mümkün. Ama seninkini görünce utandım :D

      Pıt pıt olsun adı o zaman :)

      Teşekkür ederim ^_^

      Sil
    2. Yok yok utandırma takı düşkünlüğümden o ^.^

      Sil
  5. Cok guzel olmus canım kalplerde cok yakısmıs:)

    YanıtlaSil
  6. adına ben sünger baskı diyorum :)
    güzel olmuş canım eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sünger baskı demek de mantıklı :) Teşekkürler ^_^

      Sil
  7. Güzel olmuş canım eline sağlık ben de bir benzerini kumaşlarla yaptım çok kullanışlı oluyorlar ve insan kendi yaptığı her şeyi daha bir keyifle kullanıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Eminim seninki de güzel olmuştur :) Aynen öyle, severek kullanılıyor :)

      Sil
  8. Eline sağlık canım.
    Yapılası bir şeye benziyor :)

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş bitanem. Senin her yazını seviyorim ama 'kendin yap' ları daha da bir çok seviyorum. Çok güzel fikirler çıkıyor :) Aynen devam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay canım benim ^_^ Ben de senin her yazını seviyorum :) Aklıma fikir geldikçe yeni şeyler de yapacağım ^_^

      Sil
  10. Çok hoş duruyormuş, ben de belki bir ara böyle şeyler deneyebilirim uygun bir kutu bulursam ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok da kullanışlı :) Bence de malzeme bulursan yapmalısın :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...