Bobblehead Bunny

22 Ağustos 2013

Catherine Arley Silky Touch Pudra- 1 Numara


Merhaba, Bugün size belki de pek çoğumuzun makyaja başladığımız yıllarda edindiği bir pudradan bahsedeceğim. Catherine Arley Silky Touch pudra. Kokusu bana lise yıllarımı çağrıştırıyor, çünkü o zamanlar bir kutu bitirmiştim bu pudradan :)


Siyah, çok da kaliteli olmayan bir ambalajı var. Benim elimdeki 1 numara. En açık rengi yani. Evet çok açık bir rengi var ben böyle açık değilim ama az sürünce güzel duruyor :)


Bu da rengi. Bu kadar beyaz olmayı çok isterdim ^_^ Bu arada içeriğinin çok da iyi olduğunu düşünmüyorum, buram buram talk kokuyor çünkü. 


Bu da elimin üzerinde denenmiş hali. Kapatıcılığını yeterli buldum ben. Ama kapatılacak çok da bir şeyim yok, onu da göz önüne alın :)

Yanılmıyorsam 5 liraya, ufak bir kozmetikçiden almıştım. İçeriğine takmayacaksanız, uygun fiyata bir pudra arıyorum diyorsanız bir göz atın derim ben.

Siz bu pudrayı hiç kullandınız mı?

26 yorum :

  1. bu pudrayı kullanmadım ama eskiden oldukca cok catherine arley urununu kullanmıstım pudralarıda harikaydı, genclığıme dondum postunda:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kullanmıştım, başka bir pudrası daha vardı :) Gençliğine dönmene sevindim ^_^

      Sil
  2. Merhaba canım,
    Bende kullanıyorum hem de uzun yıllardır. Çok beğeniyorum....:)
    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim deneyimini paylaştığın için :)

      Sil
  3. Benimde elimde bu pudradan var içinde biraz ışıltılı bulunuyor. Her zaman kullanmıyorum aklıma estikçe :) Ama bi sıkıntı yaşatmadı bana kullandığım sırada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimkinde ışıltı yok sanki, belki renkten renge fark ediyordur. Fikirlerin için teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Ben catherine arleyin ojeden baska hiç bir urununu kullanmadim ama gecenlerde yarismalarindan hediye kazandim benim icin yeni bi deneyim olcak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel ürünleri var, güle güle kullan canım hediyelerini :)

      Sil
  5. Ben allığını kullandım ve nefret ettim ama deodorantlarını çok sevmiştim :) Ama uygun fiyatlı bir seçenek ararsak Catherine Arley bizi bekliyor olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deodorantları hoş kokuyor :) Online satışı bile var, hep bekler :)

      Sil
  6. Evet bu pudra benimde ilk pudralarımdan, hala da kullanırım işimi görüyo :)

    YanıtlaSil
  7. ben catherine arleyin budrasını ve kapatıcısını denedim bence başarılı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikirlerinizi belirttiğiniz için teşekkür ederim ^_^

      Sil
  8. Ben hiç kullanmadım almak istiyorum ama karar veremiyorum yağlı ciltlere uygun mu sence? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yağlı cilt için tam emin değilim. Benim T bölgem biraz yağlı, bir sorun yaşamadım ama yağlı cilt tipinde durum farklı olabilir. Ucuz bir şey, deneyebilirsin. Ama bence The Balm Sexy Mama ya da Rimmel London Stay Matte gibi pudralar yağlı cildine daha uygun olacaktır :)

      Sil
  9. Bende de var bundan arada sırada kullanıyorum.Çok güzel ifade etmişsin yazında pudrayi:)
    Bana da beklerim .

    YanıtlaSil
  10. Hiç kullanmamıştım, ama rengi çok hoşuma gitti böyle beyaz olması. ^__^ Yüze tamamen sürüyor olduğumdan pek güvenemedim ama fiyatı çok uygunmuş. :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengi çok hoş :) Günlük kullanmıyorum ben çok, arada kullanıyorum. Bir sorun yaşamadım şimdiye kadar. Bugün bu pudrayla bir makyaj denemesi yaptım ama lens ve gözlük kullanmadan yaptığımdan görmeyen gözlerimle rezalet bir şey oldu :D

      Sil
  11. Bu pudrayı kullandım bitirdim 2 defa, hala da severek kullanıyorum bence makyaja servet dökmeye gerek yok. Cilde zararı var mıdır yok mudur bilemiyorum ama kapatıcılığı ve yapısını seviyorum ben.
    Ama maalesef bu kadar beyaz değilim 3 numara kullanıyordum sanırım ben. Keşke böyle bembeyaz olsam, neden değiliz ki senseee :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani cildi bilmiyorum ama talk akciğer kanserine sebebiyet verebiliyor diye biliyorum. Yapısı güzel bir pudra ama içeriği düşündürücü. Ben de beyaz değilim ki hastalık işte :D Keşke olsak :(

      Sil
  12. Ben özellikle yüze sürülen şeylerde daha titizim. Ayrıca senin gibi pudra ile kapatılacak bir yerim yok ki :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...