Bobblehead Bunny

12 Temmuz 2013

Saç Dökülmelerine Dove ile Beraber Son Verelim mi? / Dove Saç Dökülmesine Karşı Bakım Serisi


İki haftadır kullandığım Dove'un saç dökülmesine karşı olan serisini yorumlamamın vakti geldi. Serinin tüm ürünlerini düzenli olarak kullandım. Bakalım nasıl sonuçlar almışım. 


Seriye topluca bir göz atalım. İçinde şampuan, saç kremi, saç maskesi ve saç serumu var. Ben resimleri kullanmadan önce çektim. Sonradan ıslanır, bozulur dedim ambalajları belki. O yüzden kullanılmamışlar.  Ürünlerin sadece içeriklerini resimledim. Çok fazla resim olan yazıların okunası olduğunu düşünmüyorum. Ama bir şikayetiniz olursa ekleyebilirim :) Şimdi ürünlerin içerikleriyle kısa kısa yorumlarıma bakalım.

Bu şampuanın içeriği. İçindeki SLS hoşuma gitmedi, belirtmeden geçemeyeceğim. Olmamasını tercih ediyorum genelde kullandığım şampuanlarda. Ama onun dışında şampuanı beğendim. Saçlarımı yumuşacık yaptı. Kokusunu ise çok beğendim. Bir komşum iki haftadır sürekli "Saçların çok güzel kokuyor." diyor. ^_^


Saç kremini ise uçlara uygulayıp bir süre beklettikten sonra duruluyorsunuz. Saç kreminin de yumuşatmasını yeterli buldum. Kokusu yine güzel tabii ^_^


Saç maskesiniyse çok sevdim. Saçıma iyi geldi. Saçlarımı yumuşacık yaptı. Bunu ise dipten uca uygulayarak kullandım. Haftada bir kullanmayı tercih ettim. Bu arada maskenin Polonya üretimi olması bende "Dziękuję bardzo" (Çok teşekkür ederim ) deme isteği doğurdu :) Kafamda kendi kendime söyleyip duruyorum. Hani ne alaka derseniz, Polonya'dayken dememle hep dalga geçerlerdi, o geldi aklıma :)


Bu ise saç serumunun kutusunda yazanlar. Saçlarınız kuruduktan sonra saçınızın diplerine uygulayıp, 2-3 dakika masaj yapıyorsunuz. Durulanmıyor. Bunu uygulamayı sevmedim ben. Çünkü biraz tembelim üşendim kullanmaya ama kullandım yine de :) Bu da çok güzel kokuyor :)


Bir de serumun şişesini görün istedim. Yukarısını bükerek kırıyorsunuz, sonra sıkarak kullanıyorsunuz. 7 ml'lik bir ürün. Fazlasıyla yetiyor diyebilirim. Serum iki günde bir kullanılıyor.

Şimdi gelelim bu seri hakkındaki genel görüşlerime ve saç dökülmesine karşı gördüğüm etkisine. Benim saçlarım çok fazla dökülür. Dökülmemin sebebi de ne yazık ki içsel. Sürekli demir eksikliği çeken zayıf bir bünyeye sahibim. Saç dökülmem olması da çok normal bu yüzden. Seriyi çok büyük heyecanla kullandım. Çünkü artık saçlarımın dökülmesinden bıkmıştım. İki hafta sonunda dökülmede  yaklaşık %30 oranında bir azalma olduğunu düşünüyorum. Bunu duştan sonra küvetten topladığım ve saçımı taradığımda dökülen saçlardan hesap ettim. Bir de elimi saçıma attığımda elime gelen saçlardan. Ben başarılı bir oran olduğunu düşünüyorum çünkü saçlarım dökülmesin diye neler yapmadım ben, dökülmesini engelleyemedim. Şimdi biraz olsa da azaltmış olmak beni mutlu etti ^_^ Daha uzun süre kullanımda daha fazla faydasını görebilirim sanıyorum, o yüzden kullanmaya devam edeceğim. 

Eğer saç dökülmeniz varsa seriyi deneyebilirsiniz. Ayrıca kokusu ve yumuşatmasıyla da severek kullanılabilir. Özellikle saç maskesini çok beğendim ben mesela :) Bir de benim gibi içsel bir sorununuz yoksa daha iyi bir sonuç alabilirsiniz diye düşünüyorum. Bu yüzden diğer deneyen arkadaşlarımın yorumlarını merakla bekleyeceğim. Uzun süre kullanımda aldığım sonuçta değişim olursa not olarak ekleyeceğim. 

Fiyatları;

Dove Saç Dökülmesine Karşı Şampuan 400 ml tavsiye edilen satış fiyatı: 6,95 TL
Dove Saç Dökülmesine Karşı Saç Kremi 400 ml tavsiye edilen satış fiyatı: 6,95 TL
Dove Saç Dökülmesine Karşı Maske 200 ml tavsiye edilen satış fiyatı: 13,95 TL
Dove Yoğun Bakım Serumu 7×7 ml tavsiye edilen satış fiyatı: 19,90 TL

Yorumlarınızı bekliyorum ^_^

Ürünler bana firma tarafından denemem için gönderilmiştir ve yazı objektif yorumlarımı içermektedir. 

10 yorum :

  1. Tatlım,güle güle kullan.
    Ben hiç sevmiyorum Dove.Çünkü saçlarımı yıkadıktan sonra sanki hiç yıkanmamış bırakıyor.Çok yağlandırıyor.Hiç sevmedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)

      Her saçta farklı etki bırakabiliyor tabii. Bana da çok güzel nemlendirdi gibi geldi :(

      Sil
  2. Merhaba,
    Bu ürünü çok merak ediyorum. Bir kaç blogdada aynı ürünle karşılaştım. Genel olarak herkes memnun gibi görünüyor.
    Benimde saçım çok dökülüyor. Upuzun saçlarımı kestirmeme rağmen dökülmem azalmadı. En kısa zamanda denemeyi planlıyorum. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben size halsizlik vb. şikayetiniz varsa kansızlık ve demir eksikliğinize de baktırmanızı öneririm. O tarz bir sorun olduğunda dıştan kullanılan şeyler pek fayda etmiyor. Öyle bir durum yoksa daha iyi bir sonuç alabilirsiniz :)

      Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Heyoo merhabalar ^,^ Severek okudum yazını, yalın ve bilgilendirici bir anlatım olmuş :)

    Ben de seriyi kullanıyorum, saç kremini neredeyse kullanmadım ama sonuç iyi diyebilirim. Dökülme için yorumlayamıyorum henüz çok erken :)

    Derinin serumu emmesi çok zor olduğu için ben uygulamada değişiklik yapıp saçlarım yaşken uyguladım, onda da sonuç iyi ve kokuları peluş oyuncak gibi çok hoş ^,^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazımı beğenmene çok sevindim :)

      Ben hep saçlarım kuruyken kullandım, saçlarım tekrar ıslanmış bulundu :) Kokuları çok güzel ama ^_^

      Sil
  4. Biraz da olsa dökülmesinin azalmasına sevindim hayatım. Maske hariç hepsini sevdim ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevindim. Maskeyi en çok sevdim ben de :)

      Sil
  5. Bende severek kullandım dokulmede cok etkısı olmasada kokuları harıka :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...