Bobblehead Bunny

7 Temmuz 2013

Rival de Loop Hydro- Göz Kremi


Bugün size uzun zamandır kullandığım göz kreminden bahsedeceğim. Kendisini Polonya'dan almıştım. Geldiğimden beri kullanıyorum. Artık yazısını yazabilirim sanırım. 


Ürünün ambalajıını sevdim. Böyle kremlerin falan tüpte olmasını daha hijyenik buluyorum. Parmağımı krem kavanozuna sokmak bana pek de hijyenik gelmiyor. O yüzden bunu sevdim :) Kutusunu attığımdan içeriğini bilmiyorum :( Ama paraben yoktu :)


Kapağını açınca ise kremin böyle bir ağzı var. İstetiğiniz miktarı ziyan etmeden alabiliyorsunuz. Krem çok kıvamlı değil ama böyle olması daha güzel, göz altına yağlı krem sürülmez zaten, bu çok hafif. Nemlendirmesi yeterli. Koyu halkalarım, kırışıklıklarım falan yok o konuda bir şey söyleyemeyeceğim ama göz altlarım daha bir aydınlık, daha bir dinlenmiş oldu. İleride kırışıklık sorunu çok yaşamayayım diye geleceğe yatırım amaçlı kullanıyorum zaten.

Ben genel anlamda üründen memnun kaldım (Yaş 21- Cildim karma). Bir daha alabilirim. Ya da aklımda Neutrogena'nın Radiance Boost kremi var onu bir denerim :)

Ürün 30 ml. Rossmann'larda 15 liraya falan bulabilirsiniz. Göz altlarım nemlensin, aydınlansın diyorsanız ve makul fiyata olsun diyorsanız bir bakın derim :)

Aynı serinin gece ve gündüz kremini de yazmıştım. Okumak isterseniz tıktık.

Siz göz kremi olarak ne kullanıyorsunuz?


8 yorum :

  1. Yaklaşık 2 aydır La Roche Posay Hydraphase Intense Yeux kremini kullanıyorum doktor vermişti bu kremi memnun kaldım nemlendirme konusunda ama RDL ye bir şans vermeyi düşündüm çok problemim olmadığı için :) Güzel günlerde kullan sen de tatlım, öptüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de şans verilebilir :) Uygun fiyata Rossmann kalitesi sonuçta :)

      Sil
  2. Ben gözlerime MAC Mineralize Charged Water kremini ve Clinique All About Eyes'ı kullanıyorum ancak ileride daha uygun fiyatlı bir Asya kremi deneyeceğim. Bunun nemlendirmesi bana yetmez gibi geliyor, keşke tester'ı olsaydı Rossmann'larda. :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Clinique All About Eyes'ı ben merak ediyorum aslında. Set halinde indirimde falan görünce aklımı da çelmiyor değil ama almıyorum :) Kuru ciltler için yeterli olmaz belki ama ben gayet memnun kaldım :) Ama evet, testerı olmalı bence :/

      Sil
  3. Göz kremi deyince aklıma hep kırışık önleyici ürünler geliyor ama bunu alışveriş listeme ekledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da hep öyle gelirdi ama yirmili yaşlarda nemlendirici kullanmanın ileriki yaşlarda kırışık oluşmasını engelleyeceğini okuyunca kullanmaya başladım. Umarım sen de memnun kalırsın :)

      Sil
  4. Ben de Biodermam bitince bu kremden almak istiyorum ki bitti bitecek yani. E yasımızın aynı oldugunu dusunerek memnun kalacagımı dusunuyorum :) Benim tek beklentim goz cevreme zarar vermeden nemlendirsin yeter :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim yaşımız için uygun bir krem olduğunu düşünüyorum ben de. Dokuz aydır falan kullanıyorum bir zararını görmedim ben umarım sen de seversin :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...