Bobblehead Bunny

19 Temmuz 2013

Renkli French Manikürü


Biliyorsunuz ki bu yaz tırnaklarda pastel renkler moda. Pek çok marka pastel renkli seriler çıkardı. Ama ben özellikle Pastel'in Candy Color serisinin renklerine aşığım diyebilirim. Elimde pek çok rengi vardı. Onları da kullanarak bir french manikürü yaptım. 


Yapılışı çok basit. Tırnağınıza tırnak rengine yakın bir renk uyguluyorsunuz. Sonra uçlara istediğiniz renklerde french yapıyorsunuz. Tabii biraz yamuk oluyor :) En son çektiğiniz beyaz çizgiyle düzeltmeler yapabilirsiniz.



Flaşlı görüntüsü de olmazsa olmazdı :)


Benim kullandığım renkler bunlardı. Tabii ki siz değiştirebilirsiniz. Ben Alix Avien'i kullandığıma pişman oldum mesela. Çünkü Pastel 141 numaralı ojeyle aynı renk gibi durdular ne yazık ki. 


 Numaralarını da yazayım ki almak isterseniz aklınızda bulunsun.

Soldan sağa
Pastel 145
Pastel 141
Pastel 140
Pastel 82
Alix Avien 230
Pastel 53
Flormar NA01

Gördüğünüz gibi ben Pastel ojelere de ayrı bir sevgi besliyorum. Yapılarını ve kalıcılıklarını çok seviyorum. Yerli markalar arasında favorim diyebilirim. Fiyatları da çok uygun. Güzel rengini buldukça alıyorum :)

Beğendiniz mi? Sizin yerli ojelerden favorileriniz neler? Düşüncelerinizi benimle paylaşın lütfen ^_^


18 yorum :

  1. canm benm nekadar güzel yapmışsın ellerine sağlık çok yakışmış:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Pastel'in ojelerini ben de çok seviyorum ama elimdekiler kurudu malesef :( En yakın zamanda tekrar alacağım :) Bu manikürü ben de çok beğeniyorum ama french maikür konusunda bile çok başarılı olmadığım için daha bunu denemeye cesaret edemedim. Seninki çok güzel olmuuşş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam kurumadılar, kıvamları bozulduysa Kalyon oje çözücüyü tavsiye edebilirim. Çok ojemi kurtarmıştır :)

      Yani yapılabilir bence. Beyaz çizgi hataları kapatıyor çünkü :)

      Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Ben bunları yapmayı hiç beceremem ama Allahtan ablam kuaför :) En sevdiğim olmasa da Pastel'i seviyorum uygun fiyatından dolayı da çokça alıyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun. Ne güzel işte, ablanız yapar size ^_^ Benim en sevdiğim :)

      Sil
  4. ellerine sağlık canım sade ve şık bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim :) Çok teşekkürler :)

      Sil
  5. Şeker gibi renkler :) beğendim

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel olmuş tırnakların canım çok sevdim =)) Benim de illaki elim Pastel ojelere gider alışverişte ama bu aralar Golden Rose'un çıkardığı başarılı ojelerinden ötürü favori oje markam Golden Rose diyebilirim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim. Golden Rose'un yeni serileri güzel diyorlar ama o piramit şişeli ojelerine elim gitmiyor hiç :)

      Sil
  7. Beautiful! Loved your blog and will come back for sure! I find it very inspirational...

    Oh, I just started following you on GFC and Bloglovin by the way! Hope you come by my blog sometime too! Would love to know what you think about it, and maybe follow me back if you like it? We can also follow each other everywhere else;)!

    These are my links hun <3:
    Instant Milk link
    Facebook page link
    Twitter link
    Bloglovin link

    xx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you very much for your opinions about my blog:)

      I will be following ^_^

      Sil
  8. Yapmayı çok istesem de tırnak yapım küçük olduğu için bende güzel durmuyor bu tarz manikürler :) Sana çok yakışmış çok güzel yapmışsın eline sağlık! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de uzatabildiğim için güzel oldu zaten :) Çok teşekkür ederim ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...