Bobblehead Bunny

24 Temmuz 2013

The Balm- Frat Boy Allık


The Balm ürünlerinin neredeyse hepsi makyaj malzemelerimizin arasında yer edindi :) Elimde The Balm'ın pek çok allığı olsa da Frat Boy benim favorim. Aldığımdan beri elimin en çok gittiği allık diyebilirim. Bu yüzden artık yazmanın zamanı gelmişti. 


Ambalajı The Balm'ın alışkın olduğumuz retro desenli, şık, karton ambalajlarından. Karton olmasına bakmayın. Kendisi çok dayanıklı. 5 ay oldu sanırım alalı, sapasağlam duruyor. 


İçinde aynası var ambalajının. Çoğu allığın içinde ayna olmadığını düşünürsek, ayna bulundurması büyük bir artı. Fırçası yok ama olmasa da olur. Genelde ürünlerin içinden çıkan fırçalar rezalet oluyorlar çünkü. Allığın renginin ne kadar tatlı olduğunu buradan görebiliyoruz ^_^ Hafif pembemsi şeftali rengi çoğu ten rengine gidecek bir tonda.


İçeriğine baktığımızda da gönlümüz ferahlıyor. Paraben türevleri ve Talc yok. Bunun çok büyük bir artı olduğunu düşünüyorum. Allıkta The Balm'dan şaşmıyorum genelde. Hem güzel renkleri, hem de içerikleri sayesinde :)


Kolumda uygulanmış hali ise bu. Dağıttığınızda daha doğal bir görüntü yakalamanız da mümkün. Allık içine ışıltılar barındırmıyor. Yani mat bir allık. Pigmentasyonu harika diyebilirim. Kalitesini sürerken hissedebilirsiniz. Tebeşir gibi değil, yumuşacık. 

The Balm ürünlerini Gratis'lerde bulabilirsiniz. Frat Boy allık yanılmıyorsam 26 lira falandı. %50 indirimden alındığında tadından yenmez. Ama Balm Jovi paletinde aynı allık olduğundan ikisinden birini almanızı tavsiye ederim. 

Sizin Favori The Balm allığınız hangisi?

32 yorum :

  1. Güle güle kullan,tatlım.Ben de sonunda kavuştum Frat Boy'uma ama henüz kullanma fırsatım olmadı.Eminim,seve seve kullanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, sen de güle güle kullan :) Ben de beğeneceğine eminim ^_^

      Sil
  2. Bende bu rengi çok seviyorum :)Güle güle bitir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilmeyecek gibi değil zaten :) Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  3. Frat Boy ilk allığımdı, çok çok seviyorum onu. Haklısın herkese yakışacak bir renk, ben daha yakışmayan kimseyi görmedim. ^__^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilmeyecek gibi değil ki ^_^ Ben de görmedim ^_^

      Sil
  4. İlk almam gereken renk bu sanırım. Bana en giden renklerden biri bu :)

    YanıtlaSil
  5. Bugünlerde benim favorim Pinstripe:) güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh ahhh, alamadım onlardan :) Teşekkür ederim, sen de güle güle kullan :)

      Sil
  6. Ben down boy ve cabana boyu seviyorum. Ne yazık ki allık bitirmek kolay olmuyor. Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Down Boy yüzümde belli olmaz gibi geldi bana almadım. Cabana Boy'u ben de seviyorum Frat Boy kadar olmasa da. Teşekkürler :)

      Sil
  7. ben en çok cabana boyu seviyorum ama hot mama ve bu da favorilerimden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cabana Boy ve Hot Mama'yı ben de seviyorum :)

      Sil
  8. Ben de aldım geçen indirimde o günden beri kullanuyorym :)

    YanıtlaSil
  9. Benimde The Balm markasi favorim. Her urunu de harika. İlk indirimde iatedigim allik olmayinca bu alliktan almistim. Gercekten harika ve herkese gidecek bir rengi var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, kullanıp da memnun kalmadığım ürünleri olmadı hiç :) Çok güzel rengi :)

      Sil
  10. Frat Boy The Balm dan aldıgım ilk allık ve markayıda bu sebeble keşfettim. Yaklaşık 1,5 yıl önce aldım ve hala yarısında duruyor. 1 yıl aralıksız kulladım. Pigmentesyonu çok yüksek ve kalıcılıkta tabi.
    Bende Frat Boy, Down Boy, Hot Mama, Haoundstooth ve Swiss Dot var. Son seriden sanırım 1 veya 2 tanesini daha bir dahaki indirimde alabilirim. Hot mama ışıltılı olması nedeniyle ayrı bir güzellikte ama genelde günlükte matları kullanıyorum.
    Hepsi birbirinden güzel oldugu için ayırt edemem heralde ama sanırım down boy bir daha almayabilirm pembe renk benim rengim değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1.5 yıl önce keşfetmiş olmanız ne güzel :) Ben geç kaldım keşfetmekte. Son seriden benim de almak istediklerim var. Down Boy bende yok ama ben de almak istemiyorum onu :) Teşekkür ederim.

      Sil
  11. Genelde hot mama favori ancak ben bunu daha çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  12. The balma ulasamayanlardanım malesef:( ama ılk alacagım urunlerınden bırı kesınlıkle harıka gozukuyor!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Balm satan bir site duyurmuştu birisi geçen gün. Hangisiydi acaba :/

      Sil
  13. 16 yaşındayım ben ve böyle ağır kaçmayacak, hafif tonlarda bir allık arayışındayım.
    Sence Frat Boy olabilir mi 16 yaş için? Uygularken de çok hafif uygulayacağım zaten elmacık kemiklerine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanın sizin duru güzelliğiniz yeter, makyaja hiç ihtiyacınız yok. Ben 18 yaşıma kadar neredeyse hiç makyaj yapmadım ve pişman değilim. Her şeyin bir zamanı var. Yine de ben yapacağım, hafif bir allığım olsun derseniz ve buğday tenliyseniz Frat Boy'u önerebilirim. Çok açık tenliyseniz Down Boy da yakışabilir. Elinizi hafif tutun yeter.

      Sevgiler :)

      Sil
    2. Haklısınız aslında da yine de daha iyi hissetmiş olmak için ufak bir şeyler yapmak istiyorum :)
      Teşekkür ederim çok :)

      Sil
  14. nereden aldınız acaba lütfen cevaplarmısınız :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıda da yazdığı gibi Gratis'ten :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...